Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Verzekering BFOV/MARSH

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Verzekering BFOV/MARSH

Een vraagje over deze verzekering. Ik heb deze al 2 jaar, en zij slagen erin om mij elk jaar in november op de kast te jagen.
    Voor de tweede keer op rij krijg ik in deze periode een aangetekend schrijven van marsh waarin ze mij meedelen dat mijn verzekering wordt opgezegd omdat ik volgens hen niet beantwoord aan de voorwaarden: nl lid zijn van een club die aangesloten is bij het BFOV en mijn lidgeld betaald betaald hebben.
    Desondanks ben ik al 2 jaar lid van het VVK (stichtend lid van het BFOV), is mijn lidgeld betaald en heb ik dan ook een lidkaart.
    Dat het verleden jaar fout liep kan te wijten zijn aan de verandering van club, dit jaar (gisteren) kreeg ik echter weer het zelfde bericht. Ik heb onmiddelijk heel de historiek, samen met de huidige opzegbrief en een copy van mijn lidkaart voor dit jaar maar gemaild naar de betreffende personen, ook enkele voice mails gelaten, maar nog geen bericht terug gekregen.
    Zijn er nog mensen met dit probleem, en hoe kan ik dit probleem definitief oplossen?
    En ik heb nu het gevoel dat de administratie, klantgerichtheid en follow up bij Marsh niet veel voorstelt. Hoe valt deze makelaar mee als je een probleem hebt (ongeval e.d.)
    Is het een geval van wel betalen (ok, het is minder duur), maar 0 service? Of loopt dat wel goed?
    Zijn er overigens goeie alternatieven van andere makelaars?

Alvast bedankt voor jullie opinies!

marsch

Hey,

ben zelf al jaren bij marsch, nooit problemen.

maak anders es een afspraak met ze en leg ze t uit ? of stuur soortgelijke mail naar ze ?

Cheers

B

Comment

Erard verzekeringen is een zeer goed alternatief en je krijgt een zeer persoonlijke service.

Je hoeft geen lid te zijn van een club en ze zijn net iets goedkoper.
      2012 Mercedes-Benz C207 E220 CDI Coupé

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Buck Bekijk Berichten
        Hey,

ben zelf al jaren bij marsch, nooit problemen.

maak anders es een afspraak met ze en leg ze t uit ? of stuur soortgelijke mail naar ze ?

Cheers

B
        Wel, dat heb ik al gedaan, de mail gestuurd, maar ondanks ik een leesbevestiging krijg, krijg ik geen reactie van Marsh.
        Allemaal vreemde dingen. Nu ja, misschien ben ik klant N+1. (en is dat er te veel aan)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Gere Bekijk Berichten
          Erard verzekeringen is een zeer goed alternatief en je krijgt een zeer persoonlijke service.

Je hoeft geen lid te zijn van een club en ze zijn net iets goedkoper.
          Ik heb Erard idd gevonden, en (hopelijk leest ie niet mee ), het moet niet goedkoper zijn. Maar wel goed
          Wat heb je aan goedkoop als je in geval van problemen ergens staat. Ik heb enkel wat mails uitgewisseld met Erard, de eerste indruk is idd goed.
          Heeft iemand al ervaring met Special Car Policy?

Bedankt
          en groetjes

Comment

heel tevreden van marsh, snelle respons en vriendelijke service. heb destijds voor hen gekozen omdat je bij erard je brandverzekering én/of verzekering van het ander voertuig ook moest overzetten. bij marsh maakt het niet uit waar de andere wagen verzekerd is.

het klopt dat ze niet altijd meteen antwoorden op de mails, maar als je gewoon even opbelt weet je het meteen.

Comment

Al mijn auto's heb ik bij Fidea verzekerd. Ben er erg tevreden van en heb tot hiertoe nog geen rare zaken meegemaakt.
              The shark is BACK! BMW 635csi

BMW E24 635csi 1985
              BMW F10 520da 2012
              MINI Clubman Cooper 2017

2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
              BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
              Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
              VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

Wel, ik ga zeker eens rondkijken, ik zit nu toch in de door hen zelf gecreeërde opzeg periode, dus ik heb geen enkele reden om niet de markt eens af te gaan, en te kijken naar alternatieven.
                Als ik word gedwongen om te shoppen, dan kan je me niet kwalijk nemen dat ik het ook doe.
                Ik betaal bij marsh om en bij de 500€ voor mijn Alfa Montreal. (BA+rechtsbijstand+full omnium met 10.000km beperking en depannage).
                Ik had overal een kruisje bij het maximum gezet.
                Afhankelijk van wat er uit de bus komt verander ik. (Een goed voorstel van een nieuwe partij heeft een streepje voor op het ogenlik)
                Fidea ga ik ook eens bekijken.

Comment

Ik heb dit probleem ook enkele jaren geleden gehad. Dit kwam omdat de club, waar ik toen lid was, de gegevens niet had doorgegeven aan Marsh. Ik heb hun daarrond gecontacteerd en alles was in orde. Ik ben dus een tevreden klant van Marsh.

Comment

Je bedrag ligt precies wel wat hoger dan het mijne (90 euro in totaal )

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door DRIVER-W Bekijk Berichten
                      Je bedrag ligt precies wel wat hoger dan het mijne (90 euro in totaal )
                      Tja Misschien ben ik te beschermend

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Busso Bekijk Berichten
                        Verzorg die Montreal maar goed
                        Openbaar vervoer: brengt u van een plaats waar je niet was naar een plaats waar je niet moet zijn, op een moment dat het u niet uitkomt

Comment

Montreal...

Graag een topic met veel historie en foto's in de oldtimersectie!
                          1993 Jaguar XJ40 3.2 Sovereign (208000km)
                          2008 Peugeot 207 SW 1.6hdi (166000km)
                          2009 Opel Astra H Tourer 1.7cdti (257000km)
                          -> weldra Opel Astra K Tourer 1.6cdti EcoFlex (0km)

www.carfac.be "Driving on experience"

Comment

Wel, ik zal er eens werk van maken. Ik ben ook bezig aan site voor Belgische Montreal eigenaars. Zodat er een beetje groepsgevoel ontstaat

Comment

Ik heb dit probleem ook enkele jaren geleden gehad. Dit kwam omdat de club, waar ik toen lid was, de gegevens niet had doorgegeven aan Marsh. Ik heb hun daarrond gecontacteerd en alles was in orde. Ik ben dus een tevreden klant van Marsh.
                              Ik denk dat ze het nu wel weten. Ik heb nogal luid geroepen, en een aantal mensen vrij nerveus gekregen .
                              Ik reageer daar nl niet zo goed op.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Busso Bekijk Berichten
                                Ik heb inderdaad geen omnium op dat voertuig...

Comment

Ik heb inderdaad geen omnium op dat voertuig...
                                  Wel, sinds ik de prijzen ben te weten gekomen voor glas, inox bumpers, plaatwerk, is een omniumverzekering een must
                                  Ik hoop ze nooit nodig te hebben, maar door dat ik een omniumverzekering heb, heb ik gemoedsrust.
                                  En dat is het voor een groot stuk ook een doel van een verzekering. Daarom ook dat de tussenpersoon ook van belang is. Een verzekering is maar zo goed als de tussenpersoon

Comment

Hallo busso
                                    Ik heb al 2 maal een schadegeval gehad die afgehandeld is door March
                                    1 x ongeval zelf in foute snelle afhandeling
                                    Mij zelf laten weten wat zij uitbetaald hebben aan de tegenpartij
                                    2 x ongeval in mijn recht in frankrijk
                                    Ook na 2 maand afgehandelt wat vlug is
                                    Ongeval in het buiteland normaal 4 maand tot een paar jaren voor afhandelingen

Als de onderdelen duur zijn voor je auto,
                                    moet je niet wachten tot je een onderdeel nodig hebt .
                                    Wand dan ga je meer betalen om vlug terug te rijden
                                    Terwijl je daarvoor hetzelfde onderdeel veelgoedkoper kon kopen
                                    Maar het toen niet nodig had en dan maar niet kocht
                                    Ik heb mijn oldtimer al bijna 16 jaar en heb bijna elk onderdeel minsten 1x in stok
                                    en na gebruik wort dit direkt aangevuld
                                    De beste vindplaatsen zijn altijd de landen van herkomst
                                    Dit geld niet voor MG, MINI, enz........
                                    Waar veel namaak voorhande is

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door rallyebasse Bekijk Berichten
                                      Hallo busso

Ik heb mijn oldtimer al bijna 16 jaar en heb bijna elk onderdeel minsten 1x in stok
                                      en na gebruik wort dit direkt aangevuld
                                      De beste vindplaatsen zijn altijd de landen van herkomst
                                      Dit geld niet voor MG, MINI, enz........
                                      Waar veel namaak voorhande is
                                      Bedankt voor je feedback. (zeker ook over Marsh, het is goed te lezen dat dat wel goed werkt)
                                      Wel, ik begrijp wat je bedoelt, en ik weet niet wat voor oldtimer je hebt, maar een Montreal is relatief exotisch. Er zijn er maar 3925 van gebouwd, dus je vindt zowiezo niet veel dingen 2de hands
                                      Montreals , in slechte staat doen vandaag de dag minstens 10.000€. En net omwille dat er zo weinig zijn, is het zonde om er nog eentje te slopen.
                                      En, los daarvan, hoe dat de omnium verzekering? Ik denk niet dat ze veel schade vergoeden als je ik zelf de onderdelen al jaren heb liggen.
                                      Dingen als plaatwerk vind je bijna nooit, met uitzondering van kleine NOS herstelpanelen en moeten op maat gemaakt worden door een plaatwerker.
                                      Glaswerk etc is relatief goed verkrijgbaar,Aan een prijs
                                      Uiteindelijk wil je niet botsen met een Montreal, omnium of niet

Comment

Bij jouw auto worden er geen dingen nagemaakt? Dat is bij mijn voertuig wel zo, al sta ik daar weigerachtig tegenover...

Comment

Working...
                                        X