Mededeling

Collapse
No announcement yet.

vraagje ivm verzekering

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• vraagje ivm verzekering

Hey,

Ik ben van plan een nieuwe auto te kopen maar dan wel een sportwagen een porsche 944S 2.5, het is een auto van 20 jaar oud en nu vraag ik me af wat de mogelijkheden hiervoor zijn.

Ik ben gaan zien bij onze huidige verzekeringsagent maar dit is dus vrij duur omdat ik nog maar 21 jaar ben en de jongste bestuurder ben. Maar is er geen mogelijkheid ofzo om deze in te schrijven als classic car aangezien hij ouder is dan 15 jaar ? Dit had ik ook gevraagd aan KBC maar zij doen geen classic car verzekeringen.

Weet iemand iets meer ivm die classic car verzekeringen ? of een andere manier om deze te verzeren ? misschien via een club ofzo ?

gr
    Daan Poron

Classic car vanaf 15 jaar?

Oldtimer is vanaf 25

Comment

er is al een heel topic over inschrijving en verzekering van een classic. lees dat eens.

Comment

heb dat al eens gelezen maar vraag me af of dit wel geld voor iemand van 21 jaar ?

Comment

Dat geldt voor iedereen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Carlito
            Dat geldt voor iedereen
            ja.

slotje?

Comment

Beste Daan

wat je wel kunt doen de wagen inschrijven op je vader zijn naam en hem laten keuren als oldtimer dat scheelt een stuk in verzekering

of vraag je anders O nr platen aan (O) Oldtimer platen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door zero
                Beste Daan

wat je wel kunt doen de wagen inschrijven op je vader zijn naam en hem laten keuren als oldtimer dat scheelt een stuk in verzekering

of vraag je anders O nr platen aan (O) Oldtimer platen
                een auto van 20 jaar kan enkel gewoon gekeurd worden.

Comment

Nog 5 jaar aan de kant laten staan of een oudere Porsche zoeken dus
                  The shark is BACK! BMW 635csi

BMW E24 635csi 1985
                  BMW F10 520da 2012
                  MINI Clubman Cooper 2017

2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
                  BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
                  Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
                  VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

Working...
                  X