Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Verzekering BFOV/MARSH

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door DRIVER-W Bekijk Berichten
    Bij jouw auto worden er geen dingen nagemaakt? Dat is bij mijn voertuig wel zo, al sta ik daar weigerachtig tegenover...
    Goh, ja&nee. Er is ook een alfa montreal forum (daar spendeer ik natuurlijk het meeste tijd), en af&toe is er 1 van de mensen daar die op eigen iniatief een batch lanceert van het een of andere zeldzaam onderdeel.
    Dat gaat dan van interieuronderdelen, tot wormwielen voor de verdeler aan te drijven, maar echt plaatwerk niet.
    Ik heb 1 adres van een bedrijf dat nieuw plaatwerk kan leveren, maar dat is dan ambachtelijke gemaakt.
    Montreal werden origineel ook met de hand gebouwd, en zelfs NOS panelen passen niet altijd even goed.
    Maar dingen als deuren met je proberen 2de hands proberen te vinden. Achterlichten, en dan bedoel ik niet de lenzen maar echt de lichtunits zijn absoluut niet nieuw te krijgen.
    Zo zijn er nog auto's hoor, een Fiat Dino zit ook in die categorie.
    Wat voor machine heb jij?

Comment

Hallo Busso
      Ikzelf bezit 2x simca rallye 2
      Mechanis is nog niet zo een groot probleem
      maar carrosserie onderdelen vind je ook niet zoveel meer in NOS staat
      Is je alfa Geschat
      mijn straat R2 wel
      Bij de schadebepaling lag deze in de auto en de schatter zag deze nogmaar liggen en ging direkt met alles akoord
      Een 10 tal jaar geleden was een vriend zijn Abarth Monomille ook beschadigd
      Dit is een handgemakte carrosserie in aluminium
      Bij de 1 ste schating was deze op €1500 geschat
      voor deze prijs was deze niet te repareren
      Hij heeft daarna de telefoonnummer van een schater die voor het gerecht mag pleiten doorgebeld
      En de dag erna kreeg hij van zijn verzekering cart blanche voor de hersteling
      Toen was elke onkoste nota in oerde voor de reparatie
      Een verzekering moet altijd je auto terugbrengen in de staat voor het ongeval
      Desnoots moeten zij je een andere auto laten aankopen in de zelfde staat als je vorige
      Een schating is wel altijd handig ingeval dat je auto afbrand na je ongeval
      Hoe ga je anders bewijzen dat je auto uitgerust was met bv. een leder intrieur
      Vergeet je auto ook niet te verzekeren in je garage
      Moet je bijverzekeren kost mij €10 per oldtimer

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Busso Bekijk Berichten
        Goh, ja&nee. Er is ook een alfa montreal forum (daar spendeer ik natuurlijk het meeste tijd), en af&toe is er 1 van de mensen daar die op eigen iniatief een batch lanceert van het een of andere zeldzaam onderdeel.
        Dat gaat dan van interieuronderdelen, tot wormwielen voor de verdeler aan te drijven, maar echt plaatwerk niet.
        Ik heb 1 adres van een bedrijf dat nieuw plaatwerk kan leveren, maar dat is dan ambachtelijke gemaakt.
        Montreal werden origineel ook met de hand gebouwd, en zelfs NOS panelen passen niet altijd even goed.
        Maar dingen als deuren met je proberen 2de hands proberen te vinden. Achterlichten, en dan bedoel ik niet de lenzen maar echt de lichtunits zijn absoluut niet nieuw te krijgen.
        Zo zijn er nog auto's hoor, een Fiat Dino zit ook in die categorie.
        Wat voor machine heb jij?
        Ik heb een Jeep Willy's MB. Machine is dus een groot woord

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door rallyebasse Bekijk Berichten
          Hallo Busso
          Ikzelf bezit 2x simca rallye 2
          Mechanis is nog niet zo een groot probleem
          maar carrosserie onderdelen vind je ook niet zoveel meer in NOS staat
          Is je alfa Geschat
          <knip> je anders bewijzen dat je auto uitgerust was met bv. een leder intrieur
          Vergeet je auto ook niet te verzekeren in je garage
          </eindknip>
          Moet je bijverzekeren kost mij €10 per oldtimer
          Bedankt voor de info. Maar natuurlijk heeft mijn auto een officiële waardebepaling. Zoals je zegt dat moet, en ik laat dat elke 2 jaar opnieuw uitvoeren. Kwestie van mijn investering te beschermen
          Brandpolis zit ie ook in

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door DRIVER-W Bekijk Berichten
            Ik heb een Jeep Willy's MB. Machine is dus een groot woord
            Dat is ook een machine he

En met dit weer heb je er vast meer aan dan ik aan mijn speelgoed.. Ben er verdorie al meer dan een maand niet meer mee kunnen buiten komen door dit klote weer. .
            Wanneer zet die global warming (waar ze iedereen al jaar &dag zijn portefeuille voor uitschudden) zich eens goed door. Zo een mediterraan klimaat zie ik wel zetten

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BlueSkyraider Bekijk Berichten
              Montreal...

Graag een topic met veel historie en foto's in de oldtimersectie!
              Wel, ik zal er eens werk van maken. Ik ben ook bezig aan site voor Belgische Montreal eigenaars. Zodat er een beetje groepsgevoel ontstaat

Comment

Working...
              X