Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Mijn ouders hebben vroeger een nsu gehad, ik denk een 1000c, helaas niets van foto's, enige wat ze nog weten erover is dat ze hem altijd in gang moesten duwen
Displacement 598 cc length 3440 mm
Bore & Stroke 76.00 mm × 66.00 mm Width 1486 mm
Compression Ratio 7.50:1 Height 1360 mm
HP Output 30 hp at 5500 rpm weight 565 kg
Torque Output 4.6 kg/m at 3250 rpm Wheelbase 2040 mm
0-100 27.70 Seconds Fuel Capacity 37.1 Liters
Max Speed 116 km/h Transmission 4 Manual
Mwa, die NSU's zijn niet echt m'n ding. De Prinz althans niet. Doet me teveel aan een boot op wielen denken.
De Audi's vind ik dan wel weer mooi, zeker die Coupé. Audi 100 Coupé?
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Dan zou je eens bij de garage moeten binnen springen, waar ik soms ga: naast enkele recente auto's staan daar enkele Prinzkes, NSU Spider coupé en cabrio in de showroom. In de werkplaats nog een Ro80.
Onze kleinste 'zaagt' al 2 jaar dat ik de witte spider cabrio zou kopen (staat niet te koop). Soms zou je willen dat er iets stuk is aan de auto, om toch maar een excuus te hebben om daar binnen te springen :-)
Dan zou je eens bij de garage moeten binnen springen, waar ik soms ga: naast enkele recente auto's staan daar enkele Prinzkes, NSU Spider coupé en cabrio in de showroom. In de werkplaats nog een Ro80.
Onze kleinste 'zaagt' al 2 jaar dat ik de witte spider cabrio zou kopen (staat niet te koop). Soms zou je willen dat er iets stuk is aan de auto, om toch maar een excuus te hebben om daar binnen te springen :-)
Die sportversies van de Prinz reden uitzonderlijk goed dacht ik ?
Motor zit zeker ook vanachter, altijd vet met die motorkap op "kiep".
De Ro80 is ook fantastisch ,dat design.
Was ook revolutionair, zeer goed weggedrag maar spijtig genoeg de ondergang van het merk met de onbetrouwbare wankel.
Comment