Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW e30: 25 jaar v.2

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• enkel die sound al:

+ YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Beau Bekijk Berichten
      M3: 1165 kg
      318is: 1125 kg
      nu nog alle 2/4 deurs, alle tourings, cabrio's en alle automaten.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk Berichten
        nu nog alle 2/4 deurs, alle tourings, cabrio's en alle automaten.
        Ja maat, de essentie, dat telt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Beau Bekijk Berichten
          Ja maat, de essentie, dat telt.
          uhuh, en dan een overzicht van de toegevoegde of verminderde waarden bij de verschillen type velgen, alsook die van de "zwaarste" opties (airco, ...)

Wat is de zwaarste optie eigenlijk ?

Stuurbekrachtiging ? open dak ? M-pack ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Earthwalker Bekijk Berichten
            uhuh, en dan een overzicht van de toegevoegde of verminderde waarden bij de verschillen type velgen, alsook die van de "zwaarste" opties (airco, ...)
            Ja da was'k nog vergeten.

Comment

• Of dit ... klinkt wel goed, maar past niet in een E30 ...

+ YouTube Video
              ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Deze kan lokaal mist genereren

+ YouTube Video

Comment

• 't rubber ga ook mooi aan z'n wielkassen plakken -,-

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cosworth Bekijk Berichten
                    Daarmee bedoel ik niet in vgl met de E30 (al zal die inderdaad wel al wat paarden verloren hebben) maar de E46 op zich. Officieel doet die 12,5 maar ik ben vrij zeker dat die 10-11 doet in realiteit.
                    105 pk en 1285 kg, dat is wel degelijk 12,5 s naar 100 in mijn ogen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Earthwalker Bekijk Berichten
                      Of dit ... klinkt wel goed, maar past niet in een E30 ...

+ YouTube Video
                      fak wat een sound rechte pijp, dat kan niet anders.

Deze e30 ligt echt perfect, zo wil ik mijne ook hebben.

Comment

• Toch wel johnny-laag imo.
                        2012 E92 Bmw 335i DKG
                        1991 E30 320i

Comment

• Gelieve laag niet met johnny te associëren ja

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten
                            fak wat een sound rechte pijp, dat kan niet anders.

Deze e30 ligt echt perfect, zo wil ik mijne ook hebben.
                            Dat is gewoon niet mooi meer... Precies een dieseltrein ofzo.

E30SHOP.be
                            - Alles voor uw BMW E30.
                            Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
                            En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

Comment

• Ik ben natuurlijk minder OEM-minded dan de meesten hier. Laag en breed, de e30 is een zalige basis voor een goeie stance te geven

Comment

105 pk en 1285 kg, dat is wel degelijk 12,5 s naar 100 in mijn ogen
                                Jup dat dacht ik ook, tot ik eens meereed.
                                Efficiëntie van BMW valt niet te onderschatten. Like I said, dat spel is goed losgereden, RWD om vlot te starten en op toeren houden, dat is niet traag.

Zal eens zorgen voor een filmpje.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cosworth Bekijk Berichten
                                  Jup dat dacht ik ook, tot ik eens meereed.
                                  Efficiëntie van BMW valt niet te onderschatten. Like I said, dat spel is goed losgereden, RWD om vlot te starten en op toeren houden, dat is niet traag.

Zal eens zorgen voor een filmpje.
                                  Doen !
                                  Ohja geen zin in een ritje machelen-turnhout-machelen?

Comment

Ik ben natuurlijk minder OEM-minded dan de meesten hier. Laag en breed, de e30 is een zalige basis voor een goeie stance te geven
                                    Bwa, golfjes gaan toch lager eigenlijk. Bij een E30 moet je al wat gaan aanpassen om echt laag te gaan. En dan zit uw subframe vanvoor nog steeds in de weg en uw carter... Is er dan al afgereden

Dit is laagste dat je kan gaan:

En dan valt er niet meer met te rijden... Letterlijk, want wielen zitten tegen de kassen en subframe steunt net niet op de grond

Comment

• Dat is dan weer te laag he Gelijk ik zie die in het filmpje is perfect. Op R3vlimited staat ook wat schoons bij elkaar. Zeker eens door die topic's gaan neuzen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jonass Bekijk Berichten
                                        Doen !
                                        Ohja geen zin in een ritje machelen-turnhout-machelen?
                                        Turnhout, je kon het weer niet verder zoeken nee?

Comment

• Shop voor lokale deals op tweedehands auto's. Ontdek lage prijzen op de grootste marktplaats van Belgià«. Shop stressvrij op 2dehands

Moest dat een touring zijn, inclusief de automaat

Comment

Working...
                                          X