Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Franse Klassiekers
Collapse
X
-
de rommel moet je wegdenken natuurlijk, maar deze uitvoering is redelijk zeldzaam, ik vond het best leuk deze is irl te zien, aanhanger was trouwens ook een origineel renault accesoire1988 renault super 5 baccara (weekend oldie)
1987 volvo 340 GL (daily oldie)
2006 seat altea (daily)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk BerichtenVind ik niet mooi, de originele was vele mooier...
Comment
-
Ha, weer iets bijgeleerd. Die 'Le Car', waren dat de Amerikaanse R5'jes? Of was dat gewoon een speciale reeks?
Comment
-
In de garage waar ik werkte lagen nog folders van de R4, R5, R21 enz... Wellicht is dit nu allemaal bij het oud papier geraakt. Ik had beter die boekjes meegenomen om te bewaren. Ook folders van Avantime en zo had ik beter weggelegd voor later. Zou een toffe souvenir geweest zijn voor mijn kinderen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk BerichtenIn de garage waar ik werkte lagen nog folders van de R4, R5, R21 enz... Wellicht is dit nu allemaal bij het oud papier geraakt. Ik had beter die boekjes meegenomen om te bewaren. Ook folders van Avantime en zo had ik beter weggelegd voor later. Zou een toffe souvenir geweest zijn voor mijn kinderen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door A160 Bekijk Berichtenik hoor ze al zeggen: 'Moa pa, met welke ouden bucht kom jij daar nu af'
Geen interesse hier bij de drie kinderen (12, 13 en 14j).__________________________
2015 Volvo V60 D2 aut.
2003 Volvo S60 2.4 benzine
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bompa Bekijk BerichtenKlopt, ik heb zo een 3000-tal brochures, de oudste van eind de jaren 60, de grootste hoop van de '70s en '80s.
Geen interesse hier bij de drie kinderen (12, 13 en 14j).
ik heb die vroeger verzameld, maar ik heb ze verknipt, denk ik. En nu liggen ze te bestoffen bij mijn pa op de zolder.
Comment
-
Ik ben zo dom geweest om alle auto jaarboeken bij het papier te zetten. Ik had de hele collectie vanaf de eerste. Had er op dat moment geen interesse in en ze namen een halve kast in beslag.. Terwijl het nu zo leuk zou zijn nog eens alles te lezen over een auto van de jaren 70-80... Al die testverslagen en zo.
Bij die eerste boeken gaven ze ook punten voor veiligheid. Ze baseerden zich bvb op het al dan niet aanwezig zijn van scherpe punten in het interieur. En de remafstand. Nu ik veel tijd heb en me verveel had ik die boeken heel graag gelezen...
Comment
-
bij de telegraaf heb je een leuk archief
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk BerichtenIk ben zo dom geweest om alle auto jaarboeken bij het papier te zetten. Ik had de hele collectie vanaf de eerste. Had er op dat moment geen interesse in en ze namen een halve kast in beslag.. Terwijl het nu zo leuk zou zijn nog eens alles te lezen over een auto van de jaren 70-80... Al die testverslagen en zo.
Bij die eerste boeken gaven ze ook punten voor veiligheid. Ze baseerden zich bvb op het al dan niet aanwezig zijn van scherpe punten in het interieur. En de remafstand. Nu ik veel tijd heb en me verveel had ik die boeken heel graag gelezen...
Heb al dikwijls gedacht om het online te zwieren, maar da's onbegonnen werk. De index online zetten zou al iets zijn.__________________________
2015 Volvo V60 D2 aut.
2003 Volvo S60 2.4 benzine
Comment
Comment