De mijne rijdt weer, danku Stijn & Rob!
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW e30: 25 jaar v.2
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door gerritbuggenhout Bekijk Berichtendie 316i
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gerritbuggenhout Bekijk BerichtenDaxter wie van de 2?
1800€
vs.
2500€
4deurs is wel zeer propere staat
Wel spijtig dat die cab een pfl is. Ik vind een pfl echt niet zo mooi. Al dat chroom, de achterlichten die er bij de facelift moderner uitzien, ...
Eigenlijk zou ik dus altijd opteren voor een PFL, ofwel cabrio, ofwel Touring.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daxter Bekijk BerichtenGisteren in de mijne -na 6 maand in mijn bezit te zijn en al honderden keren gepoetst te hebben- een enveloppe gevonden. Hij was dubbelgevouwen en er zat iets in. Ik dacht: "allé, wa is da nu "
2 briefjes van 200, eentje van 100.
De cab heeft dus geen 2800 gekost, maar 2300
Dat zijn nog eens leuke dingen om te vinden. In mijnen oldie lag er ergens een hondenleiband.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daxter Bekijk BerichtenAls ge het geld hebt/kunt missen: die cab. Toch gewoon zalig om bij goei weer een ritje te kunnen maken en dan nog uw kap eraf doen ook
Wel spijtig dat die cab een pfl is. Ik vind een pfl echt niet zo mooi. Al dat chroom, de achterlichten die er bij de facelift moderner uitzien, ...
Eigenlijk zou ik dus altijd opteren voor een PFL, ofwel cabrio, ofwel Touring.
Mhh ik deel uw mening nfl is mooier, maar een cab is wel zalig en voor die prijs 1800€ (kzou haast denken dat er ergens wat aan is (ooh ja tellerunit is extreme Tjoening =/)
'k denk dat ik voor die 4 deurs ga, vindt die shadowline het leuke eraan. en ik moet de helft minder ver rijden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beau Bekijk BerichtenDe mijne rijdt weer, danku Stijn & Rob!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Metaphore Bekijk BerichtenWas dat uw carter dat aan frieten lag?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gerritbuggenhout Bekijk BerichtenJe bedoelt dus NFL opteren.
Mhh ik deel uw mening nfl is mooier, maar een cab is wel zalig en voor die prijs 1800€ (kzou haast denken dat er ergens wat aan is (ooh ja tellerunit is extreme Tjoening =/)
'k denk dat ik voor die 4 deurs ga, vindt die shadowline het leuke eraan. en ik moet de helft minder ver rijden.
1800 voor die cabrio? Da's geen geld. Is er nog geld genoeg om eventueel toch iets op te kalfateren Cabrio behoudt ook ietsje meer zijn waarde zegt men...
Enja, die tellerpartij. Tsja, pleur er na verloop van tijd Alpina's in ofzo. Dan hebde iets originelers maar toch nog altijd iets anders.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten900€ - 150 - 170 = 580€
natuurlijk de kosten van de schnitzers verlaging enzovoort moeten er nog bij maar de auto opzich was echt wel retegoedkoop.
Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk BerichtenReden dat ik het zou doen is dat er nog werk is aan de E30"s, en aan die E21 niet. Dan kan ik me concentreren op mijn Jetta ipv 3 projecten door elkaar. Enige spijtige is dat hij dan zou moeten buitenstaan..
Oorspronkelijk geplaatst door Metaphore Bekijk BerichtenZoals Mayo en Ambi al zeiden: niet makkelijk om te vinden. Ik heb hier nog een Z3 stuurhuis liggen, int zak gezet geweest want twas kapot..
Kheb hier ook nog een E36 stuurhuis liggen in perfecte staat als je interesse hebt. Wel beetje ver van Limburg natuurlijk.. Wel één van de zaligste mods ooit!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Geertt Bekijk BerichtenMijn carbon-achtig luchtinlaatding is verzonden uit de steeets. Ben benieuwd.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Geertt Bekijk BerichtenWat mag dat ongeveer kosten? Is dat al volledig in orde om in te bouwen? In de toekomst toch eens erop knallen, nog niet direct.
Ohja, niet te vergeten: als je geen servo hebt moet je ook een kortere stuurstang zien te vinden.
Nog bijkomend: de aansluitingen voor de leidingen zitten op een E30 stuurhuis aan de andere kant dan bij een E36 stuurhuis. Dus je zal best een leiding laten bijmaken, anders kom je niet toe of sleept die ergens tegenaan.
Sommigen krijgen de originele leidingen wel zo geplooid dat ze geen hoeven bij te maken, kan je ook altijd proberen.
Heb er destijds 100€ voor gegeven omdat het eentje was van een 318i met een geplette achterkant. Auto had nog geen 100000km, dus stuurhuis is nog in zeer goede staat. Zou er evenveel voor willen terugkrijgen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daxter Bekijk Berichteninderdaad, nfl ja. 'k Was even te snel
1800 voor die cabrio? Da's geen geld. Is er nog geld genoeg om eventueel toch iets op te kalfateren Cabrio behoudt ook ietsje meer zijn waarde zegt men...
Enja, die tellerpartij. Tsja, pleur er na verloop van tijd Alpina's in ofzo. Dan hebde iets originelers maar toch nog altijd iets anders.
BBS
Ma kvrees er wa voor zo'n goedkope cabrio? kan da wel of istie afgeragd =/
Mijn pa is niet echt happig om 1500km af te leggen tijdens de examenperiode.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door gerritbuggenhout Bekijk Berichtenmijn autootjes:
Volvo V60 D3 R-Design 2021
Bmw E30 racerken:http://www.autoforum.be/showthread.php?p=4566513#post4566513
Seat Ibiza TGI(not GTI ) voor mijn vrouwke en Audi A4 voor de dochter
Comment
-
En waarom niet?
Waarom zou iemand een cabrio willen:
- Voor de looks -> motor doet er niet toe
- Voor het open gevoel -> motor doet er niet toe
- Omdat je graag cabrio rijdt -> motor doet er niet toe
- Om te cruisen -> motor doet er niet toe
- Om chicks mee te versieren -> motor doet er niet toe
- Om in gezien te worden -> motor doet er niet toe
- Om in van blote poes te doen -> motor doet er niet toe
- Om de motor beter te horen -> ok, je hebt een punt
Voor alle zaken waarbij de motor er wel toe doet, vind ik het niet verstandig om een cabrio te nemen:
- Hard rijden -> stoffen dak = unsafe
- Bochten pakken -> chassis is minder stijf bij een cabrio
- Driften -> cabrio is zwaarder + meestal lek
- Optrekken -> cabrio is zwaarder
Dus als ik een cabrio zocht, dan zou ik niet zozeer kijken naar de motor, maar naar de algemene staat en de prijsCaptain Turbo
General Von Driftenstein
Oorspronkelijk geplaatst door C_XIk wil eens met een nieuwe z4 rijden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PJH Bekijk BerichtenEn waarom niet?
Waarom zou iemand een cabrio willen:
- Voor de looks -> motor doet er niet toe
- Voor het open gevoel -> motor doet er niet toe
- Omdat je graag cabrio rijdt -> motor doet er niet toe
- Om te cruisen -> motor doet er niet toe
- Om chicks mee te versieren -> motor doet er niet toe
- Om in gezien te worden -> motor doet er niet toe
- Om in van blote poes te doen -> motor doet er niet toe
- Om de motor beter te horen -> ok, je hebt een punt
Voor alle zaken waarbij de motor er wel toe doet, vind ik het niet verstandig om een cabrio te nemen:
- Hard rijden -> stoffen dak = unsafe
- Bochten pakken -> chassis is minder stijf bij een cabrio
- Driften -> cabrio is zwaarder + meestal lek
- Optrekken -> cabrio is zwaarder
Dus als ik een cabrio zocht, dan zou ik niet zozeer kijken naar de motor, maar naar de algemene staat en de prijs
Al die diesel cabriotjes die je de dag van vandaag ziet begrijp ik echt niet. Nuja, vind ook nog altijd dat een cabrio is om altijd open te rijden. Terwijl dat nu gewoon gekocht wordt om dan toch maar een cabrio te hebben. Je ziet ze dan bij 28° nog met het dak dicht rijden
En cruizen gaat even goed met een 325i :p
Oorspronkelijk geplaatst door Metaphore Bekijk BerichtenWas dat uw carter dat aan frieten lag?
Oorspronkelijk geplaatst door Beau Bekijk BerichtenDe mijne rijdt weer, danku Stijn & Rob!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PJH Bekijk BerichtenEn waarom niet?
Waarom zou iemand een cabrio willen:
- Voor de looks -> motor doet er niet toe
- Voor het open gevoel -> motor doet er niet toe
- Omdat je graag cabrio rijdt -> motor doet er niet toe
- Om te cruisen -> motor doet er niet toe
- Om chicks mee te versieren -> motor doet er niet toe
- Om in gezien te worden -> motor doet er niet toe
- Om in van blote poes te doen -> motor doet er niet toe
- Om de motor beter te horen -> ok, je hebt een punt
Voor alle zaken waarbij de motor er wel toe doet, vind ik het niet verstandig om een cabrio te nemen:
- Hard rijden -> stoffen dak = unsafe
- Bochten pakken -> chassis is minder stijf bij een cabrio
- Driften -> cabrio is zwaarder + meestal lek
- Optrekken -> cabrio is zwaarder
Dus als ik een cabrio zocht, dan zou ik niet zozeer kijken naar de motor, maar naar de algemene staat en de prijsmijn autootjes:
Volvo V60 D3 R-Design 2021
Bmw E30 racerken:http://www.autoforum.be/showthread.php?p=4566513#post4566513
Seat Ibiza TGI(not GTI ) voor mijn vrouwke en Audi A4 voor de dochter
Comment
Comment