Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
We zien wel wat we tegenkomen hè
'k Ga in de eerste plaats om me te amuseren samen met ne goeie makker. Weet ge wel, 2 goei maten samen, venten ondereen
We zien wel wat we tegenkomen hè
'k Ga in de eerste plaats om me te amuseren samen met ne goeie makker. Weet ge wel, 2 goei maten samen, venten ondereen
Ik ken dat, soms zowat afkicken van die vrouwen éh?
Ik ken dat, soms zowat afkicken van die vrouwen éh?
Alhoewel er nu nog wel eens een liefje mag komen.
Ik heb er wel ff genoeg van. 'k Ben trouwens een beetje aan't "omgaan" met een meisje dat'k onlangs leerde kennen. Nuja, meisje... Ze is 6 jaar ouder dan ik, heeft er al een huwelijk opzitten en is marokaanse... But she moves me one way or another...
Voorlopig ben ik gelukkig zo, on verra
Net terug van een toerke. 40km probleemloos gedaan. Soundfile is opgenomen. Ik heb gereden op steelies met 0 grip (ondanks nog dik 6 mm profiel). In eerste aan de lichten doen slippen, hop naar 2 en nog steeds geen grip Daarna in 2de een keer geplankt en toen ging hij ook een stapje opzij Toch maar rap die schnitzers eronder steken. K&N echt dikke sound
Comment