Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Franse Klassiekers
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door id-dsi Bekijk BerichtenVisa II Chrono
lekker typisch hoe die achterklep daar zo scheef in hangt
Comment
-
Franse Klassiekers
Bij de Visa van mijn mama is die achterklep er op een keer gewoon uit gevallen.
Net als de deur van de bestuurder trouwens, twice 😀
Geen Visa Chrono, maar het andere einde van het gamma: een Visa Spécial2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door id-dsi Bekijk Berichtennog iets te weten gekomen over de matra ?
Staat er niet meer.
Comment
-
schitterend, zoon van een vroegere buurvrouw heeft ook zo'n 2cv van begin jaren '60, is toch nog iets heel anders dan de latere modellen vind ik
die eerste foto is fantastisch, lijkt precies een diorama1988 renault super 5 baccara (weekend oldie)
1987 volvo 340 GL (daily oldie)
2006 seat altea (daily)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stijn5 Bekijk Berichten
die eerste foto is fantastisch, lijkt precies een dioramaden borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r
Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenthx jef, dat zou ik ook nog wel eens willen huren
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door id-dsi Bekijk Berichten2CV Commerciale (nu te koop in NL - vraagprijs 1950 euro). Volledige achterklep en doorlopende laadvloer.King of the Ludospace - currently running nr. 6
2016 Scénic Bose 110 dCi - 5.000km and counting slowly
2015 Kangoo Express 90 dCi - 28.000km and counting fast
Comment
-
Ik heb me onlangs ook een 2CV aangeschaft. Een gewone 2CV6 spécial uit 1985. Ze rijdt, heeft een goed chassis en is technisch vrij ok. Wel beetje laswerk aan de koets, maar niets lastig voor zover ik weet.
Hopelijk deze zomer er aan beginnen
Plannen zijn: de kas er af, kas strippen, lassen, spuiten en herbouwen. De voortrein heeft ook nieuwe fuseepennen nodig. Mechanisch ga ik er voor de rest nog niet te veel mee doen. Over de kleur ben ik ook nog niet uit. Waarschijnlijk terug wit. Misschien ook een beetje omlaag draaien.
Heb ook al zitten denken om er een GS-motor in te steken en de dempers wat te laten veranderen, maarja als ge dan iets voor hebt...
Zou graag nog eens hetzelfde doen met mn AX GTI, een volledige restauratie geven. Helaas heb ik hem dagelijks nodig en zou ik liever mn centen wat sparen.
Comment
-
AX GTI is wel nog vet, met die velgjes en wielranden.
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk BerichtenAX GTI is wel nog vet, met die velgjes en wielranden.
Zo stond mijn eerste GTI:
Mijn huidige is in veel betere staat, maar mn eerste stond wel mooier. Om hem zo origineel mogelijk te houden en de koets niet té veel te belasten met mijn rijstijl rijd ik op 14" zonder verlaging. Ik twijfel wel nog vaak om hem terug op 15" te zetten. Heb de velgen nog.
Comment
-
-
-
Leuk, ik zou hem houden.
Als hij op deze leeftijd het geld nog nodig heeft is hij niet goed bezig geweest.
Wat zou die in 90 gekost hebben?den borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r
Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
Comment
Comment