Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Franse Klassiekers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door On_Slow Bekijk Berichten

zoek je info ?
      Groot prijsverschil tussen de Turbo en de Turbo 2. Wat is de reden ?
      2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
      2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
      2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
        Zelf gespot?
        den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
        "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
        Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• jep

Comment

• vreemd tafereel ..

Comment

zoek je info ?
              Niet direct, dankje.

Dit is een Turbo 2:

https://www.autoscout24.be/nl/aanbod...d8c5?cldtidx=4

Gezien in TopGear France.
              2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
              2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
              2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

Comment

• Comment

• wat mij opvalt is hoeveel Franse succesnummers (vooral Renault) compleet verdwenen zijn...Vind ik wel spijtig

weten jullie nog wanneer je het laatst een R7/9/11/14/18/20/21 zag?

of bij PSA bvb een Peugeot 104/309/... Citroen Visa/GS/ZX....?
                  BMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse

Comment

• Mss weggeroest

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MRJ Bekijk Berichten
                      wat mij opvalt is hoeveel Franse succesnummers (vooral Renault) compleet verdwenen zijn...Vind ik wel spijtig

weten jullie nog wanneer je het laatst een R7/9/11/14/18/20/21 zag?

of bij PSA bvb een Peugeot 104/309/... Citroen Visa/GS/ZX....?
                      gelijkaardige modellen van andere merken zie je toch ook niet elke dag op de weg ?
                      Wat bedoel je met verdwenen ? Nochtans veel liefhebbers/verzamelaars van oudere fransozen ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door 1023 Bekijk Berichten
                        Mss weggeroest
                        of te waardevol geworden om buiten te komen

Comment

gelijkaardige modellen van andere merken zie je toch ook niet elke dag op de weg ?
                          Wat bedoel je met verdwenen ? Nochtans veel liefhebbers/verzamelaars van oudere fransozen ?
                          Uiteraard vind je die nog! Ik post regelmatig video's en foto's in de 'Lovers' topics. Keuze genoeg voor oude Franse gebakjes

Soms laat je mensen beter in hun wijsheid
                          Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• De "gewone" modellen kom je toch niet veel meer tegen?
                            BMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse

Comment

• Simca 1501 coupé. Ik herinner me nog wel de berline van de 1501, maar die coupé is waarschijnlijk heel zeldzaam geweest. Ik kan me daar niks van herinneren dat die bestond.

Comment

• Panhard Dynavia concept 1948; Prachtig.
                                het lijkt wel alsof de toekomst een andere afslag heeft genomen

Comment

• Nooit gezien, vlg mij wel break

Waar ik ook laatst aan dacht en nooit meer zie, ook ni op oldie-meets, is de simca Chrysler 2000, onze buren hadden dat voor ze aan de cx-en begonnen

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Comment

• Break wel, de coupé ook nooit gezien.

1968 Simca 1501 S coupé by Heuliez

Meer uitleg:

http://leroux.andre.free.fr/h3n9.htm
                                    Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• panhard heeft altijd modellen gehad met een doorgedreven stroomlijn. Daarom konden ze met relatief kleine motoren toch auto's op de markt brengen met hoge topsnelheid. 200km/h voor een panhard was geen uitzondering.
                                      www.peugeotforum.be

Comment

• Simca 1200 Bertone Coupé (1971)

Comment

• Delahaye 235 MS Coupe (1952)

Comment

Working...
                                          X