Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
27-29/05/2011: Toeristische weekend met een sportieve toets
27-29/05/2011: Toeristische weekend met een sportieve toets
Het weekend van 27-29/05/2011 richt All Car Promotions een toeristische rit met sportieve toets in. Op het programma: 2 daagse Middelkerke - Vresse-sur-Semois - Middelkerke
Het weekend van 27-29/05/2011 richt All Car Promotions een toeristische rit met sportieve toets in. Op het programma: 2 daagse Middelkerke - Vresse-sur-Semois - Middelkerke
Dat staat er nog niet op omdat ... het nog niet helemaal bekend is. Ik weet niet waar de leeftijdsgrens zal liggen, welk bouwjaar van wagen willen jullie deelnemen? Exclusieve wagens zullen waarschijnlijk ook worden toegelaten.
Dat staat er nog niet op omdat ... het nog niet helemaal bekend is. Ik weet niet waar de leeftijdsgrens zal liggen, welk bouwjaar van wagen willen jullie deelnemen? Exclusieve wagens zullen waarschijnlijk ook worden toegelaten.
Kijk in mijn onderschrift !
De Polo is uitgesloten >> bij mij zijn het geen exclusieve sportauto's ! eerder kleine goedkope oldie's
Ik denk dat jullie een aanvraag zullen moeten doen als de inschrijvingen open zijn en dan zal beslist worden (niet door mij ) als jullie mogen deelnemen...
Op zondag is er een samenkomst in Westende voor oude wagens, met ook een concours d'elegance. In de namiddag komen de deelnemers van de acp classic tour daar ook aan na hun 2 daagse tocht. Alle info over het zondag gedeelte vind je op onze website (www.acp-bryghia.be), doorklikken naar ACP Classic Tour en dan onder nieuwsbrief 2.
Comment