Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW e30: 25 jaar v.2
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beau Bekijk BerichtenM3: 1165 kg
318is: 1125 kg
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk Berichtennu nog alle 2/4 deurs, alle tourings, cabrio's en alle automaten.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beau Bekijk BerichtenJa maat, de essentie, dat telt.
Wat is de zwaarste optie eigenlijk ?
Stuurbekrachtiging ? open dak ? M-pack ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Earthwalker Bekijk Berichtenuhuh, en dan een overzicht van de toegevoegde of verminderde waarden bij de verschillen type velgen, alsook die van de "zwaarste" opties (airco, ...)
Comment
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cosworth Bekijk BerichtenDaarmee bedoel ik niet in vgl met de E30 (al zal die inderdaad wel al wat paarden verloren hebben) maar de E46 op zich. Officieel doet die 12,5 maar ik ben vrij zeker dat die 10-11 doet in realiteit.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Earthwalker Bekijk Berichtenrechte pijp, dat kan niet anders.
Deze e30 ligt echt perfect, zo wil ik mijne ook hebben.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichtenfak wat een soundrechte pijp, dat kan niet anders.
Deze e30 ligt echt perfect, zo wil ik mijne ook hebben.
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten105 pk en 1285 kg, dat is wel degelijk 12,5 s naar 100 in mijn ogen
Efficiëntie van BMW valt niet te onderschatten. Like I said, dat spel is goed losgereden, RWD om vlot te starten en op toeren houden, dat is niet traag.
Zal eens zorgen voor een filmpje.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cosworth Bekijk BerichtenJup dat dacht ik ook, tot ik eens meereed.
Efficiëntie van BMW valt niet te onderschatten. Like I said, dat spel is goed losgereden, RWD om vlot te starten en op toeren houden, dat is niet traag.
Zal eens zorgen voor een filmpje.
Ohja geen zin in een ritje machelen-turnhout-machelen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk BerichtenIk ben natuurlijk minder OEM-minded dan de meesten hier. Laag en breed, de e30 is een zalige basis voor een goeie stance te geven
Dit is laagste dat je kan gaan:
En dan valt er niet meer met te rijden... Letterlijk, want wielen zitten tegen de kassen en subframe steunt net niet op de grond
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jonass Bekijk BerichtenDoen !
Ohja geen zin in een ritje machelen-turnhout-machelen?
Comment
Comment