Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW e30: 25 jaar v.2

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door gerritbuggenhout Bekijk Berichten
    Die nieren gast

Maar eigenlijk zijn die velgen echt niet mis daaronder. Ik denk zo'n beetje stil in mijn hoofd, dat ik die Alpina's toch ga verlappen. Niet voor 100 euro natuurlijk, maar toch...

Comment

• Daxter heb je nu al de vorige gezien, aangezien iedereen hier maar velgen post ipv links zodat het nog wa overzichtelijk is

Comment

• 'k ga een nieuwe fb-groep aanmaken: "e-30 weirdo's"

Comment

Daxter heb je nu al de vorige gezien, aangezien iedereen hier maar velgen post ipv links zodat het nog wa overzichtelijk is
          Ja, ik heb ze gezien. Ziet er best goed uit. En die hierboven is ook niet mis hè

Comment

'k ga een nieuwe fb-groep aanmaken: "e-30 weirdo's"
            Vind ik leuk !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daxter Bekijk Berichten
              En ikke Ian ook, als we dan toch bezig zijn
              Accepted.

Oorspronkelijk geplaatst door gerritbuggenhout Bekijk Berichten
              Nee.

E30SHOP.be
              - Alles voor uw BMW E30.
              Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
              En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

Comment

Vriend

+ YouTube Video
                ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk Berichten
                  Accepted.

Nee.

Ik wil ook zo'n koewle foto's

Comment

Nog een beetje wachten en de zon gaat dan bijna onder, laat iemand foto's nemen éh

Comment

Nog een beetje wachten en de zon gaat dan bijna onder, laat iemand foto's nemen éh
                      Ben alleen hè, en niemand van mijn vrienden is eigenlijk into-cars dus

Trouwens, 'k ga sebiet eerst naar een pizzaria'ke me ne maat en dan een stapke zetten in het Antwerps nachtleven.
                      (E)dirty time dus

Comment

Is het dan echt zo 'erg'? Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe hij rijdt. Maar die E21 staat op sportvering, en mijn E30 niet, dus ik weet niet wat er dan beter is.
                        Nee da's helemaal niet 'erg'. Het deed me gewoon beseffen dat ik weinig kan aanvangen met die E21 zoals ik eerder al uitlegde. Om als oldtimer te houden vind ik zonde van de keren dat hij dan maar buitenkomt, en als tweede daily beetje kostelijk en rijdt minder leuk/comfortabel/modern dan mijn 318is.

Sportvering en veerpootbrug doen idd veel aan de ophanging. Maar 't was voor mij vooral het wazige(re) stuurgevoel, de zwakke remmen, versnellingen, etc.. Die voelden simpelweg net iets te 'oud' aan voor mij. Anderen (zoals jij bvb) gaan dit mss de max vinden, maar voor mij is het niet
                        Als je opzoek bent naar een E21 zou ik niet verder zoeken. Staat echt heel proper, met en berg onderdelen erbij voor een mooie prijs.
                        Honda S2000 2002
                        BMW E30 318is 1990

VW Polo 1.9TDI 2006

Comment

Is het dan echt zo 'erg'? Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe hij rijdt. Maar die E21 staat op sportvering, en mijn E30 niet, dus ik weet niet wat er dan beter is.
                          Nee da's helemaal niet 'erg'. Het deed me gewoon beseffen dat ik weinig kan aanvangen met die E21 zoals ik eerder al uitlegde. Om als oldtimer te houden vind ik zonde van de keren dat hij dan maar buitenkomt, en als tweede daily beetje kostelijk en rijdt minder leuk/comfortabel/modern dan mijn 318is.

Sportvering en veerpootbrug doen idd veel aan de ophanging. Maar 't was voor mij vooral het wazige(re) stuurgevoel, de zwakke remmen, versnellingen, etc.. Die voelden simpelweg net iets te 'oud' aan voor mij. Anderen (zoals jij bvb) gaan dit mss de max vinden, maar voor mij is het niet
                          Als je opzoek bent naar een E21 zou ik niet verder zoeken. Staat echt heel proper, met en berg onderdelen erbij voor een mooie prijs.
                          Honda S2000 2002
                          BMW E30 318is 1990

VW Polo 1.9TDI 2006

Comment

• 'k weet nie 'k ben al lang op zoek naar een e30, we zullen morgen wel zien zeker
                            Wel nog geen antwoord gehad voor het uur.

normaal kwam er vandaag iemand kijken dusjah..

Comment

Spijtig dat ze niet echt scherp zijn. (en dat waren nog de best gelukte)

Lange sluitertijd bij donkere omgeving FTL.

E30SHOP.be
                              - Alles voor uw BMW E30.

Comment

• Puuuu-tain !

Shop voor lokale deals op tweedehands auto's. Ontdek lage prijzen op de grootste marktplaats van Belgià«. Shop stressvrij op 2dehands

Comment

Ben alleen hè, en niemand van mijn vrienden is eigenlijk into-cars dus

Trouwens, 'k ga sebiet eerst naar een pizzaria'ke me ne maat en dan een stapke zetten in het Antwerps nachtleven.
                                  (E)dirty time dus
                                  Met zo'n hondeweer?
                                  Ihr guter stern auf allen straßen, Mercedes-Benz.
                                  Current:
                                  1987 Mercedes-Benz W124 200D
                                  1979 Mercedes-Benz W123 280E
                                  1985 Mercedes-Benz 190E 2.3-16
                                  Ex:
                                  1994 Mercedes-Benz W124 E200 Diesel
                                  1976 Mercedes-Benz W123 250
                                  1987 Mercedes-Benz W124 230E

1979 Mercedes-Benz W123 300d
                                  1992 Mercedes-Benz W201 190E 2.0
                                  1973 Mercedes-Benz W115 /8 230
                                  1993 Mercedes-Benz W202 C200 Diesel
                                  2003 Mercedes-Benz W211 E220 CDI

1990 Mercedes-Benz C124 300CE
                                  1980 Mercedes-Benz W123 280
                                  1989 Mercedes-Benz W124 230E

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door benzfreak Bekijk Berichten
                                    Met zo'n hondeweer?
                                    Ge zit toch binnen, dus ik zie het probleem niet? Juist uitkijken dat'k niet te veel gezopen heb, of 'k kan te voet naar huis. Da's dan weer een voordeel van in Antwerpen-centrum te wonen

Comment

• ik zou mijn wagen dus niet durven achterlaten in antwerpen-centrum XD
                                      en als ik met de wagen ga dan drink ik 1 pint

Comment

ik zou mijn wagen dus niet durven achterlaten in antwerpen-centrum XD
                                        en als ik met de wagen ga dan drink ik 1 pint
                                        Ik woon in een zeer goede buurt hoor. Ian is hier al geweest. De buurten waar we uitgaan is dan weer iets anders, maar ach.
                                        Als ik weet dat ik MOET rijden, drink ik geen druppel. Ik weet nu dat ik vanavond te voet kan gaan, dus trek ik het me niet aan. Hopen dat het niet te hard regent nadien, hoewel, dan ben ik meteen nuchter en heb ik morgenochtend geen tijger

Trouwens, ik drink geen pintjes... Malibu-ananas, wodka-orange, baco, champagne-redbull, zoete witte wijntjes, ...

Comment

• Gisteren ook een witte E30 Touring gespot, met blonde dame achter het stuur.

E30SHOP.be
                                          - Alles voor uw BMW E30.

Comment

Working...
                                          X