Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Idd maarja, kijk eens naar de wielboog vooraan en die achteraan, is hoger + wordt nog versterkt omdat de wielkas dichter bij die lijn komt vooraan dan achteraan.
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Da's toch wat ik zei? Als ik nu via internet veren koop met attesten, 't is toch de plaatser dat ze moet invullen. Maar dat is't nu juist. Wie gaat er stuff plaatsen als'k het elders koop?
Ik ben trouwens niet zeker of ik ook dempers heb vooraan, achteraan is het in elk geval KW. Is't niet beter om dan veren van KW te steken?
'k Ben echt nogal ne leek daarin
Ik ben er van overtuigd dat de PSS9 eigenaars ed, mensen die echt hard gaan dat zullen merken maar voor ons 'recreatief' gebruik maakt dat niks uit. Trouwens het is toch grotendeels voor de show he
Ik heb bij mijn set papieren van federauto gekregen die door een garage ingevuld moeten worden. Daarnaast ook nog een TUV papier van de kit zelf. Ik denk niet dat een ebay verkoper u papieren van federauto gaat bezorgen..
Ik ga van de winter mijn veren laten persen of -80 mm veren kopen zodat hij echt met de neus in de grond staat. Nu is de spatie in de wielkast nog te groot voor mij.
Idd maarja, kijk eens naar de wielboog vooraan en die achteraan, is hoger + wordt nog versterkt omdat de wielkas dichter bij die lijn komt vooraan dan achteraan.
Dat weet ik, maar ik bedoel gewoon dat het mooier zou zijn als de spatie in de voorste wielkas dus minstens even klein is als die in de achterste.
't Leek me wel degelijk iets te zijn voor katloze 320, (OF voor viercilinder, ad's allebei enkele buis, niet?).
Ebaydeals man man, in de week weer een hartge fächrerkrümmer zien weggaan voor belachelijk weinig geld, den deze moet zich royaal inhouden tegenwoordig.
Ja, maar je moet snel zijn, anders ziet de politie dat, en kunnen ze je in de gevangenis draaien.
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Comment