Oorspronkelijk geplaatst door Ian
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Franse Klassiekers
Collapse
X
-
prachtig he, 2 echte parels...maar de 505 zou ik nog liever in v6 hebben
paar bedenkingen...je zei gisteren dat een superb nogal lage zetels heeft, je moet die zetels van een 505 zienen dat was toch een full-size auto, ook tov de cx
en de turboloze cx gti had geen 150 pk, maar 138
Comment
-
gisteren deze gevonden, veel nieuwer ga je ze niet meer vinden
1988 renault super 5 baccara (weekend oldie)
1987 volvo 340 GL (daily oldie)
2006 seat altea (daily)
Comment
-
dat was toen al psa want de overname is in de jaren '70 gebeurd.
en tja, die zetels. Dat men er toen geen aandacht aan schonk kan ik begrijpen. Dat men het nu nog doet in tijden van verkeersveiligheid, begrijp ik niet.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stijn5 Bekijk Berichtengisteren deze gevonden, veel nieuwer ga je ze niet meer vinden
http://www.leboncoin.fr/voitures/797348169.htm?ca=1_s
Comment
-
Vandeweek in Kalfort, of daar ergens in de geburen.
Comment
-
-
-
Geen enkele Belgische 505 te koop atm.. :/
Een auto die OEM 'boos' kijkt zonder dat er aftermarket aanpassingen voor nodig zijn..
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk BerichtenGeen enkele Belgische 505 te koop atm.. :/
Een auto die OEM 'boos' kijkt zonder dat er aftermarket aanpassingen voor nodig zijn..
Comment
-
Benzine
'80 VW POLO 895cc 22.300km-26.100km (2005- )
'85 VW PASSAT 32B 1300 (2010-2011)
'68 VW 411 1700 (2011-2014)
'81 VW T3 Camping Westfalia Joker 2000cc (2011-2013)
Diesel
'85 VW GOLF II Diesel (2007-2011)
'91 MERCEDES-BENZ 200D 157.000km-320.000km (2010- )
'10 VW GOLF VI 1600TDI Bluemotion (2016-2019)
'11 CITROÊN C3 1.4 HDI 68.000-111.000km (2015- )
'13 MERCEDES-BENZ E 220CDI T-Modell 116.000-147.000km (2019- )
Comment
-
Ik heb er mogen rondlopen, een tijd geleden. Beetje jammer dat die wagens spiegel aan spiegel staan.
Net onder de Franse hoofdstad heeft PSA Peugeot/Citroën een enorme productiefaciliteit. In een hoekje daarvan bevindt zich een hangar met zowat 400 modellen uit de rijke geschiedenis van Citroën. Op onze vraag organiseerde Citroën BeLux een korte rondleiding.
Ik weet eigenlijk niet wat de plannen ermee zijn, sinds de sluiting van de fabriek op dat terrein.
Ik heb op dat klein circuit daarbuiten ook even met een DS, Traction, SM, 2CV en Méhari mogen rijden. Dat waren stuk voor stuk zalige karren.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door svenio_g Bekijk BerichtenIk heb er mogen rondlopen, een tijd geleden. Beetje jammer dat die wagens spiegel aan spiegel staan.
Net onder de Franse hoofdstad heeft PSA Peugeot/Citroën een enorme productiefaciliteit. In een hoekje daarvan bevindt zich een hangar met zowat 400 modellen uit de rijke geschiedenis van Citroën. Op onze vraag organiseerde Citroën BeLux een korte rondleiding.
Ik weet eigenlijk niet wat de plannen ermee zijn, sinds de sluiting van de fabriek op dat terrein.
Ik heb op dat klein circuit daarbuiten ook even met een DS, Traction, SM, 2CV en Méhari mogen rijden. Dat waren stuk voor stuk zalige karren.
Ik herinner mij die reportage...
Comment
-
Ha, was jij die ene lezer?
Instant Route du Soleil gevoel in die DS en SM. Met die malse zetels en aparte versnellingsbakken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door svenio_g Bekijk BerichtenHa, was jij die ene lezer?
Instant Route du Soleil gevoel in die DS en SM. Met die malse zetels en aparte versnellingsbakken.
Het bleek uiteindelijk dezelfde te zijn als die waar Karl Vannieuwkerke zijn reportage God in Frankrijk mee gedraaid heeft
Comment
Comment