Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Franse Klassiekers
Collapse
X
-
R4Benzine
'80 VW POLO 895cc 22.300km-26.100km (2005- )
'85 VW PASSAT 32B 1300 (2010-2011)
'68 VW 411 1700 (2011-2014)
'81 VW T3 Camping Westfalia Joker 2000cc (2011-2013)
Diesel
'85 VW GOLF II Diesel (2007-2011)
'91 MERCEDES-BENZ 200D 157.000km-320.000km (2010- )
'10 VW GOLF VI 1600TDI Bluemotion (2016-2019)
'11 CITROÊN C3 1.4 HDI 68.000-111.000km (2015- )
'13 MERCEDES-BENZ E 220CDI T-Modell 116.000-147.000km (2019- )
Comment
-
-
Altijd een knappe auto gevonden.den borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r
Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
Comment
-
Wel aparte looks voor een 504, toch?
Comment
-
De neus is niet volledige conform serie I modellen, er is in het verleden wel wat geprutst met deze auto om 'm er te laten uitzien als een serie II...
Zou er eigenlijk zo moeten uitzien:
Het is de bedoeling om deze nog een uitgebreide 'restauratie' te laten ondergaan (roest), dan zetten we dat wel recht
Comment
-
Moet dan ook meteen terug in de originele kleur komen & correcte spiegels erop
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jef Bekijk BerichtenZo'n DS komt er ooit nog wel bij mij... als de financiën het toelaten (huis afbetaald, kids uit huis en zo van die dingen).
DS 21 Pallas met carburateur. Palladium grijs met zwart dak, donkerbruin leder interieur... die vind ik ooit nog welOorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk BerichtenDe DS is intussen wel een redelijke cult wagen geworden, met al serieuze vraagprijzen als gevolg. Een goedkope is dan meestal miserie en zal dan ook veel geld opslokken voor een resto.
Ik vind ze er zo badass uitzien (CX en XM ook) met de luchtvering in 'ruststand'.
Mijn oma heeft nog een XM pre-facelift (interieur als nieuw, exterieur helaas niet), als ze die ooit weg doet (zij het door overlijden of dat ze moet stoppen met rijden), hoop ik dat hij in mijn handen terecht komt.
Nooit gedacht dat die nog voor zoveel buiten gingen.Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
alles gaat daar precies voor nog veel geld buiten.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tjeu Bekijk Berichten
Omdat dromen waardeloos zijn als je er niets mee doet, heb ik dus in september laatst lede, na een dikke twee jaar dromen, een Visa gekocht. Een perfecte. Goedkoop, met Belgische papieren, uiterlijk een beetje chabby, proper interieurke, mechanisch goed, juiste kleur, een 2cilindertje en bovenal een PFL.
400tal kilometer kei hard van genoten, maar ook snel weer weg gedaan, en dat voor de aankoopprijs + de verbruikte benzine
Van de eerste foto wel een canvas laten maken, als herinnering.
Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-opticMotoren & Tjeurisme
Comment
Comment