Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Liefst van al zou ik met de 316 willen blijven rijden als daily maarja, iets met plaats en geld.
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
1500€ zou wel mooi zijn. Is de verlaging met attest?
Nope, daarom dat hij er nu onderuit is, voor de keuring.
Maarja, ik doe auto's in't school dus thoud niet veel in om hem ene keer per jaar mee te nemen naar school en daar de veren te wisselen, we hebben daar toch alles van materiaal.
Volgens mij is een 316i wel voldoende zijn als beginnersauto.
Licht in tax enz.
Dat zal waarschijnlijk ook wel zo zijn.
Maar ik word vermogen rap gewend en daarna rap beu.
En heb geen zin om na 2 maanden een andere auto te moeten zoeken.
Ik was niet van plan om al meteen een zwaardere te kopen. Ging er zeker nog 2 jaar mee doen maarja.. toen dook die '84er opeens op.
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Nope, daarom dat hij er nu onderuit is, voor de keuring.
Maarja, ik doe auto's in't school dus thoud niet veel in om hem ene keer per jaar mee te nemen naar school en daar de veren te wisselen, we hebben daar toch alles van materiaal.
Denk dat dat ook wat onrealistisch is (moet je mij nu horen )
Je zal toch niet eeuwig op school blijven dus daar uw veren vervangen zal ook niet eeuwig lukken.
Kzou die veren laten voor wat ze zijn, en uitkijken naar veren met attest? (voor in de toekomst dan)
Denk dat dat ook wat onrealistisch is (moet je mij nu horen )
Je zal toch niet eeuwig op school blijven dus daar uw veren vervangen zal ook niet eeuwig lukken.
Kzou die veren laten voor wat ze zijn, en uitkijken naar veren met attest? (voor in de toekomst dan)
Als ik ben afgestudeerd zal ik naar alle waarschijnlijkheid wel in een garage werken en daar zullen ze dat ook wel hebben denk ik??
En zoniet, dan vraag ik wel om dat even te lenen van iemand en doe ik zelf thuis?
Denk dat dat ook wat onrealistisch is (moet je mij nu horen ) Je zal toch niet eeuwig op school blijven dus daar uw veren vervangen zal ook niet eeuwig lukken.
Die vraag stelde ik me ook al. Je bent 17 zie ik, dus nog 1 jaar veronderstel ik dan? Toch zeker daar op't secundair. Je zal allicht niet eeuwig kunnen gebruik maken van de diensten daar vrees ik.
Volgens mij is een 316i wel voldoende zijn als beginnersauto.
Licht in tax enz.
pff mijn eerste wagen is een e30 325i kost me idd veel, maar kheb het er voor over! Btw mijn zus is net 17 en is mede eigenaar + blutsrijder in de wagen!!
Comment