Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Franse Klassiekers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Comment

• To the Bridge by Wouter Dieryck, on Flickr

Comment

• Porsche 356 !

Comment

• lijkt me wel een citrofiel, vorige week stond op dezelfde plaats een SM op de oprit met stickers van de Tour Amical
          Openbaar vervoer: brengt u van een plaats waar je niet was naar een plaats waar je niet moet zijn, op een moment dat het u niet uitkomt

Comment

• Eentje met een Dimma-kit: Jammer genoeg in zeer slechte toestand
            2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

• Haa die ken ik. Word denk ik dagelijks gebruikt om naar gent te bollen. Idd jammer van die blutsen.

Comment

• Was idd op de E17 naar Gent

Comment

• Prachtige huizen zeg waar die Citroëns voor staan!

Comment

• Een oude HY wordt een hippe cocktailbar,

Comment

• Awesome!

I’m not sure where my crazy obsession with Citroëns originated. Maybe it was a vague memory from my first trip to Europe back in the early ’80s. I was a skinny twenty-year-old college brat hitchhiking around with a backpack. I slept on trains and stayed in the worst hostels imaginable. But I remember seeing these bizarre French cars zipping around Paris. I remember thinking “The French… Who else could produce such a strangely designed car?” Years later, I found myself living for good design. My job was to think of a better way to do things. Better visuals. Better creative. I made my living challenging my ideas… Then at some point, I took another look at this bizarre French car. As I learned more, I could see the parallels between this strange machine and my goals in life. When they introduced the DS in 1955, it was the most radically advanced car ever built. It was thirty years ahead of everything else. The list of advancements went on and on but what sparked my imagination was the fearless decision to do what nobody else had ever done.

E30SHOP.be
                      - Alles voor uw BMW E30.
                      Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
                      En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

Comment

• Deze week bericht gehad van mijn peter uit het Nederlandse Den Haag dat zijn 33-jarige CX break er niet meer is
                        Hij zou al een tijdje een goeie slok olie lusten en het roest begon steeds meer de kop op te steken.

Ik heb hem nooit zonder CX break geweten, 't was zijn tweede. Ik herinner me nog die ophanging, dat dashboard, die fluweelzachte zetels waar ik als kind bijna in wegzakte Echt spijtig dat zijn CX-avontuur ophoudt.
                        Ik hoorde dat ze een C5 vanuit 2006 hebben gekocht en hij zou beschikken over de hydropneumatische (klopt dit?) vering, geleverd op de duurste versies toen (klopt dit ook?). Ik vraag me af hoe hij met zo'n "moderne" auto zal kunnen omgaan met al die elektronica... Het leuke nieuws is uiteraard dat hij het merk Citroën absoluut niet de rug toekeert!

Comment

• dat is juist dat de duurdere C5's nog steeds de pneumatische ophanging gebruiken
                          www.peugeotforum.be

Comment

• Zou een XM niet een betere opvolger geweest zijn?

Comment

• of een C6

Comment

• Zalig vakantiegevoel, zo'n autootje doet me aan de cote d'Azur denken

.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk Berichten
                                  Zou een XM niet een betere opvolger geweest zijn?
                                  Als ik me goed herinner hebben ze een XM staan, maar niet als daily; hij gebruikte zijn CX daadwerkelijk, daar waar de XM denk ik minder rijdt.

Oorspronkelijk geplaatst door A160 Bekijk Berichten
                                  of een C6
                                  Dat zou pas een opvolger zijn! Maar een C6 bestaat niet in break, waarschijnlijk vandaar z'n keuze voor een C5 Break.

Comment

• Een C6 uiteraard zou de betere keuze geweest zijn.

En op een C5 had je idd ook de hydractive ophanging.

2015 Volvo V60 D2 aut.
                                    2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Krijd met C5 2008 met opt. Hydractive oph. en moet zeggen de C5 met gewone oph. rijdt beter, zowel naar comfort toe als dynamisch

Beste Citroëns zijn voor mij de Xantia's

Comment

• Ik heb zo'n XM altijd wel tof gevonden. Bvb die dubbele achterruit, je moet er maar opkomen. Jammer dat ze niet erg betrouwbaar waren. Was wel een auto die je tweedehands kon kopen voor weinig geld.
                                        De C6 speelt een klasse hoger. Vind die nogal duur voor wat het was eigenlijk. Ook weer tweedehands kan je wel koopjes doen.

Comment

• duur voor wat het was? vergelijkbare duitser koste toch wel een heel pak meer. Gewoon omdat er citroën op de auto plakte dat niemand er dat geld voor wou geven.
                                          www.peugeotforum.be

Comment

Working...
                                          X