Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Franse Klassiekers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door flappy Bekijk Berichten
    Hij mag dan nog in perfecte staat zijn, je moet toch goed zot zijn om daar 17k voor te geven.

E30SHOP.be
    - Alles voor uw BMW E30.
    Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
    En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

Comment

• Damn, die 505.

Ik weet niet zoveel van prijsstelling voor zo'n auto's, maar is toch wel zeldzamer
      en belangrijker dan Ian denkt.
      Last edited by djenne00; 07/03/2013, 18:59.

Comment

• Zowel die 505 als die 304 zijn mooi en zeldzaam. Toen maakte peugeot toch veel mooiere auto's als nu.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door A160 Bekijk Berichten
          En de Griffe... De über205

Nooit officieel in België verkocht.

En met alle respect, maar de über205 had "Turbo16" op zijn gat.

Comment

• Ooit.
            Langs ene kant spijtig dat de bumpers meegepoten zijn, maar langs de andere kant toont hem zo veel jonger vind ik.

Zooooooooooo perfect
            Bijgevoegde Bestanden
            Last edited by ; 07/03/2013, 22:55.

Comment

• Mooier met zwarte bumpers, spiegels en bagetten. Nog oranje pinkers zou ideaal zijn met dat blauw.

Maar foto 1 is ook crappy van kwaliteit dus dat doet ook al veel.

E30SHOP.be
              - Alles voor uw BMW E30.
              Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
              En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Joske_ Bekijk Berichten
                Nooit officieel in België verkocht.

En met alle respect, maar de über205 had "Turbo16" op zijn gat.
                Das ook maar al te waar...

Griffe nooit in België verkocht ? Mijn toenmalige dealer heeft er destijds lange tijd ene staan gehad. Maar we zitten hier wel ook héél dicht tegen de grens.
                2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

• mijn ma heeft ook nog met een 205 lacoste gereden

1978 Opel Kadett C sedan 1.2N
                  1984 BMW E28 520i
                  2008 Seat Ibiza SC 1.4 TDI

Comment

• lacoste, dus ook nog met een XY afgeleide motor

de fase I modellen zijn vrij roestgevoelig wegens staal zonder roestbeschermlaag, iets wat met de fase II werd opgelost

belangrijkste punten aan de carrosserie zijn: de drempel achter de deur (of onder het achterste raampje) en het afwateringsgootje net boven het achterste raampje. Vooraan was het vooral de 'bril' van de koplampen welke roestgevoelig zijn. Maar buiten dat: vrij zorgeloze wagentjes om mee te rijden. Vrij simpel van mechaniek, dus wie wat handig is kan veel zelf doen en je krijgt in de plaats een mooie wegligging terug welke nog steeds moderne wagens het schaamrood op de wangen brengt.
                    www.peugeotforum.be

Comment

• Die dingskes rijden echt als een kart.
                      Mijn broer zijn ex had er eentje, ik wou er eens mee rijden voor de lol (om te lachen), maar dat was echt oprechte fun.
                      Waalse binnenbanen, open dak en een gaatje in de uitlaat, ik voelde me Stig Blomqvist maar aan 50km/u.
                      Eigenlijk veel leuker dan mijn vroeger R5'ke. Zo eentje kopen om in het weekend mee rond te rijden ipv een dure klassieker, meer heb je niet nodig voor een glimlach.

Comment

• R5'kes bollen thans ook leuk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk Berichten
                          Mooier met zwarte bumpers, spiegels en bagetten. Nog oranje pinkers zou ideaal zijn met dat blauw.

Maar foto 1 is ook crappy van kwaliteit dus dat doet ook al veel.
                          309 heeft altijd witte pinkers.

Gelijk die 2de foto moet mijne ook ooit komen, maar dan met gele mistlichten en verstralers, en gele bubbels in de koplampen.

Comment

• 205 gti was stukken beter beheersbaar dan bv de 5 GT Turbo

Sent from my iPad using Tapatalk
                            2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

• R5, basis, is leuk op een knullige manier.
                              205, basis, is een serieus scheurijzer.

1.5 jaar met een R5 en 10min met een 205, meer was er niet nodig voor het onderscheid.

Comment

• Ja een R5 (basis) rijd niet gelijk een kart, maar wel zoals je zegt: knullig plezant

Comment

• Veel plezier gehad wel aan mijn R5'ke, daar niet van!

Comment

• Ik hoop ook ooit "het verschil" te ervaren

Comment

• Anders een groepsaankoop regelen he

Comment

• Doet er mij aan denken. Gisteren een 504 Coupé gespot met een lekker jong grietje aan het stuur.

Comment

• ge kunt altijd eens naar een trackday van onze club komen natuurlijk. Dan kunt ge misschien met wesly of frederik meerijden. Allebei een beetje prettig gestoord en beiden eigenaar van een 205 gti track car, gestript tot het essentiële behalve een passagiersstoel. Mits 5 € (wat skylimit events vraagt om mee te rijden) en een helm kunt ge dikke fun beleven.
                                          www.peugeotforum.be

Comment

Working...
                                          X