Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Zelfdragend chassis lassen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Zelfdragend chassis lassen

Hallo,
    Ik heb recent een nissan 300zx gekocht! Nu heb ik een groot stuk roest aan mijn balk onder de passagier. Hoe mag/moet dit gelast worden???

* Ik heb al iets gehoord van dat het dezelfde dikte plaat moet zijn dan als de balk nu is en dat je erop moet lassen en niet erin!!
    * Dan heb ik ook nog iets gehoord van een bepaalde las techniek maar dat weet ik eigenlijk niemeer welke juist. Kan iemand dit nog eens herhalen en eventueel ook eens toelichten wat ze hier mee bedoelen! Prop lassen ken ik en dan houdt 't op voor mij.

Alvast bedankt voor de nodige uitleg!!!

PS kun je het hier een beetje overzichtelijk houden en iets wat er niets mee te maken heeft op een zelf gemaakt topic posten?? TNX

Technisch gezien ben ik geen krak dus daar spreek ik me niet over uit.

ervaring met mijn R4 leert me wel dat je beter eerst alles maakt en dan pas laat keuren dan met wat roest naar de keuring rijden en dan afgekeurd worden.

Als je dat doet moet je alles mooi oplassen en dan voor je het verder gaat behandelen (tectyl of zo) eerst het laswerk moet laten keuren.

Ook moet dat dan gebeuren in het station waar hij werd afgekeurd.

Als dus jou nissan ooit afgekeurd werd hiervoor in een eblgisch station en dat staat zo nog te boek kan het misschien wel eens ingewikkeld worden.

Comment

k

Heb geen papieren van deze wagen dus waar kan k het laatste keuringsbewijs opvragen????

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door 300zx Bekijk Berichten
        Heb geen papieren van deze wagen dus waar kan k het laatste keuringsbewijs opvragen????
        Keuringsbewijs is het minste probleem: daarvan kan je normaal gezien gewoon een geldig duplicaat krijgen bij de keuring (tegen betaling uiteraard...) aan de hand van het chassisnummer
        sigpic*Lancia Beta Spider *Lancia Beta HPE 2.0 i.e. *Lancia Delta Integrale 8V *Lancia Ypsilon 1.4 16V Platino

Comment

de andere papieren??? Heb me laten vertellen door de nissan garage in de buurt dat de wagen zou ingevoerd zijn MAAAR nooit zijn ingeschreven in belgie. Nu verteld die man mij dat ik het douane kantoor moet gaan zoeken waar de wagen is ingevoerd maar dit is niet gemakelijk bestaan er nog andere manieren??

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door 300zx Bekijk Berichten
            Waar is dan uw probleem ? Als u geen papieren heeft kan (of moet u zelfs) niet naar de keuring ! Want geen papieren = geen nr. plaat om te rijden.
            En geloof me vrij ; als u er nu geen hebt zal u er hoogswaarschijnlijk nooit hebben.
            Alleszins veel geluk.

Comment

geen papieren

Wa is da nu weer voor een uitleg???? Als ge nu geen papieren hebt zult ge er waarschijnnlijk nooit hebben?? Dus wat stelt ge voor? Rij maar zonder papieren rond en zonder nrplaat en...
              dit was tenminste hulp waar ik nu echt iets aan heb seg goed bezig

Comment

Working...
              X