Een vraagje over deze verzekering. Ik heb deze al 2 jaar, en zij slagen erin om mij elk jaar in november op de kast te jagen.
Voor de tweede keer op rij krijg ik in deze periode een aangetekend schrijven van marsh waarin ze mij meedelen dat mijn verzekering wordt opgezegd omdat ik volgens hen niet beantwoord aan de voorwaarden: nl lid zijn van een club die aangesloten is bij het BFOV en mijn lidgeld betaald betaald hebben.
Desondanks ben ik al 2 jaar lid van het VVK (stichtend lid van het BFOV), is mijn lidgeld betaald en heb ik dan ook een lidkaart.
Dat het verleden jaar fout liep kan te wijten zijn aan de verandering van club, dit jaar (gisteren) kreeg ik echter weer het zelfde bericht. Ik heb onmiddelijk heel de historiek, samen met de huidige opzegbrief en een copy van mijn lidkaart voor dit jaar maar gemaild naar de betreffende personen, ook enkele voice mails gelaten, maar nog geen bericht terug gekregen.
Zijn er nog mensen met dit probleem, en hoe kan ik dit probleem definitief oplossen?
En ik heb nu het gevoel dat de administratie, klantgerichtheid en follow up bij Marsh niet veel voorstelt. Hoe valt deze makelaar mee als je een probleem hebt (ongeval e.d.)
Is het een geval van wel betalen (ok, het is minder duur), maar 0 service? Of loopt dat wel goed?
Zijn er overigens goeie alternatieven van andere makelaars?
Alvast bedankt voor jullie opinies!
Voor de tweede keer op rij krijg ik in deze periode een aangetekend schrijven van marsh waarin ze mij meedelen dat mijn verzekering wordt opgezegd omdat ik volgens hen niet beantwoord aan de voorwaarden: nl lid zijn van een club die aangesloten is bij het BFOV en mijn lidgeld betaald betaald hebben.
Desondanks ben ik al 2 jaar lid van het VVK (stichtend lid van het BFOV), is mijn lidgeld betaald en heb ik dan ook een lidkaart.
Dat het verleden jaar fout liep kan te wijten zijn aan de verandering van club, dit jaar (gisteren) kreeg ik echter weer het zelfde bericht. Ik heb onmiddelijk heel de historiek, samen met de huidige opzegbrief en een copy van mijn lidkaart voor dit jaar maar gemaild naar de betreffende personen, ook enkele voice mails gelaten, maar nog geen bericht terug gekregen.
Zijn er nog mensen met dit probleem, en hoe kan ik dit probleem definitief oplossen?
En ik heb nu het gevoel dat de administratie, klantgerichtheid en follow up bij Marsh niet veel voorstelt. Hoe valt deze makelaar mee als je een probleem hebt (ongeval e.d.)
Is het een geval van wel betalen (ok, het is minder duur), maar 0 service? Of loopt dat wel goed?
Zijn er overigens goeie alternatieven van andere makelaars?
Alvast bedankt voor jullie opinies!
Comment