Wie herkent deze auto's zodat ik deze foto preciezer kan dateren?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Wie herkent deze auto's?
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door datsunrider Bekijk BerichtenDe foto is van '53 of later , ben maar juist zeker van de eerste . Hudson Hornet '53 . Dan Morris eight '45 ???
Comment
-
Nog een andere foto
Wie herkent de auto's op deze foto? Van welk bouwjaar zijn ze?Bijgevoegde Bestanden
Comment
-
Er zijn maar 3 voertuigen herkenbaar op de foto . De tweede van links is een Renault CV4 van Augustus '47 tot Juli '61 . Daarnaast donkere bestelwagen , Renault goelette vanaf '53 . Dan 3 onherkenbaar . En volledig rechts een vroege Citoen 2CV . Geproduceerd van '48 tot '90 . Dus de foto is van na '53
Comment
-
Bedankt Datsunrider. Verbluffende parate kennis .
In de bijlage heb ik een etalage met een Studebaker. Wie kan mij iets meer vertellen over dit model? Welk model? Weet je iets over de prijs in 1950? Was dit nu een sportwagen? Tot wanneer werd Studebaker in België verkocht?Bijgevoegde Bestanden
Comment
-
jaren 40?
De auto is wat veraf misschien... maar misschien toch herkenbaar?Bijgevoegde Bestanden
Comment
-
old timers
Bovendien toch ook benieuwd of iemand deze oldtimers kan traceren?Bijgevoegde Bestanden
Comment
-
En de volgende heeft misschien wel een bijzonder profiel maar zit toch wel wat verborgen in die hoek. Iemand een idee?Bijgevoegde Bestanden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Marc Nevens Bekijk BerichtenDe auto is wat veraf misschien... maar misschien toch herkenbaar?
Dat zou een Vauxhall Velox moeten zijn
Ik kan er toch nog goed de Grote Markt anno vandaag in herkennen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Marc Nevens Bekijk BerichtenEn de volgende heeft misschien wel een bijzonder profiel maar zit toch wel wat verborgen in die hoek. Iemand een idee?
Renault 4cv aan Tienen statie
Heb je toevallig géén foto's van Tienen in de jaren '70 en '80 ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door opelfreak Bekijk BerichtenDat zou een Vauxhall Velox moeten zijn
Ik kan er toch nog goed de Grote Markt anno vandaag in herkennen
Comment
-
bedankt
Dit forum blijft me verbazen. Daarom durf ik ook deze foto erop plaatsen. Wat weten jullie van deze genummerde auto's?Bijgevoegde Bestanden
Comment
-
Het meest recente bouwjaar
Wie kan me de auto aanwijzen met het meest recente bouwjaar? Overigens alle informatie is welkom?Bijgevoegde Bestanden
Comment
-
Leuvenstraat
Oorspronkelijk geplaatst door opelfreak Bekijk BerichtenRenault 4cv aan Tienen statie
Heb je toevallig géén foto's van Tienen in de jaren '70 en '80 ?Bijgevoegde Bestanden
Comment
Comment