Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Franse Klassiekers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Het decor past ook bij de auto, precies of je bent 30 jaar teug in de tijd.

Comment

• iemand bij ons op het peugeot forum had een paar weken geleden minder goed nieuws:

en dit was een volledig gerestaureerd voertuig waar hij 2 jaar aan heeft gewerkt. Rijp voor de schroothoop op dit moment. Hij is al aan het zoeken naar een andere, maar de zoektocht verloopt moeizaam omdat 'in excellente staat' vaak een zeer rekbaar begrip is.
      www.peugeotforum.be

Comment

• Zo pijnlijk om te zien !
        Benzine
        '80 VW POLO 895cc 22.300km-26.100km (2005- )

'85 VW PASSAT 32B 1300 (2010-2011)

'68 VW 411 1700 (2011-2014)
        '81 VW T3 Camping Westfalia Joker 2000cc (2011-2013)
        Diesel
        '85 VW GOLF II Diesel (2007-2011)
        '91 MERCEDES-BENZ 200D 157.000km-320.000km (2010- )
        '10 VW GOLF VI 1600TDI Bluemotion (2016-2019)
        '11 CITROÊN C3 1.4 HDI 68.000-111.000km (2015- )
        '13 MERCEDES-BENZ E 220CDI T-Modell 116.000-147.000km (2019- )

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door WV. Bekijk Berichten
          Zo pijnlijk om te zien !
          Vooral als je het verhaal erachter kent...

Zeg flappy, op het Peugeot forum geen interesse voor een 205 Cabrio?

Comment

• ik heb een 205 cti
            www.peugeotforum.be

Comment

• Spijtige zaak.

E30SHOP.be
              - Alles voor uw BMW E30.
              Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
              En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

Comment

• ik ga wim quoten

Ja ik remde af omdat ze voor me plots stopte en stond ca 3m achter voorligger en keek meteen in spiegel en zag A6 break afkomen en wist meteen die stopt niet met alle gevolgen.Niks remspoor.In het begin wat op mijn paard tot de bestuurster zei dat ze even opzij keek op het moment dat voor haar geremd werd.Achteraf geexcuseerd tegen de dame want zoiets doe je niet met opzet.Wagen is gans verloren gezien de schade.Morgen kan de strijd beginnen met de verzekering.Ik ben er nog niet uit wat ik ga doen kan voorlopig me de partner rijden.

www.peugeotforum.be

Comment

• Zoiets gelijkaardigs had ik ook met de IS. Gelukkig niet tegen de voorligger gevlogen en gelukkig niet perto (intussen hersteld). Alleen ga ik nu wel meer schrik hebben om iets tegen te komen ermee, zeker na de gedane kosten.

E30SHOP.be
                  - Alles voor uw BMW E30.
                  Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
                  En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

Comment

• Pfff, echt balen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                      aha, daarachter woon jij !
                      haha idd! wel 25 km dervan, ma toch
                      www.opelklassiek.be

Comment

• pijnlijke beelden

Comment

• Idd heel erg jammer. In FR spot je ze nog af en toe, maar in erbarmelijke (afgeleefde) staat. Mocht je van deze en zo een wrak een goede kunnen maken .... maar da's dan weer twee jaar werk...

2015 Volvo V60 D2 aut.
                          2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Je kan nog altijd een onafhankelijke auto expert er bijhalen . Dan doet de verzekering al direct in hun broek

Comment

• hij zal wel zijn geld krijgen, alleen dit kunt ge niet meer maken. De auto is vanachter compleet gekraakt. Ge zou al bijna een wrak moeten vinden en daar de achterkant van moeten overzetten. Dat zou te doen zijn, maar tegen welke prijs...
                              www.peugeotforum.be

Comment

• Heb afgelopen week zelf ook een franse klassieker aangeschaft, een Talbot Suresnes T110 om precies te zijn. Het is een echt beauty, al zeg ik het zelf. Was er al jaren over aan het twijfelen, en uiteindelijk de knoop doorgehakt dat ik het wilde. Toen begon natuurlijk nog de hele zoektocht.. Maar van de week had ik dan eindelijk op Autoscout, waar dus blijkbaar ook een oldtimer afdeling is, een goed aanbod gevonden Nu ben ik dan eindelijk ook een oldtimereigenaar!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Klaver Bekijk Berichten
                                  Heb afgelopen week zelf ook een franse klassieker aangeschaft, een Talbot Suresnes T110 om precies te zijn. Het is een echt beauty, al zeg ik het zelf. Was er al jaren over aan het twijfelen, en uiteindelijk de knoop doorgehakt dat ik het wilde. Toen begon natuurlijk nog de hele zoektocht.. Maar van de week had ik dan eindelijk op Autoscout, waar dus blijkbaar ook een oldtimer afdeling is, een goed aanbod gevonden Nu ben ik dan eindelijk ook een oldtimereigenaar!
                                  Zoiets dan?

: http://www.autozone.be/talbot-1100-s...dtimer-2155511

Comment

• @Djenne00: ja inderdaad, zo een is het! Is een mooierd hè?

Comment

• Dat is een echte oldtimer.

Waarom ben je voor deze auto gegaan?
                                      Sentiment of prijs of ...?

Comment

• Van welk jaar is die ?

Comment

• Dit model heeft mij eigenlijk altijd al gefascineerd. En toen ik eenmaal besloten had dat ik een oldtimer wilde kopen, wilde ik ook ècht voor een oude gaan. Hij komt uit 1934, dus is inmiddels al een oude bes

Comment

Working...
                                          X