Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW e30: 25 jaar v.2

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• maar welk stuk zet je dan in... een stuk uit een andere E30? ik kan me moeilijk voorstellen dat er ergens een sloop bedrijf is waar 100 E30's staan met telkens een vierkantje uit hun achterste wielboog
    Captain Turbo
    General Von Driftenstein

Oorspronkelijk geplaatst door C_X
    Ik wil eens met een nieuwe z4 rijden

Comment

• man man , zo te horen doe je het best zelf niet, een stuk metaal plaat mss
      ge kunt wss toch niet lassen?

Als het oppervlakkige roest is çava dan kunde da gewoon wa wegschuren en schilderen en meer nog

Google eens, of youtube er staan genoeg filmpkes hoe ge moet polieren roest vermaken veren uithalen etc.

Comment

• Ik kan lassen, alleen vroeg ik me af wat de meest gebruikte technieken zijn gezien met spreekt over fiberglass enz vroeg ik het me daarom af. Inmiddels wel al wat youtube vids bekeken en nu weet ik ook waarom men fiberglass gebruikt.

Ik wil gewoon zo veel mogelijk weten, omdat ik graag aan mijn E30 zoveel mogelijk zal werken. Dat schept een band en zo ken je de auto beter, waardoor je makkelijker kraakjes en piepjes kunt onderzoeken enz.
        Captain Turbo
        General Von Driftenstein

Comment

• Allez, hij bereidt zich al voor om een roestkrel te kopen

Comment

• roest = stukken wegslijpen = simplify, then add lightness ^^
            Captain Turbo
            General Von Driftenstein

Comment

• fiberglass car
              daar gaat uw stevigheid ? ken niets van fiberglass, waarom gebruiken ze dat? ( makkelijker in vorm te brengen?)
              fiberglass werkt wrs niet op grote gaten?

Comment

• + YouTube Video
                ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                Captain Turbo
                General Von Driftenstein

Comment

• lol kheb da filmpke ook al bekeken maar voor zo'n plekskes moete echt geen stukken metaal gaan inlassen zoals hier:
                  + YouTube Video
                  ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PJH Bekijk Berichten
                    vraagje voor de kenners: HOE maak/herstel/verwijder je roest het beste?
                    Mijn methode:

Stap 1: neem je sleutels
                    Stap 2: start de wagen en rij naar een goeie carrossier
                    Stap 3: toon hem wat hij moet maken
                    Stap 4: keer even later terug naar huis met een roestvrije E30

Ik heb bij mijn eerste E30 ooit het idee gehad om zelf eens wat krassen weg te werken met een lakstift. Bad idea

Daarnet trouwens een midlifecrisis kerel in een Porsche Targa die ik op een tweevaksbaan die versmalt naar een éénvaksbaan voor de lichten nog nét voorgestoken. Kon ie niet mee lachen.. Toen het weer tweevaksbaan werd met veel geweld voorbijgestoken door hem, inclusief jennende 'jij met je oude auto'-blik. Tot aan de eerste bocht... Buitenom voorbijgeknald en eens vriendelijk gezwaaid in mijn achteruitkijkspiegel. Dank u semi's!
                    Honda S2000 2002
                    BMW E30 318is 1990

VW Polo 1.9TDI 2006

Comment

• Metaphore, bedoel je zoiets?
                      Ik weet niet echt wat een porsche targa is

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Metaphore Bekijk Berichten
                        nét voorgestoken.

Tot aan de eerste bocht...
                        Cpt Turbo manieren... May the force be with you

Oorspronkelijk geplaatst door gerritbuggenhout Bekijk Berichten
                        Metaphore, bedoel je zoiets?
                        Ik weet niet echt wat een porsche targa is

het zal wel eerder zo iets geweest zijn:
                        Captain Turbo
                        General Von Driftenstein

Comment

• Aah nice Metaphore congratz

Comment

• Je opmerkingen zijn soms best grappig Gerrit
                            2012 E92 Bmw 335i DKG
                            1991 E30 320i

Comment

• Lijkt me wel iets voor PJH !
                              2012 E92 Bmw 335i DKG
                              1991 E30 320i

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ambi Bekijk Berichten
                                PJH durft niet, want forumlid Mayonaise heeft 'm dat afgeraden met 'n smoesje zodat PJH niet kan opscheppen met de mooie klank van z'n E30-mobiel.
                                1991 BMW E30 318is

Comment

• "Je beschikt niet over de nodige permissies om dit forum te lezen"
                                  'k ben daar niet actief genoeg, (maar hier toch wel ? )

Doet een mens nog meer verlangen
                                  Last edited by ; 01/06/2011, 13:42.

Comment

• Filmpje zullen zeker en vast apreciëren (en hopelijk nog niet gezien)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DenDuvel Bekijk Berichten
                                      PJH durft niet, want forumlid Mayonaise heeft 'm dat afgeraden met 'n smoesje zodat PJH niet kan opscheppen met de mooie klank van z'n E30-mobiel.

Ik ga er momenteel van uit dat de titel "baby M3" er niet voor niets is als we het hebben over een 'isje. Vandaar dat ik momenteel een 'isje aan het zoeken ben

Maar de kans bestaat, wanneer ik jullie auto's vergeleken heb, dat ik alsnog een 325 ga halen
                                      Captain Turbo
                                      General Von Driftenstein

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gerritbuggenhout Bekijk Berichten
                                        "Je beschikt niet over de nodige permissies om dit forum te lezen"
                                        'k ben daar niet actief genoeg, (maar hier toch wel ? )

Doet een mens nog meer verlangen
                                        Ik heb dat filmpke niet uitgezien hoor. Juist de eerste 3 seconden tot ik witte pinkers zag. Wie denkt gij dat ge zijt? Witte pinkers posten op autoforum

Comment

• Voila, juist de oranje pinkers vooraan gewisseld met witte glaasjes. Veel beter

Last edited by ; 01/06/2011, 15:37.

Comment

Working...
                                          X