Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Franse Klassiekers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• nu je het zegt, valt mijne franc

Comment

• en de roze: bekijk het zo. 9 op 10 een afgeleefd autootje geweest. Met minimale moeite terug rijdbaar gemaakt met leuk kleurtje erover voor de eigenaar.
      liever dat dan de auto op de schroothoop te zien belanden
      www.peugeotforum.be

Comment

• voor de eigenaar wel ja, overigens, interessante velgen/banden combo op het varkentje

Comment

• Die Ami break zien er fantastisch uit, beide wat mij betreft. Zelfs in het roos met witte flanken en verlaagde vering (nooit gedacht dat ik dit ooit zou zeggen )
          Voor de U.S. versie van een DS ben ik niet echt te vinden, zonder die draaibare verstralers achter glas. Maar het is in ieder geval minder 'miskleun' qua koplampen dan de U.S versie van de SM indertijd. Die was door de Amerikaanse regelgeving compleet verkloot, vind ik:

...versus origineel Europees:

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door W.B. Bekijk Berichten
            Dat is 'm!
            Net een mailtje met de foto's naar Carjoy gestuurd, als zij de ombouw hebben gedaan zullen ze ook wel meer info over de wagen hebben.
            nog iets te weten gekomen over de matra ?

Comment

• Nee, geen antwoord gekregen van Carjoy.
              Volgende week nog eens proberen te passeren, wie weet is hij intussen weg.

Comment

• die rode peluchen ds in het huis op 1

Comment

• Wekelijks wandelen we met een bekende Antwerpenaar langs plekken in de stad die voor hem of haar een bijzondere betekenis hebben. Dit weekend: Stijn Vranken, nog tot januari Antwerps stadsdichter.

Comment

• Wow, die heeft smaak!

Prachtige CX 2400 Pallas (of eventueel een 2500D) in Beige Opale uit 1978 of 1979...

Comment

• Hij laat dan ook overal plekken na.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                        die rode peluchen ds in het huis op 1
                        nu ! weer

Comment

nu ! weer
                          Prachtig idd !
                          Benzine
                          '80 VW POLO 895cc 22.300km-26.100km (2005- )

'85 VW PASSAT 32B 1300 (2010-2011)

'68 VW 411 1700 (2011-2014)
                          '81 VW T3 Camping Westfalia Joker 2000cc (2011-2013)
                          Diesel
                          '85 VW GOLF II Diesel (2007-2011)
                          '91 MERCEDES-BENZ 200D 157.000km-320.000km (2010- )
                          '10 VW GOLF VI 1600TDI Bluemotion (2016-2019)
                          '11 CITROÊN C3 1.4 HDI 68.000-111.000km (2015- )
                          '13 MERCEDES-BENZ E 220CDI T-Modell 116.000-147.000km (2019- )

Comment

nu ! weer
                            Dat is diezelfde Citroën DS die ook al gebruikt werd in de serie God in Frankrijk met Karl Vannieuwkerke. Je kan dat beestje gewoon huren. Heb ik ook een dagje gedaan, just for fun

Comment

• geven ze die zomaar mee ? tis toch een ewa aangepaste manier van rijden zo'n cit
                              is't een automaat ?

Comment

geven ze die zomaar mee ? tis toch een ewa aangepaste manier van rijden zo'n cit
                                is't een automaat ?
                                Nee, het is een DS Super5, dus 2 liter met manuele 5 bak. De aanpassing valt nogal mee. Het enige waar niet-ingewijden moeten aan wennen is dat je de hydropneumatische vering eerst tijd moet geven om op normale rijstand te komen en dat de rempedaal enorm direct is.
                                Het zou moeilijker zijn om in dergelijke verhuur een CX (of SM) mee te geven, denk ik. Want daar komt dan nog eens die Diravi bij. Dat is pas wennen

Ik had zelf vroeger enkel rij-ervaringen met CX en had nog nooit met een DS gereden. Dus het was leuk om te ontdekken dat ze in de geburen van Tienen die mogelijkheid bieden. Die rode DS is niet in showroomstaat, maar hij rijdt eigenlijk verrassend vlot, zeker als je zijn leeftijd van 43 jaar erbij neemt

Voor de geïnteresseerden, hierbij de link: http://www.wow-routes.com/site/asset...%ABn-DS-huren/

Comment

• thx jef, dat zou ik ook nog wel eens willen huren

Comment

• dat gevoel als je daar achter het stuur zit, in die malse zetels... nomnomnom
                                    autofans.be

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..." | RIP Tom

Comment

• kan me er iets bij voorstellen, buren hadden vroeger een cx 2500 diesel

Comment

• 2006 Alfa Romeo SW 1.9 JTD http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...156-sw-1-9-jtd
                                        2012 Renault Megane Coupe 1.2 Tce GT line
                                        2018 Volvo V60 D3 Momentum aut. http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...60-d3-r-design

Comment

• beetje raar om een ami een standaard oud golf-behandeling te zien krijgen...maar het staat wel en hij geniet ervan

accent west-fluuts is er nix tegen

Comment

Working...
                                          X