Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Franse Klassiekers
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vicious Bekijk BerichtenIk heb sinds zondag érg veel last van 'ik wil een 2CV (Perrier)'
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vicious Bekijk BerichtenIk heb sinds zondag érg veel last van 'ik wil een 2CV (Perrier)'
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk BerichtenDoe mij maar een camionette of een Méhari
Méhari, daar is m'n broer gek van, maar die dingen kosten tegenwoordig zo duur...
En toeval wil dat de vader van m'n vriendin een 2CV Perrier ter restauratie heeft liggenHij sprak er van dat als we beide tijd en interesse hebben, dat we daar misschien eens aan moeten beginnen...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk Berichtenserieus de max
sigpic*Lancia Beta Spider *Lancia Beta HPE 2.0 i.e. *Lancia Delta Integrale 8V *Lancia Ypsilon 1.4 16V Platino
Comment
-
hier ook maar even zetten
deze morgen op de A12
sigpic*Lancia Beta Spider *Lancia Beta HPE 2.0 i.e. *Lancia Delta Integrale 8V *Lancia Ypsilon 1.4 16V Platino
Comment
-
een cx is op zich niet zo'n onbetrouwbare auto als een ds
en een id zou betrouwbaarder moeten zijn als een ds, maar het blijven oude knaken met een hoop technologie
een geit is simpeler nom't zo te zeggen
maar daar had je zelf ook al opgekomen zeker
Comment
-
Zo'n DS is echt veel mooier dan een W123 eigenlijk, een echte klassieker. Merk je ook wel aan de prijzen. Er staat ook een ex-RTT Acadiane te koop op Kapaza:
Maar denk dat ik dan beter echt eentje haal uit Frankrijk, gezien ons Belgisch weer en de carrosseriegevoeligheid van die karretjes... Hopelijk kom ik in september iets moois tegen in Var!
Comment
Comment