Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Franse Klassiekers
Collapse
X
-
-
lijkt me wel een citrofiel, vorige week stond op dezelfde plaats een SM op de oprit met stickers van de Tour AmicalOpenbaar vervoer: brengt u van een plaats waar je niet was naar een plaats waar je niet moet zijn, op een moment dat het u niet uitkomt
Comment
-
Een oude HY wordt een hippe cocktailbar,
2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition
Comment
-
Awesome!
I’m not sure where my crazy obsession with Citroëns originated. Maybe it was a vague memory from my first trip to Europe back in the early ’80s. I was a skinny twenty-year-old college brat hitchhiking around with a backpack. I slept on trains and stayed in the worst hostels imaginable. But I remember seeing these bizarre French cars zipping around Paris. I remember thinking “The French… Who else could produce such a strangely designed car?” Years later, I found myself living for good design. My job was to think of a better way to do things. Better visuals. Better creative. I made my living challenging my ideas… Then at some point, I took another look at this bizarre French car. As I learned more, I could see the parallels between this strange machine and my goals in life. When they introduced the DS in 1955, it was the most radically advanced car ever built. It was thirty years ahead of everything else. The list of advancements went on and on but what sparked my imagination was the fearless decision to do what nobody else had ever done.
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Comment
-
Deze week bericht gehad van mijn peter uit het Nederlandse Den Haag dat zijn 33-jarige CX break er niet meer is
Hij zou al een tijdje een goeie slok olie lusten en het roest begon steeds meer de kop op te steken.
Ik heb hem nooit zonder CX break geweten, 't was zijn tweede. Ik herinner me nog die ophanging, dat dashboard, die fluweelzachte zetels waar ik als kind bijna in wegzakte Echt spijtig dat zijn CX-avontuur ophoudt.
Ik hoorde dat ze een C5 vanuit 2006 hebben gekocht en hij zou beschikken over de hydropneumatische (klopt dit?) vering, geleverd op de duurste versies toen (klopt dit ook?). Ik vraag me af hoe hij met zo'n "moderne" auto zal kunnen omgaan met al die elektronica... Het leuke nieuws is uiteraard dat hij het merk Citroën absoluut niet de rug toekeert!
Comment
-
dat is juist dat de duurdere C5's nog steeds de pneumatische ophanging gebruiken
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk BerichtenZou een XM niet een betere opvolger geweest zijn?
Oorspronkelijk geplaatst door A160 Bekijk Berichtenof een C6
Comment
-
Ik heb zo'n XM altijd wel tof gevonden. Bvb die dubbele achterruit, je moet er maar opkomen. Jammer dat ze niet erg betrouwbaar waren. Was wel een auto die je tweedehands kon kopen voor weinig geld.
De C6 speelt een klasse hoger. Vind die nogal duur voor wat het was eigenlijk. Ook weer tweedehands kan je wel koopjes doen.
Comment
-
duur voor wat het was? vergelijkbare duitser koste toch wel een heel pak meer. Gewoon omdat er citroën op de auto plakte dat niemand er dat geld voor wou geven.
Comment
Comment