Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Inderdaad, coole R11, zeker in TXE-uitvoering. De electronic is super zeldzaam, kans is klein dat er nog rondrijden in België denk ik.
Eerlijk gezegd, nog nooit een andere TXE tegengekomen in België, laat staan een Electronic. Enkele jaren terug hebben we wel één afgebroken (voor onderdelen) die al enkele jaren in een wei stond. En met de 1.7liter benzinemotor gaat deze ook nog eens goed voorruit ; al menig mensen doen 'verschieten' bij vertrek aan de lichten ... :-)
The way I see it, if you're gonna build a time machine into a car, why not do it with some style ?
Nooit gedacht dat die nog voor zoveel buiten gingen.
Die DS-en bij Oldenzaal zien er allemaal redelijk tot heel goed uit, maar er zijn er ook bij die veel wijzigingen hebben ondergaan die niet 'juist' zijn als je een zo origineel mogelijk exemplaar wil (pano dak, bekleding, Pallas-items bij niet-Pallas versies, sierstrips enz...) En daarom vind ik ze wel nogal duur.
Maar de marktvraag in Nederland naar DS is groot, dus relatief hoge prijzen.
Super cool, zo'n mooie CX. Vind ik tegenwoordig in goede staat evenwaardig aan een mooie DS.
Klein beetje spijtig van de chroom strips op de achterkant, die horen niet op een Pallas, enkel op een Prestige van bepaalde modeljaren.
(kan je de afbeelding niet gewoon knippen en plakken?)
Leuk, zeker in de TXE uitvoering, een 11 is in elke uitvoering al zeldzaam. En die 1700 is idd een vlotte motor voor zo'n middenklasser, ik heb die ook in mijn volvo 340 en is toch ook een vlot bakske voor zijn leeftijd
1988 renault super 5 baccara (weekend oldie)
1987 volvo 340 GL (daily oldie)
2006 seat altea (daily)
Eerlijk gezegd, nog nooit een andere TXE tegengekomen in België, laat staan een Electronic. Enkele jaren terug hebben we wel één afgebroken (voor onderdelen) die al enkele jaren in een wei stond. En met de 1.7liter benzinemotor gaat deze ook nog eens goed voorruit ; al menig mensen doen 'verschieten' bij vertrek aan de lichten ... :-)
In je jeugdjaren toch wel? Maar misschien lette je er toen niet echt op?
In je jeugdjaren toch wel? Maar misschien lette je er toen niet echt op?
Das waar, misschien in mijn lang vervlogen jeugdjaren wel eens ééntje tegengekomen. Maar tegenwoordig? Zelfs op oldtimermeetings kom je er nooit één tegen ...
The way I see it, if you're gonna build a time machine into a car, why not do it with some style ?
ik heb het er ook altijd een beetje lastig mee jef, langs de andere kant ben ik al blij dat ik er eentje tegenkom
Ik ben stilaan, met veel geduld, op zoek om er mij in de loop van de komende 2 à 3 jaren eentje aan te schaffen. Model van mijn voorkeur is een GTi. Volgende week eens een eerste kijkje nemen naar een mooi exemplaar uit '79...
Comment