Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wie herkent deze auto's?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Wie herkent deze auto's?

Wie herkent deze auto's zodat ik deze foto preciezer kan dateren?
    Bijgevoegde Bestanden

De foto is van '53 of later , ben maar juist zeker van de eerste . Hudson Hornet '53 . Dan Morris eight '45 ???

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door datsunrider Bekijk Berichten
      De foto is van '53 of later , ben maar juist zeker van de eerste . Hudson Hornet '53 . Dan Morris eight '45 ???
      Bedankt, dat helpt me weer een stapje verder

Comment

Nog een andere foto

Wie herkent de auto's op deze foto? Van welk bouwjaar zijn ze?
        Bijgevoegde Bestanden

Comment

Er zijn maar 3 voertuigen herkenbaar op de foto . De tweede van links is een Renault CV4 van Augustus '47 tot Juli '61 . Daarnaast donkere bestelwagen , Renault goelette vanaf '53 . Dan 3 onherkenbaar . En volledig rechts een vroege Citoen 2CV . Geproduceerd van '48 tot '90 . Dus de foto is van na '53

Comment

Bedankt Datsunrider. Verbluffende parate kennis .

In de bijlage heb ik een etalage met een Studebaker. Wie kan mij iets meer vertellen over dit model? Welk model? Weet je iets over de prijs in 1950? Was dit nu een sportwagen? Tot wanneer werd Studebaker in België verkocht?
            Bijgevoegde Bestanden

Comment

Studebaker Champion Convertible 1950 Geleverd geweest tot stopzetting productie in 1966 daarna nog aleen geleverd onder de naam Avanti . Prijs is niet te achterhalen , zal wel afhangen van de uitrusting van de auto..

Comment

@datsunrider: ... en we hebben een kenner in de zaal...

Comment

Wauw.

Comment

jaren 40?

De auto is wat veraf misschien... maar misschien toch herkenbaar?
                    Bijgevoegde Bestanden
                    Last edited by ; 12/02/2011, 15:54.

Comment

old timers

Bovendien toch ook benieuwd of iemand deze oldtimers kan traceren?
                      Bijgevoegde Bestanden

Comment

En de volgende heeft misschien wel een bijzonder profiel maar zit toch wel wat verborgen in die hoek. Iemand een idee?
                        Bijgevoegde Bestanden

Comment

Foto's van Tienen in de jaren stillekes Zalig!
                          Last edited by opelfreak; 12/02/2011, 17:03.
                          www.opelklassiek.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Marc Nevens Bekijk Berichten
                            De auto is wat veraf misschien... maar misschien toch herkenbaar?

Dat zou een Vauxhall Velox moeten zijn

Ik kan er toch nog goed de Grote Markt anno vandaag in herkennen
                            www.opelklassiek.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Marc Nevens Bekijk Berichten
                              En de volgende heeft misschien wel een bijzonder profiel maar zit toch wel wat verborgen in die hoek. Iemand een idee?

Renault 4cv aan Tienen statie

Heb je toevallig géén foto's van Tienen in de jaren '70 en '80 ?
                              www.opelklassiek.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door opelfreak Bekijk Berichten
                                Dat zou een Vauxhall Velox moeten zijn

Ik kan er toch nog goed de Grote Markt anno vandaag in herkennen
                                foto 1 chevrolet stylemaster 1947 . de voorspatborden lopen door tot in de portieren en bij de velox stoppen ze voor het portier . foto 3 is inderdaad een CV4 . Op de 2 de foto heb je 6 auto's op een rij , alleen de wagens waarvan ik zeker ben . de 2de van rechts is een Chevrolet 1924 touring herkenning aan de dubbele bumper . de 5de auto is een renault kz10cv van 1923 herkenbaar aan de karakteristieke neus en volle wielen . Is het jullie nog niet opgevallen dat alle auto's op de foto open wagens zijn . in die tijd was een auto met vast dak veel duurder en moeilijker te maken dan een open wagen . Nog eentje gevonden , de meest rechtse van het rijtje van 6 is een hotchkiss AM2 van 1927 - '29 en de meest moderne die op de foto staat , zie je ook aan de draadspaakwielen . De andere wagens hebben allemaal houten spaakwielen . dus de foto moet van eind de jaren '20 of begin de jaren '30 zijn .
                                Last edited by ; 13/02/2011, 16:08.

Comment

bedankt

Dit forum blijft me verbazen. Daarom durf ik ook deze foto erop plaatsen. Wat weten jullie van deze genummerde auto's?
                                  Bijgevoegde Bestanden

Comment

Het meest recente bouwjaar

Wie kan me de auto aanwijzen met het meest recente bouwjaar? Overigens alle informatie is welkom?
                                    Bijgevoegde Bestanden

Comment

Leuvenstraat

Oorspronkelijk geplaatst door opelfreak Bekijk Berichten
                                      Renault 4cv aan Tienen statie

Heb je toevallig géén foto's van Tienen in de jaren '70 en '80 ?
                                      Toch wel. En ben altijd geïnteresseerd in het bouwjaar van de auto's.
                                      Bijgevoegde Bestanden

Comment

Kijk uit naar de oogst
                                        Last edited by ; 19/02/2011, 21:00.

Comment

Working...
                                        X