Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
hebben ze die verplettert door een monstertruck ofzo, want dat zou toch wel echt iets zijn voor op zo een meeting. Zulke meetings zijn zalig om bij te wonen! Ik had andere plannen, anders was ik zeker geweest met andere american lovers
Iedere Donderdag is er een meeting bij de burgerking in Kerkrade met classics en Amy's
hebben ze die verplettert door een monstertruck ofzo, want dat zou toch wel echt iets zijn voor op zo een meeting. Zulke meetings zijn zalig om bij te wonen! Ik had andere plannen, anders was ik zeker geweest met andere american lovers
Iedere Donderdag is er een meeting bij de burgerking in Kerkrade met classics en Amy's
Die BMW's hebben ze niet verpletterd. Je ziet van hier dat ik daar dan uitgebreid foto's of filmpjes in de bmw-lovers-topics ging posten he. Maar helaas...
Ze hebben ander grut vermorzeld, waaronder een dolf en een suzuki swift-met-koffer, een alfa33, ...
Was wel leuk, maar niet zo goed getimed en voorbereid vond ik. Ik heb al beter gezien.
Die BMW's hebben ze niet verpletterd. Je ziet van hier dat ik daar dan uitgebreid foto's of filmpjes in de bmw-lovers-topics ging posten he. Maar helaas...
Ze hebben ander grut vermorzeld, waaronder een dolf en een suzuki swift-met-koffer, een alfa33, ...
Was wel leuk, maar niet zo goed getimed en voorbereid vond ik. Ik heb al beter gezien.
Prachtige foto's! Deze wagens hebben zoveel meer karakter dan de hedendaagse karren die je kan kopen
The shark is BACK! BMW 635csi
BMW E24 635csi 1985 BMW F10 520da 2012
MINI Clubman Cooper 2017
2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold
Comment