Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Porsche 917 Replica

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Porsche 917 Replica

I want one!!

Replica’s, ze zijn ontelbaar. Voor ieder model bestaat er wel een. Leuk wordt het pas als ze via een replica een van de lekkerste, meest indrukwekkende raceauto’s ooit geschikt maken voor de openbare weg. In Australia doen ze het gewoon.

Het wordt nog beter. Niet alleen weegt de auto amper 820kg, je kan zelf een willekeurig (modern) Porsche 911 blok uitkiezen als krachtbron. Dat betekent dat je, mits Porsche een beetje meewerkt, een 3.8 liter 450pk boxer uit de GT3RS kan overhevelen. Je kan kiezen voor een sappig Turbo of Turbo S blok, misschien een oude met carburateurs, lekker oldschool. Of je kiest natuurlijk gewoon een GT2RS blok! Zeshonderdtwintig (620!) geblazen paarden in een auto lichter dan een doosje lucifers. Over vlammen gesproken.

Prijzen voor de kit (zonder motor) schijnen om en nabij de €125.000,- te liggen voor de Porsche 917. Ze hebben bij WerkzCars ook een 906, die is ongeveer 20k euro goedkoper. Zoals te zien in de bijgevoegde video kan er gewoon goedkeuring voor de openbare weg geregeld worden. Als dat in Oostenrijk kan (zie kentekens) dan moet dat in Nederland ook te doen zijn. (via Teamspeed)

BRON

Dat wordt leuk met drempels.

E30SHOP.be
    - Alles voor uw BMW E30.
    Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
    En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

Comment

Rij daar mee naar de keuring
      U hoeft dit niet te lezen.

Comment

+ YouTube Video
        ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

Heeft moeite om in het midden van zijn vak te blijven blijkbaar.

E30SHOP.be
          - Alles voor uw BMW E30.
          Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
          En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

Comment

Inderdaad , en weet zijn gas precies ook nie staan
            2009 KIA Soul - 1980 FIAT 126

Comment

Heel dit gedoe heeft voor mij één gigantisch groot nadeel!

Als ik ooit zo een 917 replica zou kopen dan wil ik daar wel een Boxer 12cilinder in van een dikke 5l. Die motor is de fundering van wat DE 917 zo fantastisch maakte.
              U hoeft dit niet te lezen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Alfa-Beemer Bekijk Berichten
                Als ik ooit zo een 917 replica zou kopen dan wil ik daar wel een Boxer 12cilinder in van een dikke 5l. Die motor is de fundering van wat DE 917 zo fantastisch maakte.
                Idd, maar de auto in de film is een echte. Vandaar dat hij zo traag rijdt.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Alfa-Beemer Bekijk Berichten
                  Heel dit gedoe heeft voor mij één gigantisch groot nadeel!

Koop dan 2 6cilinder motoren en laat ze tegen elkaar monteren :-)

Wel zot als je dat tegenkomt op de baan, zo verschrikkelijk laag en indrukwekkend.

Comment

Working...
                  X