Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Franse Klassiekers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ja misschien wel. Maar zo'n grote auto was het ook niet he. En de prijs was toch bijna 50k?

Comment

• ge zat toch weel heel royaal vanachter en de koffer was niet van de kleinste.
      www.peugeotforum.be

Comment

• Wat een bom(metje)!

E30SHOP.be
        - Alles voor uw BMW E30.
        Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
        En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

Comment

• mogen ze hier direct komen afzetten, nog liever een turbo 1 of maxi turbo
          1988 renault super 5 baccara (weekend oldie)
          1987 volvo 340 GL (daily oldie)
          2006 seat altea (daily)

Comment

• Meer van dat

E30SHOP.be
            - Alles voor uw BMW E30.

Comment

• Die staat bijna elk jaar op de meeting in Wervik...

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk Berichten
                  Ik heb zo'n XM altijd wel tof gevonden. Bvb die dubbele achterruit, je moet er maar opkomen. Jammer dat ze niet erg betrouwbaar waren. Was wel een auto die je tweedehands kon kopen voor weinig geld.
                  De C6 speelt een klasse hoger. Vind die nogal duur voor wat het was eigenlijk. Ook weer tweedehands kan je wel koopjes doen.
                  XM was alleen onbetrouwbaar in de eerste generatie. Na de modeljaaraanpassingen was die al een pak beter. Mijn vader heeft een Pullman versie in 2.1 TD gereden, na 4 CX-en op benzine te hebben versleten. Met de XM nooit problemen gehad. De XM had wel een pak minder karakter dan de CX modellekes... We misten al gauw die Diravi stuurbekrachtiging en de rempedaal met ultra korte slag.
                  Nostalgie: een beige CX 2000 Super in 1976, een appelblauwzeegroene CX Athena in 1980, een donkergrijze CX 20 Pallas in 1984, een donkerblauwe CX 25 GTi in 1988 en dan de donkergroene XM turbodiesel in 1991... Er waren toen geen digitale fototoestellekes of smartphones, anders had ik er hier al lang een paar gepost

Comment

• Dat appelblauwzeegroen op de CX vond ik ronduit prachtig toen.

Zo eentje? http://www.delest.nl/autoarchief/185...hena-1979.html

2015 Volvo V60 D2 aut.
                    2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• werd ook vaak gekozen als respray op andere merken in die tijd

Comment

• scirocco van dit forum ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                          Ja, heb hem hier ook al eens ergens gepost en het was een ex auto van hier.
                          den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                          "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                          Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bompa Bekijk Berichten
                            Dat appelblauwzeegroen op de CX vond ik ronduit prachtig toen.

Zo eentje? http://www.delest.nl/autoarchief/185...hena-1979.html
                            Ja, dat was 'em, helemaal, ook met dat bruin interieur
                            Ongelooflijk leuke karren om mee te rijden.

De laatste CX die mijn vader gehad heeft, was helemaal de max: de 25 GTi. Als toenmalig kerverse autorijder, heb ik er ook serieus wat plezier aan beleefd.
                            Ook dat interieur was fenomenaal, met schitterende zetels (ook al was het niet vrij van rammelgeluidjes)
                            Hieronder een foto gepikt op internet (de onze was een manuele)

Comment

• Af en toe bekijk ik ook eens advertenties van oude Citroëns.

Zo'n DS of CX..

Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                              Jup, staat intussen al lang te koop.

E30SHOP.be
                              - Alles voor uw BMW E30.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk Berichten
                                Af en toe bekijk ik ook eens advertenties van oude Citroëns.

Zo'n DS of CX..
                                Zo'n DS komt er ooit nog wel bij mij... als de financiën het toelaten (huis afbetaald, kids uit huis en zo van die dingen).
                                DS 21 Pallas met carburateur. Palladium grijs met zwart dak, donkerbruin leder interieur... die vind ik ooit nog wel

Comment

• De DS is intussen wel een redelijke cult wagen geworden, met al serieuze vraagprijzen als gevolg. Een goedkope is dan meestal miserie en zal dan ook veel geld opslokken voor een resto.

Ik vind ze er zo badass uitzien (CX en XM ook) met de luchtvering in 'ruststand'.

Mijn oma heeft nog een XM pre-facelift (interieur als nieuw, exterieur helaas niet), als ze die ooit weg doet (zij het door overlijden of dat ze moet stoppen met rijden), hoop ik dat hij in mijn handen terecht komt.

E30SHOP.be
                                  - Alles voor uw BMW E30.

Comment

• badass

Comment

• erich honnecker

Comment

• erich honnecker

Comment

• Knap he zeg.. Auto's waren vroeger toch mooier dan nu

Comment

Working...
                                          X