Foto1 auto 1 Fiat Topolino 1936 . auto 2 Chevrolet Stylemaster 1947 . auto 3 Ford Crestliner 1950 zie je aan de kleine zijdelingse vinnetjes op de achterspatborden . auto 4 IFA 1953 , voorloper DKW . auto 5 onduidelijk , denk citroen traction avant
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Wie herkent deze auto's?
Collapse
X
-
Van links midden naar rechts kever ovaal vanaf '53 . ernaast witte DKW daarvoor zijn oudere broer de IFA '53 . daarnaast onduidelijk . dan een peugeot 403 vanaf ' 55 tot '66 . naast de zwarte sportieve wagen een citoen fourgonette. op de voorgrond links zwarte peugeot 403 . dan 2 wagens die ik nog moet zoeken en als laatste 2 een Desotto Fireflite custom sedan met de reclame op zijn dak en op de aanhangwagen een Chevrolet Impala Coupe van 1960
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door djenne00 Bekijk BerichtenNiet normaal
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Marc Nevens Bekijk BerichtenKijk uit naar de oogst
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door datsunrider Bekijk BerichtenDe foto is van '53 of later , ben maar juist zeker van de eerste . Hudson Hornet '53 . Dan Morris eight '45 ???
de tweede is denk ik een Ford Anglia
de derde herken ik niet meteen, geen 4cv, ook geen DKW
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Marc Nevens Bekijk BerichtenBedankt Datsunrider. Verbluffende parate kennis .
In de bijlage heb ik een etalage met een Studebaker. Wie kan mij iets meer vertellen over dit model? Welk model? Weet je iets over de prijs in 1950? Was dit nu een sportwagen? Tot wanneer werd Studebaker in België verkocht?
was de dienstwagen van een Vauxhall-garage waar ik een maand gewerkt heb in 1963
ik moest ermee de wisselstukken gaan halen
anecdoot : de starter was een knop verborgen onder de koppelingspedaal
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door guyugy Bekijk Berichtende Hudson is juist...
de tweede is denk ik een Ford Anglia
de derde herken ik niet meteen, geen 4cv, ook geen DKW
bumper loopt daarvoor te ver naar voren .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Marc Nevens Bekijk BerichtenDe auto is wat veraf misschien... maar misschien toch herkenbaar?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door taudit Bekijk BerichtenIs dit geen Opel Kapitein uit 1948?Bijgevoegde Bestanden
Comment
-
[quote=datsunrider;4650507]Oorspronkelijk geplaatst door taudit Bekijk BerichtenIs dit geen Opel Kapitein uit 1948?[/quo
een Stylemaster heeft geen koelsleuven op de zijkanten , en de Opel kapitan wel
[
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door datsunrider Bekijk BerichtenHeb van al de wagens van de 3 foto's maar juist de bouwjaren moeten opzoeken , ben dan ook al 33 jaar met oldtimers van alle merken bezig . Foto 3 Mercedes W115 bar 8 ' 68 -'76 . peugeot 304 sedan ' 69 -'79 . daarachter Honda civic , 2de generatie '80 - ' 83
Helemaal links, herken ik een bumper van Renault 5, als ik me niet vergist.
Comment
Comment