I want one!!
BRON
Replica’s, ze zijn ontelbaar. Voor ieder model bestaat er wel een. Leuk wordt het pas als ze via een replica een van de lekkerste, meest indrukwekkende raceauto’s ooit geschikt maken voor de openbare weg. In Australia doen ze het gewoon.
Het wordt nog beter. Niet alleen weegt de auto amper 820kg, je kan zelf een willekeurig (modern) Porsche 911 blok uitkiezen als krachtbron. Dat betekent dat je, mits Porsche een beetje meewerkt, een 3.8 liter 450pk boxer uit de GT3RS kan overhevelen. Je kan kiezen voor een sappig Turbo of Turbo S blok, misschien een oude met carburateurs, lekker oldschool. Of je kiest natuurlijk gewoon een GT2RS blok! Zeshonderdtwintig (620!) geblazen paarden in een auto lichter dan een doosje lucifers. Over vlammen gesproken.
Prijzen voor de kit (zonder motor) schijnen om en nabij de €125.000,- te liggen voor de Porsche 917. Ze hebben bij WerkzCars ook een 906, die is ongeveer 20k euro goedkoper. Zoals te zien in de bijgevoegde video kan er gewoon goedkeuring voor de openbare weg geregeld worden. Als dat in Oostenrijk kan (zie kentekens) dan moet dat in Nederland ook te doen zijn. (via Teamspeed)
Het wordt nog beter. Niet alleen weegt de auto amper 820kg, je kan zelf een willekeurig (modern) Porsche 911 blok uitkiezen als krachtbron. Dat betekent dat je, mits Porsche een beetje meewerkt, een 3.8 liter 450pk boxer uit de GT3RS kan overhevelen. Je kan kiezen voor een sappig Turbo of Turbo S blok, misschien een oude met carburateurs, lekker oldschool. Of je kiest natuurlijk gewoon een GT2RS blok! Zeshonderdtwintig (620!) geblazen paarden in een auto lichter dan een doosje lucifers. Over vlammen gesproken.
Prijzen voor de kit (zonder motor) schijnen om en nabij de €125.000,- te liggen voor de Porsche 917. Ze hebben bij WerkzCars ook een 906, die is ongeveer 20k euro goedkoper. Zoals te zien in de bijgevoegde video kan er gewoon goedkeuring voor de openbare weg geregeld worden. Als dat in Oostenrijk kan (zie kentekens) dan moet dat in Nederland ook te doen zijn. (via Teamspeed)
BRON
Comment