Oorspronkelijk geplaatst door Beau
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW e30: 25 jaar v.2
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk BerichtenJups, dat zijn metalen logotjes met al lijm op.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Geertt Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jonass Bekijk BerichtenHij is vandaag blanco gekeurd voor verkoop !
Ik heb het geld, ben er verliefd op.
Kmoet gewoon zien dak er maandag geraak.
Momenteel heb ik daar helaas niet zo'n goed oog op
Vanwaar ben je juist?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gerritbuggenhout Bekijk BerichtenIk ben thuis, en heb een wagen
Vanwaar ben je juist?
Stuur andrs maar ne PM als ge het ziet zitten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beau Bekijk BerichtenIdd, merci, 'k zie op 't moment dan wel.
:/ was wel een beetje ambetant om in te duwen bleef soms haperen ofzo.
Zijn er nog met dat probleem dat de knoppen voor de lichten wat wrijven tegen elkaar ofzo.
ivm foto, is dit zware schade? of kan dit nog gerecht worden, hoeveel is zo'n steenplaat nog waard?Bijgevoegde Bestanden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jonass Bekijk BerichtenIk zelf ben van harelbeke.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jonass Bekijk BerichtenIk zelf ben van harelbeke.
juist de week dak nie op kot ga voe te leren ( in kortrijk dus )
Turnhout is wel wa ver ^^ ( 200km , maar straks komt PJH mij hier een pussy noemen )
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cosworth Bekijk BerichtenMaandag, heb je geen examens ofzo?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door CAS Bekijk BerichtenDas nu toch wel niet op reeele snelheid dat dat afspeelt?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gerritbuggenhout Bekijk BerichtenMA FUCK SEG XD
juist de week dak nie op kot ga voe te leren ( in kortrijk dus )
Turnhout is wel wa ver ^^ ( 200km , maar straks komt PJH mij hier een pussy noemen )
PUSSY !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door CAS Bekijk BerichtenDas nu toch wel niet op reeele snelheid dat dat afspeelt?
2.5l s14 motoren zijn uit, 2.7l s14 motoren zijn in
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jonass Bekijk BerichtenT' is gij die het moet weten he..
PUSSY !
Comment
-
It is A-fucking-live
Waar de motor vroeger (lees eer-gisteren) stil viel als hij warm was bleef hij nu gewoon draaien. Verder weinig opmerkingen. Hij schokt wat als je hem constant op 2000 toeren houd maar enkel als je stil staat, tijdens het rijden geen last van. Misschien de carburator nog eens schoon maken want dat is bij het wisselen niet gebeurd.
Ik ben dus content Morgen nog een grotere toerke doen en dan kunnen we met bijna zekerheid zeggen dat hij weer in orde is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gerritbuggenhout Bekijk Berichtenm'n dieselstoof stookt ong. 8L/100km vandaag getankt aan 1,335€/Liter
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jonass Bekijk BerichtenIst ja of ist nee?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daxter Bekijk BerichtenJullie hebben nog al eens tijd om te rijden als ik dat zo lees De mijne staat nu al een week stil voor de deur
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk BerichtenMorgen nog een grotere toerke doen en dan kunnen we met bijna zekerheid zeggen dat hij weer in orde is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk BerichtenMijn pa werkt halftijds en ik ben nu thuis omdat de stage gedaan is en ik heb geen exames. => bmw tijd
Als'k zie wat de naft kost, pak ik den diesel wel van het werk met tankpas De baantjes daar vallen wel mee, maar 'k moet wel een hele trek autosnelweg doen eerst.
Comment
Comment