Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW e30: 25 jaar v.2

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Philken Bekijk Berichten
    ik vrees dat hij geen attesten kan geven, best bij Frits(PSG) gaan, werkt met attesten

en is voor jou dichter
    Pff, da's nog altijd helemaal naar Geel rijden . Moest Stefaan het hebben, zou ik nog naar daar rijden, maar 'k heb toch liever iets in de Antwerpse randgemeenten aangezien ik van centrum-Antwerpen ben.

'k Zal al eens zien op de site van psg.

Als ik trouwens eens rondkijk op de site van kw, dan zie ik prijzen van net geen 500 euro zonder plaatsing en zij hebben voor de 6cil cabrio blijkbaar alleen maar 35/35, 55/55, 55/35. 35 gaat niet genoeg zijn denk ik, en 55 te veel
    Last edited by ; 02/06/2011, 11:04.

Comment

• Er zitten dempers op van KW!! Kheb daar nog geen 10.000km mee gereden denk ik...

Ik heb die verkocht met verlagingsveren bij trouwens (en attesten)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Philken Bekijk Berichten
        als je dan toch de kosten doet: doe het dan van eerste keer goed en steek een stuurhuis van een Z3 4 cylinder: nog minder toeren
        Zoals Mayo en Ambi al zeiden: niet makkelijk om te vinden. Ik heb hier nog een Z3 stuurhuis liggen, int zak gezet geweest want twas kapot..

Kheb hier ook nog een E36 stuurhuis liggen in perfecte staat als je interesse hebt. Wel beetje ver van Limburg natuurlijk.. Wel één van de zaligste mods ooit!
        Honda S2000 2002
        BMW E30 318is 1990

VW Polo 1.9TDI 2006

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk Berichten
          Er zitten dempers op van KW!! Kheb daar nog geen 10.000km mee gereden denk ik...

Ik heb die verkocht met verlagingsveren bij trouwens (en attesten)
          Die Kürt zei tegen mij dat het zonder verlaging was, dus ik heb er toen niet naar gekeken. Ik heb dus ook geen attesten gezien of gekregen.
          Ik ben nu even naar de auto gaan kijken: achteraan paarse dempers en meer zie ik niet. Vooraan gewone spiralen en gewone zwarte dempers.

Comment

• 316i zinoberrot(aka zongebleekt roze) onderdelen in mindere staat, aan goeie prijs bij mij verkrijgbaar
            Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daxter Bekijk Berichten
              Die Kürt zei tegen mij dat het zonder verlaging was, dus ik heb er toen niet naar gekeken. Ik heb dus ook geen attesten gezien of gekregen.
              Ik ben nu even naar de auto gaan kijken: achteraan paarse dempers en meer zie ik niet. Vooraan gewone spiralen en gewone zwarte dempers.
              Uw dempers zitten vooraan in de veerpoot en die kan je dus niet zien

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten
                Uw dempers zitten vooraan in de veerpoot en die kan je dus niet zien
                Joah, 'k dacht al zoiets hoor, maar ik ben redelijk leek dus ik dacht: "ik zeg het efkes "

Comment

• Weet iemand vanaf wanneer ik in het verkoop / tekoop topic kan op e30.be ??

Comment

• 25 posts
                    50 posts om zelf iets te zeggen

denk ik
                    Captain Turbo
                    General Von Driftenstein

Oorspronkelijk geplaatst door C_X
                    Ik wil eens met een nieuwe z4 rijden

Comment

• Ik zit te denken om m'n beide E30's te verkopen.

Voor dit

Verdomme

E30SHOP.be
                      - Alles voor uw BMW E30.
                      Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
                      En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

Comment

• Mijn zwarte OZ's zijn verkocht, 170€ booyah!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk Berichten
                          Ik zit te denken om m'n beide E30's te verkopen.

Voor dit

Verdomme
                          Komaan kerel ...

Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten
                          Mijn zwarte OZ's zijn verkocht, 170€ booyah!
                          Nice! Hoeveel heeft je 316 nu gekost & hoeveel heb je teruggekregen van de aankoopprijs?

Comment

• 900€ - 150 - 170 = 580€

natuurlijk de kosten van de schnitzers verlaging enzovoort moeten er nog bij maar de auto opzich was echt wel retegoedkoop.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daan Bekijk Berichten
                              Komaan kerel ...
                              Reden dat ik het zou doen is dat er nog werk is aan de E30"s, en aan die E21 niet. Dan kan ik me concentreren op mijn Jetta ipv 3 projecten door elkaar. Enige spijtige is dat hij dan zou moeten buitenstaan..

E30SHOP.be
                              - Alles voor uw BMW E30.
                              Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
                              En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gerritbuggenhout Bekijk Berichten
                                Weet iemand vanaf wanneer ik in het verkoop / tekoop topic kan op e30.be ??
                                wanneer je bij mijn e30 een e30 voorsteld raar maar waar
                                2012 E92 Bmw 335i DKG
                                1991 E30 320i

Comment

Voor dit

Verdomme
                                  Zo'n vet kot !
                                  Ook al naar zitten kijken.
                                  Uw 320i is die keurbaar?
                                  Zoja, intresse

Comment

Voor dit

Verdomme
                                    Da's zeker niet verkeerd. Ik vind dat ook zo graaf, maar voor mij persoonlijk iets te oud om er écht plezier van te hebben. Denk ik...
                                    Moest 1 van uw e30's nu een Touring zijn, dan was Daxter kandidaat

Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten
                                    Mijn zwarte OZ's zijn verkocht, 170€ booyah!
                                    Boyakasha !

Oorspronkelijk geplaatst door Daan Bekijk Berichten

Nice! Hoeveel heeft je 316 nu gekost & hoeveel heb je teruggekregen van de aankoopprijs?
                                    Gisteren in de mijne -na 6 maand in mijn bezit te zijn en al honderden keren gepoetst te hebben- een enveloppe gevonden. Hij was dubbelgevouwen en er zat iets in. Ik dacht: "allé, wa is da nu "
                                    2 briefjes van 200, eentje van 100.
                                    De cab heeft dus geen 2800 gekost, maar 2300

Comment

Da's zeker niet verkeerd. Ik vind dat ook zo graaf, maar voor mij persoonlijk iets te oud om er écht plezier van te hebben. Denk ik...
                                      Moest 1 van uw e30's nu een Touring zijn, dan was Daxter kandidaat

Boyakasha !

Gisteren in de mijne -na 6 maand in mijn bezit te zijn en al honderden keren gepoetst te hebben- een enveloppe gevonden. Hij was dubbelgevouwen en er zat iets in. Ik dacht: "allé, wa is da nu "
                                      2 briefjes van 200, eentje van 100.
                                      De cab heeft dus geen 2800 gekost, maar 2300
                                      Drugsrunner car XD

Ik heb al een rotte 316i voorgesteld (mss eens aan lennerd zelf vragen?)

Ik ging bijna ook ooit een e21 kopen stond hier in mijn dorp te koop, maar met racestoel enzo, beetje crossbak van gemaakt geweest, maarja toen had ik denk ik nog geen rijbewijs

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gerritbuggenhout Bekijk Berichten
                                        Drugsrunner car XD

Ik heb al een rotte 316i voorgesteld (mss eens aan lennerd zelf vragen?)
                                        Daarvoor is die ni snel genoeg

Comment

Daarvoor is die ni snel genoeg
                                          die 316i

Comment

Working...
                                          X