Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW e30: 25 jaar v.2

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Beau Bekijk Berichten
    Van die stickers? Plakt ge dat dan gewoon over die plastiek? Staat nu BBS dinges op. Ben 1 van die kapkes kwijt, maar zou de kost wel drukken natuurlijk. Moet wel proper zijn.
    Jups, dat zijn metalen logotjes met al lijm op.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk Berichten
      Jups, dat zijn metalen logotjes met al lijm op.
      SAFE!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Geertt Bekijk Berichten
        + YouTube Video
        ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
        Das nu toch wel niet op reeele snelheid dat dat afspeelt?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jonass Bekijk Berichten
          Hij is vandaag blanco gekeurd voor verkoop !
          Ik heb het geld, ben er verliefd op.
          Kmoet gewoon zien dak er maandag geraak.
          Momenteel heb ik daar helaas niet zo'n goed oog op
          Ik ben thuis, en heb een wagen
          Vanwaar ben je juist?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gerritbuggenhout Bekijk Berichten
            Ik ben thuis, en heb een wagen
            Vanwaar ben je juist?
            Ik zelf ben van harelbeke.
            Stuur andrs maar ne PM als ge het ziet zitten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Beau Bekijk Berichten
              Idd, merci, 'k zie op 't moment dan wel.
              en anders heb ik die knoppen liggen van
              :/ was wel een beetje ambetant om in te duwen bleef soms haperen ofzo.

Zijn er nog met dat probleem dat de knoppen voor de lichten wat wrijven tegen elkaar ofzo.

ivm foto, is dit zware schade? of kan dit nog gerecht worden, hoeveel is zo'n steenplaat nog waard?
              Bijgevoegde Bestanden

Comment

Maandag, heb je geen examens ofzo?

Comment

MA FUCK SEG XD
                  juist de week dak nie op kot ga voe te leren ( in kortrijk dus )

Turnhout is wel wa ver ^^ ( 200km , maar straks komt PJH mij hier een pussy noemen )

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cosworth Bekijk Berichten
                    Maandag, heb je geen examens ofzo?
                    Neen. Is toch een feestdag??

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door CAS Bekijk Berichten
                      Denk van wel hoor maar omdat die cam zo laag is geeft dat een ietwat verkeerd beeld.

Comment

MA FUCK SEG XD
                        juist de week dak nie op kot ga voe te leren ( in kortrijk dus )

Turnhout is wel wa ver ^^ ( 200km , maar straks komt PJH mij hier een pussy noemen )
                        T' is gij die het moet weten he..

PUSSY !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door CAS Bekijk Berichten
                          Is een s14 'group A blok' met 2.7l inhoud draait +- 9.000rpm.
                          2.5l s14 motoren zijn uit, 2.7l s14 motoren zijn in

Comment

T' is gij die het moet weten he..

PUSSY !
                            m'n dieselstoof stookt ong. 8L/100km vandaag getankt aan 1,335€/Liter

Comment

• It is A-fucking-live

Waar de motor vroeger (lees eer-gisteren) stil viel als hij warm was bleef hij nu gewoon draaien. Verder weinig opmerkingen. Hij schokt wat als je hem constant op 2000 toeren houd maar enkel als je stil staat, tijdens het rijden geen last van. Misschien de carburator nog eens schoon maken want dat is bij het wisselen niet gebeurd.

Ik ben dus content Morgen nog een grotere toerke doen en dan kunnen we met bijna zekerheid zeggen dat hij weer in orde is.

Comment

• Jullie hebben nog al eens tijd om te rijden als ik dat zo lees De mijne staat nu al een week stil voor de deur

Comment

m'n dieselstoof stookt ong. 8L/100km vandaag getankt aan 1,335€/Liter
                                  Ist ja of ist nee?

Comment

Ist ja of ist nee?
                                    't Is eerder van: gij betaalt de naft terug, ofzo...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daxter Bekijk Berichten
                                      Jullie hebben nog al eens tijd om te rijden als ik dat zo lees De mijne staat nu al een week stil voor de deur
                                      Mijn pa werkt halftijds en ik ben nu thuis omdat de stage gedaan is en ik heb geen exames. => bmw tijd

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten
                                        Morgen nog een grotere toerke doen en dan kunnen we met bijna zekerheid zeggen dat hij weer in orde is.
                                        Zal wel een opluchting zijn!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten
                                          Mijn pa werkt halftijds en ik ben nu thuis omdat de stage gedaan is en ik heb geen exames. => bmw tijd
                                          'k Was in eerste instantie aan't denken om morgen met de e30 mijn klanten te gaan bezoeken. Maar 'k rijd morgen naar Lanaken, Opgrimbie, Diepenbeek, Zepperen, ...
                                          Als'k zie wat de naft kost, pak ik den diesel wel van het werk met tankpas De baantjes daar vallen wel mee, maar 'k moet wel een hele trek autosnelweg doen eerst.

Comment

Working...
                                          X