Oorspronkelijk geplaatst door gerritbuggenhout
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW e30: 25 jaar v.2
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Iemand interesse in een E30 316 en 320i?
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Geertt Bekijk BerichtenNet toerke aan't rijden in buurtgemeente, alwaar ik afsla op een kruispunt waar tegenover ons een auto staat te wachten om daarna door te rijden. Net toen ik er voor door draaide begon dieje daar te burnen.
Ook een witte E30. WTF
Snel teruggedraaid om hem een zespitter te laten ruiken, en een paar honderd meter was hij al rondpuntjes aan't 'driften'. Zotte boel; 't was weer een E30.
Op zich jammer, van die nozems zorgen dus voor het bad imago van die karretjes, dat wel...
Comment
-
In een centrum, voor een kerk en voor een café waar veel volk zit is dat voor 99% van de bevolking marginaal en 'niet kunnen', zoiets (en 'de mensen' zien dat nog altijd meer als een rechthoekige oude, brakke, bmw ipv een driftkar). Spreekt voor zich dat de gemiddelde liefhebber daar veel minder problemen mee heeft.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Geertt Bekijk BerichtenIn een centrum, voor een kerk en voor een café waar veel volk zit is dat voor 99% van de bevolking marginaal en 'niet kunnen', zoiets (en 'de mensen' zien dat nog altijd meer als een rechthoekige oude, brakke, bmw ipv een driftkar). Spreekt voor zich dat de gemiddelde liefhebber daar veel minder problemen mee heeft.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Geertt Bekijk BerichtenEn ik ken dat type kerels, overal het zwijn uit gaan hangen en dan komen twee minuten later de flikken aan, op zoek naar een witte E30 en dan ben ìk de zak.
"Maar meneer, had die andere auto dan ook een sticker van een roze eenhoorn op zijn motorkap?"
Go Geertt! Stickertuning
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk BerichtenIemand interesse in een E30 316 en 320i?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gerritbuggenhout Bekijk BerichtenIemand die weet welke velgen dit zijn?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DenDuvel Bekijk BerichtenOfftopic!
'k ga er nog een e30 moeten bijnemen om in dit topic verder te kunnen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gerritbuggenhout Bekijk BerichtenIemand die weet welke velgen dit zijn?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gerritbuggenhout Bekijk BerichtenNéé!! 't wordt de mijnen, hij DIEF
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jonass Bekijk BerichtenHij is vandaag blanco gekeurd voor verkoop !
Ik heb het geld, ben er verliefd op.
Kmoet gewoon zien dak er maandag geraak.
Momenteel heb ik daar helaas niet zo'n goed oog op
Oorspronkelijk geplaatst door Daxter Bekijk BerichtenTerug BBS'en eronder en dan kijken voor adapters met M3 e36 velgen.
Moet van een E30 geen E36 willen maken hé! Maar ieder zijn ding natuurlijk
Oorspronkelijk geplaatst door gerritbuggenhout Bekijk Berichten30 jaar oude auto
'K dacht al , Alexis ... metaphore XD
Ma khad dan vergeten vragen
En ja, mijn nick.. Al twee topics aangemaakt om die te veranderen, sig aangepast wegens te groot, maar nog steeds niet veranderd.. *zucht*
Oorspronkelijk geplaatst door Geertt Bekijk BerichtenIn een centrum, voor een kerk en voor een café waar veel volk zit is dat voor 99% van de bevolking marginaal en 'niet kunnen', zoiets (en 'de mensen' zien dat nog altijd meer als een rechthoekige oude, brakke, bmw ipv een driftkar). Spreekt voor zich dat de gemiddelde liefhebber daar veel minder problemen mee heeft.
Oorspronkelijk geplaatst door gl3nn Bekijk BerichtenBocholt Klopt wel dat mensen dat zien als een oude kar. Kenners en liefhebbers weten beter
Oorspronkelijk geplaatst door gerritbuggenhout Bekijk BerichtenNéé!! 't wordt de mijnen, hij DIEFOorspronkelijk geplaatst door Beau Bekijk BerichtenAls ge zo lang gaat twijfelen als bij al die andere karren zal hij vlug voor uwen neus weg zijn!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexis Bekijk BerichtenBwah, alst zo een E30 in ronny setup is met een ronny met een klakske erin, vind ik dat ook niet persé een mooie auto simpelweg omdat het een E30 is..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gl3nn Bekijk BerichtenHa me neither! Maar een E30 zoals die van u of Geertt of eigenlijk wel zoals de meeste E30's op het forum.. die haal ik er wel tussenuit als liefhebbersbakke. Dit dan in tegenstelling tot de ronny's die een E30 aartslelijk tunen en er de dwaas mee gaan uithangen. Zo zie ik er - helaas- ook genoeg rondrijden iedere dag.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gerritbuggenhout Bekijk BerichtenIk kom niet veel e30's tegen, doe ook niet veel de baan
Comment
Comment