Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Franse Klassiekers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Comment

• Visa II Chrono

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door id-dsi Bekijk Berichten
        Visa II Chrono

Hola, zeldzaamheid
        lekker typisch hoe die achterklep daar zo scheef in hangt

Comment

• Franse Klassiekers

Bij de Visa van mijn mama is die achterklep er op een keer gewoon uit gevallen.
          Net als de deur van de bestuurder trouwens, twice 😀

Geen Visa Chrono, maar het andere einde van het gamma: een Visa Spécial
          2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

• Ik mocht van papa als kleine nooit op de dorpels staan

Verstuurd vanaf mijn HUAWEI Y330-U01 met Tapatalk

Comment

nog iets te weten gekomen over de matra ?
              Gisteren nog eens gepasseerd.
              Staat er niet meer.

Comment

• Bij ons opt werkt staat voort moment een Simca Mantra Bagheera. Een rode met geschift lage km stand. Dacht 14.000 ofzo.
                Is wel meer dan de 4 CV met amper 4000 km
                Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic
                Motoren & Tjeurisme

Comment

• Cool ding!
                  Openbaar vervoer: brengt u van een plaats waar je niet was naar een plaats waar je niet moet zijn, op een moment dat het u niet uitkomt

Comment

• schitterend, zoon van een vroegere buurvrouw heeft ook zo'n 2cv van begin jaren '60, is toch nog iets heel anders dan de latere modellen vind ik

die eerste foto is fantastisch, lijkt precies een diorama
                    1988 renault super 5 baccara (weekend oldie)
                    1987 volvo 340 GL (daily oldie)
                    2006 seat altea (daily)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stijn5 Bekijk Berichten

die eerste foto is fantastisch, lijkt precies een diorama
                      Ik was er zeker van dat het er ene was...........en toen kwam die tweede foto.
                      den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                      "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                      Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• 20151213_132659[1].jpg
                        Oorspronkelijk geplaatst door Jupke Bekijk Berichten
                        Nog een 203

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                          thx jef, dat zou ik ook nog wel eens willen huren
                          ik ook tot ik de prijs zag, 235 euro voor één dag is niet mis...

Comment

2CV Commerciale (nu te koop in NL - vraagprijs 1950 euro). Volledige achterklep en doorlopende laadvloer.
                            Prachtig! Maar biedingen ondertussen al over de vraagprijs...
                            King of the Ludospace - currently running nr. 6

2016 Scénic Bose 110 dCi - 5.000km and counting slowly
                            2015 Kangoo Express 90 dCi - 28.000km and counting fast

Comment

• Ik heb me onlangs ook een 2CV aangeschaft. Een gewone 2CV6 spécial uit 1985. Ze rijdt, heeft een goed chassis en is technisch vrij ok. Wel beetje laswerk aan de koets, maar niets lastig voor zover ik weet.
                              Hopelijk deze zomer er aan beginnen

Plannen zijn: de kas er af, kas strippen, lassen, spuiten en herbouwen. De voortrein heeft ook nieuwe fuseepennen nodig. Mechanisch ga ik er voor de rest nog niet te veel mee doen. Over de kleur ben ik ook nog niet uit. Waarschijnlijk terug wit. Misschien ook een beetje omlaag draaien.

Heb ook al zitten denken om er een GS-motor in te steken en de dempers wat te laten veranderen, maarja als ge dan iets voor hebt...

Zou graag nog eens hetzelfde doen met mn AX GTI, een volledige restauratie geven. Helaas heb ik hem dagelijks nodig en zou ik liever mn centen wat sparen.

Comment

• AX GTI is wel nog vet, met die velgjes en wielranden.

E30SHOP.be
                                - Alles voor uw BMW E30.
                                Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
                                En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk Berichten
                                  AX GTI is wel nog vet, met die velgjes en wielranden.
                                  thx!
                                  Zo stond mijn eerste GTI:

Mijn huidige is in veel betere staat, maar mn eerste stond wel mooier. Om hem zo origineel mogelijk te houden en de koets niet té veel te belasten met mijn rijstijl rijd ik op 14" zonder verlaging. Ik twijfel wel nog vaak om hem terug op 15" te zetten. Heb de velgen nog.

Comment

• 2500 km, met de mehari van it naar nl

+ YouTube Video
                                    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• nieuwe 2cv

Comment

• Leuk, ik zou hem houden.
                                        Als hij op deze leeftijd het geld nog nodig heeft is hij niet goed bezig geweest.
                                        Wat zou die in 90 gekost hebben?
                                        den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                                        "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                                        Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

Working...
                                        X