Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Met dezelfde wieldoppen maar nu maar aan 1 kant (aan de andere kant cheap ass wieldoppen) want ze verloor ze altijd.
M'n grootouders rijden ook met een XM, zalige kar. Heeft maar 70.000 km en is een van de allereerste reeksen. Met dezelfde wieldoppen, ze zijn er een tijd af geweest maar nu hangen ze er terug aan. In het bordeauxrood
Ik herinner me dat toen de Tagora uitkwam de lijn redelijk modern en vernieuwend was. Maar de lijn had het merk niet mee
En ik herinner me ook dat het vrij snel een saaie wagen werd. Maar vooral, je zag ze niet veel. Vergelijkbaar met een Hyundai Sonata of dergelijke. Ze zijn er, je verschiet niet als je eentje ziet, maar eigenlijk zie je ze weinig.
goh, die zag je eind jaren 70 eigenlijk wel veel rijden in FR, veel meer dan hier. 't Is pas vanaf de jaren 90 denk ik dat Ligiers en aanverwanten hier meer opdoken.
M'n grootouders rijden ook met een XM, zalige kar. Heeft maar 70.000 km en is een van de allereerste reeksen. Met dezelfde wieldoppen, ze zijn er een tijd af geweest maar nu hangen ze er terug aan. In het bordeauxrood
Voor de geïnteresseerden: ik heb er hier nog eentje liggen, zo een wieldeksel.
De XM van m'n oma heeft ook minder dan 70.000km. En er zit zelfs air ride op.
M'n oma was het beu om altijd nieuwe wieldoppen te moeten bestellen bij de garage (duur), die er dan af vielen tijdens het rijden, dus nu zitten er maar after market doppen op, aan 1 kant. Ze heeft ook al eens een paaltje geraakt bij het achteruitrijden helaas.
Sport versies van classics die (meestal) saai zijn in gewone uitvoering.
Comment