Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Franse Klassiekers
Collapse
X
-
Verzonden vanaf mijn iPhone met TapatalkPhileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
- Likes 1
-
-
den borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r
Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
Comment
-
- Likes 1
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd Bekijk BerichtenZij heeft ook nog ne klassieker: https://www.hln.be/nieuws/buitenland...tiek~ac67452a/
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door On_Slow Bekijk Berichten
er zijn nog originele mensen
Comment
-
Dubbelpost, sorry.Last edited by Speedhunter; 10/09/2019, 20:42.2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
2023 Skoda Enyaq SUV Coupé
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Metaxa Bekijk Berichten
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Eén van de nog weinig overgebleven exemplaren, denk ik zo.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Speedhunter Bekijk BerichtenHeeft er iemand hier een Renault 5 Turbo ?
Comment
-
ja super he, hierboven
mooie ongerestaureerde cx gti turbo 2 in eerlijk staat, mijnheer blijft investeren in origineel trx-rubber zie je niet meer op oude bmw's...flikkeren ze er gelijk af omdat het zo duur is maar zijn de knapste banden visueel ever imo en maken het compleet als een becker in een benz
auto heeft overigens geen dure nummerplaat met opgelegde letter waar posh nederland niet zonder gezien wil worden, prioriteiten
Comment
Comment