Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Franse Klassiekers

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • [QUOTE=flappy;5680766]peugeot's 'geheime' opslagplaats:




    /QUOTE]
    Knap spul.
    PSA heeft zo'n prachtig archief, ze zouden zoals de Duitsers er beter zichtbaar trots op zijn. Met wat ze allemaal staan hebben (inclusief citroen dan) kunnen ze een super museum oprichten.

    Sent from my D5803 using Tapatalk
    Last edited by ; 05/10/2015, 21:09.

    Comment


    • Staan gelukkig op houten vloer.

      Comment


      • maar ze hebben een museum: peugeot aventure in Sochaux

        en daar worden de auto's regelmatig gewisseld met hetgeen hier staat. En alle auto's zijn trouwens rijvaardig (welke in het museum komen tenminste) en worden regelmatig uitgeleend aan andere musea alsook aan allerhande evenementen.
        www.peugeotforum.be

        Comment


        • Oorspronkelijk geplaatst door flappy Bekijk Berichten
          peugeot's 'geheime' opslagplaats:









          Wow! Een paar knappe creaties die spijtig genoeg nooit het productiestadium hebben gehaald...

          Comment


          • eigenlijk jammer dat peugeot niet systematisch een coupé in hun aanbod hebben.
            406 en zelfs 407 mochten er zijn.
            Benieuwd of er na de RCZ toch opnieuw een grotere coupé komt.

            Comment


            • deze hier ook nog eens zetten. Hoort hier wel

              Comment


              • Oorspronkelijk geplaatst door jef Bekijk Berichten
                Wow! Een paar knappe creaties die spijtig genoeg nooit het productiestadium hebben gehaald...
                dat waren allemaal modellen bedoeld voor de amerikaanse markt, maar die het uiteindelijk nooit gehaald hebben... tot spijt van menig peugeot fanaat. Geef nu toe in opvolging van de 504 coupé/cabriolet had de 505 er zeker mogen zijn. De oranje is trouwens ook gebaseerd op de 505.
                En of er nog een coupé komt? ik denk het niet. Het zijn nooit verkoopsuccessen geweest (zelfde verhaal bij renault eigenlijk). Mensen die voor zulk een auto gaan shoppen kijken onmiddellijk naar de duitse merken. Jammer eigenlijk, want zowel de 406 coupé als de 407 coupé zijn heel fijn om mee te rijden.
                www.peugeotforum.be

                Comment


                • Oorspronkelijk geplaatst door Packard Bekijk Berichten
                  Staan gelukkig op houten vloer.
                  Is dat beter voor iets?

                  Comment


                  • Oorspronkelijk geplaatst door flappy Bekijk Berichten
                    dat waren allemaal modellen bedoeld voor de amerikaanse markt, maar die het uiteindelijk nooit gehaald hebben... tot spijt van menig peugeot fanaat. Geef nu toe in opvolging van de 504 coupé/cabriolet had de 505 er zeker mogen zijn. De oranje is trouwens ook gebaseerd op de 505.
                    En of er nog een coupé komt? ik denk het niet. Het zijn nooit verkoopsuccessen geweest (zelfde verhaal bij renault eigenlijk). Mensen die voor zulk een auto gaan shoppen kijken onmiddellijk naar de duitse merken. Jammer eigenlijk, want zowel de 406 coupé als de 407 coupé zijn heel fijn om mee te rijden.
                    massa constructeurs proberen toch regelmatig een model te hebben dat eerder voor een versterking van het imago moet zorgen en niet in de eerste plaats voor voldoende volume en winst. Dus ik hoop dat peugeot dit ook in de toekomst zal doen. Gebruik makend van onderliggende techniek en platformen ontwikkeld voor andere modellen moet dit financieel toch ook wel kunnen.

                    Comment


                    • Oorspronkelijk geplaatst door Bairy Bekijk Berichten
                      Is dat beter voor iets?
                      zijn op zich gewoon paletten: vorklift die de auto dan makkelijk kan oppakken of terug wegzetten. Spaart veel plaats uit ipv ze langseen te zetten.
                      www.peugeotforum.be

                      Comment


                      • Oorspronkelijk geplaatst door id-dsi Bekijk Berichten
                        massa constructeurs proberen toch regelmatig een model te hebben dat eerder voor een versterking van het imago moet zorgen en niet in de eerste plaats voor voldoende volume en winst. Dus ik hoop dat peugeot dit ook in de toekomst zal doen. Gebruik makend van onderliggende techniek en platformen ontwikkeld voor andere modellen moet dit financieel toch ook wel kunnen.
                        de versterking van hun imago doen ze nu opnieuw met de gti modellen... iets waar peugeot al langer in uitblinkt gezien zijn rijke motorsport verleden. Of die coupé er nog gaat komen zal afhangen van de huidige ceo want die heeft juist in eerste instantie een vermindering van het aantal modellen voorzien om het geheel van de groep terug gezond te maken. En als dat lukt, dan pas kan er terug gedroomd worden over de specialere modellen. Als ik de exalt zie dan is dat een auto die zich bijzonder goed leent om er een coupé van te maken.
                        www.peugeotforum.be

                        Comment


                        • Oorspronkelijk geplaatst door flappy Bekijk Berichten
                          zijn op zich gewoon paletten: vorklift die de auto dan makkelijk kan oppakken of terug wegzetten. Spaart veel plaats uit ipv ze langseen te zetten.
                          Ah oke, inderdaad, ik dacht aan het beter bewaren van den auto, vocht effect ofzoiets

                          Comment


                          • 2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

                            Comment


                            • begint ook een zeldzaamheid te worden, en de eerste zijn al oldtimer

                              1988 renault super 5 baccara (weekend oldie)
                              1987 volvo 340 GL (daily oldie)
                              2006 seat altea (daily)

                              Comment


                              • Oorspronkelijk geplaatst door flappy Bekijk Berichten
                                peugeot's 'geheime' opslagplaats:
                                Voor RTL Autovisie opende Peugeot de deuren van zijn schatkamers. Werner Budding toog naar Frankrijk, waar hij in een grijze loods op een afgelegen bedrijventerrein oog in oog stond met honderden unieke klassiekers, wedstrijdauto's, studiemodellen en nog veel ander prachtigs. Als kers op de taart mocht hij een paar rondjes doen in de Peugeot 404 diesel recordauto.


                                filmpje

                                Comment


                                • zalige kleur

                                  Comment


                                  • nog een opvallende kleur, en open dakje !
                                    Hollanders en hun voitures



                                    maar da's d'r over

                                    Last edited by ; 20/10/2015, 22:18.

                                    Comment


                                    • Nog nooit dergelijke koplampen gezien. Ook de onderste verstralers (?) niet.
                                      En fantastische kleur voor een DS

                                      Comment


                                      • us-versie, heeft ook andere achterlichten

                                        Comment

                                        Working...
                                        X