Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Franse Klassiekers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• 2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

• Dit is de onze ...

PS. Hoe krijg je die foto hier op??
      Bijgevoegde Bestanden
      Last edited by Delorean; 12/02/2015, 09:53.
      The way I see it, if you're gonna build a time machine into a car, why not do it with some style ?

Comment

• een electronic ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
          een electronic ?
          Nope, net 'eronder' ; een R11 TXE uit 1984, nieuw aangekocht door mijn vrouw's opa en nu onder onze hoede ...
          The way I see it, if you're gonna build a time machine into a car, why not do it with some style ?

Comment

• knap, dikke motor

Comment

• Ik zag dieje witte Citroën DS weer te koop staan, hier vlakbij.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Delorean Bekijk Berichten
                Dit is de onze ...
                Knap.

(kan je de afbeelding niet gewoon knippen en plakken?)
                Smilin' Jack - Speed Pilot

Comment

• Inderdaad, coole R11, zeker in TXE-uitvoering. De electronic is super zeldzaam, kans is klein dat er nog rondrijden in België denk ik.

2015 Volvo V60 D2 aut.
                  2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bompa Bekijk Berichten
                    Inderdaad, coole R11, zeker in TXE-uitvoering. De electronic is super zeldzaam, kans is klein dat er nog rondrijden in België denk ik.
                    Eerlijk gezegd, nog nooit een andere TXE tegengekomen in België, laat staan een Electronic. Enkele jaren terug hebben we wel één afgebroken (voor onderdelen) die al enkele jaren in een wei stond. En met de 1.7liter benzinemotor gaat deze ook nog eens goed voorruit ; al menig mensen doen 'verschieten' bij vertrek aan de lichten ... :-)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk Berichten
                      Vandaag iemand in de wagen gehad die pas een DS uit 1971 (€ 16.000) heeft gekocht. Hij zou deze op het volgend adres gekocht hebben:

Nooit gedacht dat die nog voor zoveel buiten gingen.
                      Die DS-en bij Oldenzaal zien er allemaal redelijk tot heel goed uit, maar er zijn er ook bij die veel wijzigingen hebben ondergaan die niet 'juist' zijn als je een zo origineel mogelijk exemplaar wil (pano dak, bekleding, Pallas-items bij niet-Pallas versies, sierstrips enz...) En daarom vind ik ze wel nogal duur.
                      Maar de marktvraag in Nederland naar DS is groot, dus relatief hoge prijzen.

Comment

Super cool, zo'n mooie CX. Vind ik tegenwoordig in goede staat evenwaardig aan een mooie DS.
                        Klein beetje spijtig van de chroom strips op de achterkant, die horen niet op een Pallas, enkel op een Prestige van bepaalde modeljaren.

Comment

• ik heb het er ook altijd een beetje lastig mee jef, langs de andere kant ben ik al blij dat ik er eentje tegenkom

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Smilin' Jack Bekijk Berichten
                            Knap.

(kan je de afbeelding niet gewoon knippen en plakken?)
                            Leuk, zeker in de TXE uitvoering, een 11 is in elke uitvoering al zeldzaam. En die 1700 is idd een vlotte motor voor zo'n middenklasser, ik heb die ook in mijn volvo 340 en is toch ook een vlot bakske voor zijn leeftijd
                            1988 renault super 5 baccara (weekend oldie)
                            1987 volvo 340 GL (daily oldie)
                            2006 seat altea (daily)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Delorean Bekijk Berichten
                              Eerlijk gezegd, nog nooit een andere TXE tegengekomen in België, laat staan een Electronic. Enkele jaren terug hebben we wel één afgebroken (voor onderdelen) die al enkele jaren in een wei stond. En met de 1.7liter benzinemotor gaat deze ook nog eens goed voorruit ; al menig mensen doen 'verschieten' bij vertrek aan de lichten ... :-)
                              In je jeugdjaren toch wel? Maar misschien lette je er toen niet echt op?

2015 Volvo V60 D2 aut.
                              2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bompa Bekijk Berichten
                                In je jeugdjaren toch wel? Maar misschien lette je er toen niet echt op?
                                Das waar, misschien in mijn lang vervlogen jeugdjaren wel eens ééntje tegengekomen. Maar tegenwoordig? Zelfs op oldtimermeetings kom je er nooit één tegen ...

Comment

ik heb het er ook altijd een beetje lastig mee jef, langs de andere kant ben ik al blij dat ik er eentje tegenkom
                                  Ik ben stilaan, met veel geduld, op zoek om er mij in de loop van de komende 2 à 3 jaren eentje aan te schaffen. Model van mijn voorkeur is een GTi. Volgende week eens een eerste kijkje nemen naar een mooi exemplaar uit '79...

Comment

• Renault Rodeo

Gespot in zuid Frankrijk.
                                    Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Sent from here
                                      den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                                      "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                                      Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• Sent from here
                                        den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                                        "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                                        Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door alanus Bekijk Berichten

Sent from here
                                          mooie clio 16V, alleen een beetje te laag, zie je ook bijna nooit meer
                                          1988 renault super 5 baccara (weekend oldie)
                                          1987 volvo 340 GL (daily oldie)
                                          2006 seat altea (daily)

Comment

Working...
                                          X