Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BIV vanaf januari?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door Gere Bekijk Berichten
    Ik 7 op vier jaar

Ben zelf ook niet direct van plan om nog een diesel te kopen zonder roetfilter.

Maar je kan toch ook gewoon een oude diesel kopen, zo'n halfopen filter laten monteren en laten terugbetalen door de Vlaamse overheid?
    Voor mij E-klasse van 2003 kost zo'n filter een €600 en dat is precies het maximale wat ment terugbetaald, dus reken daar dan nog maximum €100 bij die je moet opleggen voor de montage. Maar ik vermoed dat het voor de meeste wagens goedkoper kan.

ik zou nooit zon kutroetfilter moeten hebben als ik de keuze had, laat staan achteraf plaatsen
    ik heb zelfs onlangs toen ik een nieuwe bestelwagen kocht gevraagd om geen roetfilter
    dat zorgt ervoor dat uw turbo meer afziet , meer weerstand in de uitlaat en geeft een hoger verbruik dit laatste ervaar ik duidelijk bij mijn eigen auto
    kijk maar eens na bij www.shiftech.be verwijderen roetfilter -1 liter verbruik

Comment

Ben ik de recordhouder? Auto nr 33 komt er aan op 15,5 jaar (wel de laatse 8 jaar steeds 2 auto's op de oprit)... Vele van 2500 BIV en zelfs 2 van 5000...
      My Dyson on wheels: 2012 Tesla Roadster 2.5

Comment

Working...
      X