Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Franse Klassiekers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Peugeot wel, dacht ik
    2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

• Bij de Citroën CX was de diesel een eigen Citroën fabrikaat. Eerst vanaf 1975 als 2200 D (1 jaar na de lancering van de CX, doorontwikkeling van de dieselmotor die geleverd werd in de C32 en C35 bestelwagens) en vanaf februari 1978 als 2500 D.
      De 2,3 indenor was inderdaad bij Peugeot en ook in de Volga. Die had trouwens een heel herkenbaar geluid.

Comment

• nagel-nagel-nagel

de cit 2200 en 2500 was beschaafder

Comment

• Lag ook in de Ford Sierra, trouwens.
          Zag er een wreed moderne kar uit, destijds, maar met een antieke motor.

Comment

• alles aan de sierra was antiek behalve het uiterlijk

Comment

• Ah, dat van de Sierra wist ik niet, buiten het feit dat het idd ook een 2.3 was. Maar die klonk wel anders, vond ik
              Inderdaad antiek, als die toen nog in gebruik werd genomen.

Comment

• Later is die ook met een turbodiesel gekomen, die dan ook in de eerste Mondeos gekomen is. Was 1.8td, dacht ik.

Comment

• om verder off topic te gaan... maar deze werd onlangs gespot: zalig hé ! (dat dit nog kan anno 2016 )

Comment

• Fuck CO2, NOX, roer,... Ik rij Volga!

Comment

• amai tigra, knap !

Comment

• Comment

• Zalig past dat daar in
                          Benzine
                          '80 VW POLO 895cc 22.300km-26.100km (2005- )

'85 VW PASSAT 32B 1300 (2010-2011)

'68 VW 411 1700 (2011-2014)
                          '81 VW T3 Camping Westfalia Joker 2000cc (2011-2013)
                          Diesel
                          '85 VW GOLF II Diesel (2007-2011)
                          '91 MERCEDES-BENZ 200D 157.000km-320.000km (2010- )
                          '10 VW GOLF VI 1600TDI Bluemotion (2016-2019)
                          '11 CITROÊN C3 1.4 HDI 68.000-111.000km (2015- )
                          '13 MERCEDES-BENZ E 220CDI T-Modell 116.000-147.000km (2019- )

Comment

• Geweldig! Ik heb ook al zitten fantaseren om de 500 in de Espace te parkeren en zo een plaats uit te sparen, maar wist niet dat zoiets echt kon
                            Openbaar vervoer: brengt u van een plaats waar je niet was naar een plaats waar je niet moet zijn, op een moment dat het u niet uitkomt

Comment

• Schitterend

Comment

• Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...

Comment

• in centrum Lo? 'k herken het van ons vakantie vorige zomer, precies
                                  autofans.be

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..." | RIP Tom

Comment

• Leuke foto van die Peugeot (404?).

Alleen jammer van die blauwe Vivaro er vlak achter.
                                    Smilin' Jack - Speed Pilot

Comment

• Leuk, een 404. Ik heb een vriend die deze verzamelt sinds eind jaren '80. 404 en Mehari's.
                                      “We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”

Oorspronkelijk geplaatst door MRJ
                                      Elektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.

Comment

• Markt van Lo inderdaad. Als je er nog eens komt, de chippolata's van Slagerij Kurt zijn niet te versmaden

Sympathiek autootje inderdaad.
                                        Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...

Comment

• Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
                                          Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                                          Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                                          Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

Working...
                                          X