Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Wat maakt deze restauratie zo duur ?
Collapse
X
-
"darth vader, your car has arrived"
0-60 under 5 secs
op papier trager dan de corvette, om het toch voorbij gm te headquarters te laten passeren, maar eigenlijk snelller dan de corvette.
duwt zijn komt in de lucht bij hard launches, en als je het raam opendoet en je steekt je hand naar buiten voel je de hitte die van de turbo komt.
Comment
-
Ik denk dat je eerst best informeert naar de kostprijs van de onderdelen . Je weet dat de bodem rot is ? Dan zou ik eens nagaan bij vb die bmw-garage of ze daar nog platen voor kunnen krijgen om in te lassen . Zo niet moet je zelf de rotte stukken oplassen met plaat (die je zelf plooit) of gewoon een donor 8-serie kopen met een goede bodem . Let ook dat als die auto al enkele jaren buitenstaat dat je de remmen en ophanging grondig gaat moeten nakijken want daar gaan zowieso rubbers ed. verduurt zijn , remmen die vast zitten en noem maar op .
De motor zal waarschijnlijk nog wel goed zijn als zij het zo zeggen maar een serieus onderhoud en meer dan grondige controle zal nodig zijn .
Ik weet niet wat jouw budget is en hoelang je over die restauratie wilt doen , maar ik denk dat als je er de tijd voor neemt en er een jarenplan van maakt je die auto terug tiptop krijgt .
De prijs bepaal je zelf , wat laat je doen ? Wat doe je zelf ? Heb je het materiaal en de plaats ?
Comment
-
Ik heb me een tijd terug ook geïnformeerd achter deze auto. Ik heb echter nooit een prijs doorgekregen. Als iemand hem weet, mag je die wel doorsturen. Ook al ga ik er nu geen kopen.
Het probleem met de 850i is, dat het een extreem dure auto in gebruik is. Verzekering, taksen, verbruik, BIV... Het is ook niet zeker of hij ooit nog de voordelen van oldtimer zijn kan genieten. Anders had ik er al lang eentje gekocht. In Nederland is het afgeschaft voor auto's jonger dan 1987 (of was het nu 1986) en hier zou men het ook willen stopzetten volgens allerlei geruchten.
Je vindt ze momenteel in werkelijk alle prijsklassen. Gaande van 3000 euro tot 30.000 euro. En de staat met bijhorende problemen is ook navenant.The shark is BACK! BMW 635csi
BMW E24 635csi 1985
BMW F10 520da 2012
MINI Clubman Cooper 2017
2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold
Comment
Comment