Zalige 505!
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Franse Klassiekers
Collapse
X
-
Ihr guter stern auf allen straßen, Mercedes-Benz.
Current:
1987 Mercedes-Benz W124 200D
1979 Mercedes-Benz W123 280E
1985 Mercedes-Benz 190E 2.3-16
Ex:
1994 Mercedes-Benz W124 E200 Diesel
1976 Mercedes-Benz W123 250
1987 Mercedes-Benz W124 230E
1979 Mercedes-Benz W123 300d
1992 Mercedes-Benz W201 190E 2.0
1973 Mercedes-Benz W115 /8 230
1993 Mercedes-Benz W202 C200 Diesel
2003 Mercedes-Benz W211 E220 CDI
1990 Mercedes-Benz C124 300CE
1980 Mercedes-Benz W123 280
1989 Mercedes-Benz W124 230E
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenprobleem is wel dat een pug roest op vitale plaatsen, dat doet een benz haast nooit
Da gij u eigen nog serieus neemt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk BerichtenBij de buren op de eerste serie bovenop de veerpoten
Het forum dat ik heb doorgegeven is van onze noorderburen, niet ons belgisch peugeotforum waar zich voornamelijk recente wagens op bevinden. Er zitten een paar 505's (ik dacht 3 of 4) en die zijn toch allemaal vol lof over hun aanwinst. Beste persoon met wie ge kunt spreken bij ons is Wim. Niet veel op het forum, maar wel een zeer doorgedreven kennis van alles wat naar Peugeot oldtimers riekt. Er is ook Jos (304coupé nickname) welke meer van auto verandert dan de meeste doen van onderbroek. En die knapt ze dan nog zelf op of bouwt ze om naar vergeten afrikaanse rallye legendes.
Comment
-
nog een beauty, daarom niet kwa plaatwerk, maar diesel + automaat en airco
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenprobleem is wel dat een pug roest op vitale plaatsen, dat doet een benz haast nooit
Comment
-
de 504 staat veeeeeeeeeeeeeeel te duur. Voor hetzelfde geld vind ge er in quasi perfecte staat.
Comment
-
toch te veel geld
vorig jaar nog een groene automaat weten staan die nog maar een paar jaar geleden was gerestaureerd, interieur ook (zag er volledig nieuw uit) en dat voor 5000€. Als ge de buitenkant van die witte van u ziet, mijn god... nog ferm werk aan. Voor dat geld dat ge er nog moet insteken om die strak te krijgen bouw ik 5 airco's in.
Comment
-
deze ziet er dan toch 10 keer beter uit.
ok, geen airco, geen automaat. Maar wel schakelen aan het stuur en die schakelen heel licht.
Comment
-
hier trouwens een klassieker in spé
geen geld wat ze er voor vragen. Blok is niet kapot te krijgen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door flappy Bekijk Berichtendeze ziet er dan toch 10 keer beter uit.
ok, geen airco, geen automaat. Maar wel schakelen aan het stuur en die schakelen heel licht.
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC Bekijk BerichtenSchone Peugeot Partner, aan de koplampen te zien één van de eerste. Beginnen ondertussen ook al klassiekers te worden...
Comment
Comment