Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Franse Klassiekers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• gisteren op renaultoloog festival, een 5 le car van

1988 renault super 5 baccara (weekend oldie)
    1987 volvo 340 GL (daily oldie)
    2006 seat altea (daily)

Comment

• Vind ik niet mooi, de originele was vele mooier...

Comment

• Lelijk spel, en dan nog al die rommel die er aan hangt

.
        2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

• de rommel moet je wegdenken natuurlijk, maar deze uitvoering is redelijk zeldzaam, ik vond het best leuk deze is irl te zien, aanhanger was trouwens ook een origineel renault accesoire
          1988 renault super 5 baccara (weekend oldie)
          1987 volvo 340 GL (daily oldie)
          2006 seat altea (daily)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk Berichten
            Vind ik niet mooi, de originele was vele mooier...
            Deze uitvoering is nochtans ook origineel

Comment

• Ja, blijkbaar wel. Nog nooit gezien, dacht dat het een zelfgedane ombouw was.

Comment

• Ha, weer iets bijgeleerd. Die 'Le Car', waren dat de Amerikaanse R5'jes? Of was dat gewoon een speciale reeks?
                autofans.be

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..." | RIP Tom

Comment

• Dacht ook dat die voor de VS waren.
                  The A-team heeft ooit een lichtblauwe 'verbouwd'.

Zelfs dat reservewiel ligt daar blijkbaar OEM op...

.

Comment

• De R5 werd in de States verkocht als "Le Car", maar "Le Car" was ook hier bij ons een speciale reeks van de R5 eind jaren '70.

Comment

• klopt, sjieke versie ook

Comment

• In de garage waar ik werkte lagen nog folders van de R4, R5, R21 enz... Wellicht is dit nu allemaal bij het oud papier geraakt. Ik had beter die boekjes meegenomen om te bewaren. Ook folders van Avantime en zo had ik beter weggelegd voor later. Zou een toffe souvenir geweest zijn voor mijn kinderen.

Comment

• ik hoor ze al zeggen: 'Moa pa, met welke ouden bucht kom jij daar nu af'

Comment

In de garage waar ik werkte lagen nog folders van de R4, R5, R21 enz... Wellicht is dit nu allemaal bij het oud papier geraakt. Ik had beter die boekjes meegenomen om te bewaren. Ook folders van Avantime en zo had ik beter weggelegd voor later. Zou een toffe souvenir geweest zijn voor mijn kinderen.
                            Ik meen me te herinneren uit mijn jeugd dat Renault vroeger één of ander soort "jaarboek" had ? ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door A160 Bekijk Berichten
                              ik hoor ze al zeggen: 'Moa pa, met welke ouden bucht kom jij daar nu af'
                              Klopt, ik heb zo een 3000-tal brochures, de oudste van eind de jaren 60, de grootste hoop van de '70s en '80s.
                              Geen interesse hier bij de drie kinderen (12, 13 en 14j).

2015 Volvo V60 D2 aut.
                              2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Da's jammer he, zij zullen misschien meer interesse hebben in de auto's van hun kindertijd...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bompa Bekijk Berichten
                                  Klopt, ik heb zo een 3000-tal brochures, de oudste van eind de jaren 60, de grootste hoop van de '70s en '80s.
                                  Geen interesse hier bij de drie kinderen (12, 13 en 14j).
                                  ik heb een kennis die ze bijhoudt, dus als je ooit blind wordt of de geur van die oude boekjes niet meer kan uitstaan...
                                  ik heb die vroeger verzameld, maar ik heb ze verknipt, denk ik. En nu liggen ze te bestoffen bij mijn pa op de zolder.
                                  autofans.be

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..." | RIP Tom

Comment

• Ik ben zo dom geweest om alle auto jaarboeken bij het papier te zetten. Ik had de hele collectie vanaf de eerste. Had er op dat moment geen interesse in en ze namen een halve kast in beslag.. Terwijl het nu zo leuk zou zijn nog eens alles te lezen over een auto van de jaren 70-80... Al die testverslagen en zo.
                                    Bij die eerste boeken gaven ze ook punten voor veiligheid. Ze baseerden zich bvb op het al dan niet aanwezig zijn van scherpe punten in het interieur. En de remafstand. Nu ik veel tijd heb en me verveel had ik die boeken heel graag gelezen...

Comment

• bij de telegraaf heb je een leuk archief

Comment

• ja, da's wel tof... heb al een snelkoppeling gemaakt

Comment

Ik ben zo dom geweest om alle auto jaarboeken bij het papier te zetten. Ik had de hele collectie vanaf de eerste. Had er op dat moment geen interesse in en ze namen een halve kast in beslag.. Terwijl het nu zo leuk zou zijn nog eens alles te lezen over een auto van de jaren 70-80... Al die testverslagen en zo.
                                          Bij die eerste boeken gaven ze ook punten voor veiligheid. Ze baseerden zich bvb op het al dan niet aanwezig zijn van scherpe punten in het interieur. En de remafstand. Nu ik veel tijd heb en me verveel had ik die boeken heel graag gelezen...
                                          Ik zou zeggen, wees welkom om in m'n archief te snuisteren, maar ben niet veel thuis
                                          Heb al dikwijls gedacht om het online te zwieren, maar da's onbegonnen werk. De index online zetten zou al iets zijn.

2015 Volvo V60 D2 aut.
                                          2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

Working...
                                          X