Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW e30: 25 jaar v.2

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten
    Ik heb iedereen ook toegevoegd

Net terug van een toerke. 40km probleemloos gedaan. Soundfile is opgenomen. Ik heb gereden op steelies met 0 grip (ondanks nog dik 6 mm profiel). In eerste aan de lichten doen slippen, hop naar 2 en nog steeds geen grip Daarna in 2de een keer geplankt en toen ging hij ook een stapje opzij Toch maar rap die schnitzers eronder steken. K&N echt dikke sound
    ik draai door op droog wegdek met mijn 1900cc dieselstoof -,- in 2de versnelling

Comment

• gij draait af en toe wel wat door ja
      Captain Turbo
      General Von Driftenstein

Oorspronkelijk geplaatst door C_X
      Ik wil eens met een nieuwe z4 rijden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daxter Bekijk Berichten
        Trouwens, ik drink geen pintjes... Malibu-ananas, champagne-redbull, zoete witte wijntjes, ...
        Zalige oplijsting van wijvendrank

Oorspronkelijk geplaatst door benzfreak Bekijk Berichten
        Met zo'n hondeweer?
        Scheefzetten die hap

Honda S2000 2002
        BMW E30 318is 1990

VW Polo 1.9TDI 2006

Comment

• hell yea
          Captain Turbo
          General Von Driftenstein

Comment

Trouwens, ik drink geen pintjes... Malibu-ananas, wodka-orange, baco, champagne-redbull, zoete witte wijntjes, ...

dat staat in schril contrast met uw

luckytjes

Comment

Trouwens, ik drink geen pintjes... Malibu-ananas, wodka-orange, baco, champagne-redbull, zoete witte wijntjes, ...
              Meen je dat ?
              Lust je de smaak gewoon niet ?

Bier
              Het is moeilijk om er 2 weken vanaf te blijven tijdens die examens al is het maar een stom pintje
              2012 E92 Bmw 335i DKG
              1991 E30 320i

Comment

• Sinds Ambi alcohol meekrijgt in de nachtwinkel is er een heel nieuwe wereld voor hem open gegaan.

Comment

• Gewone pintjes, das fijn als er niks anders is of om zat te worden. Echt goed bier, dat is hoegaarden, grimbergen, tongerlo, karmeliet. Eigenlijk zo goed als alles dat geen gewone pils is. Meestal is dat niet zo lekker

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Geertt Bekijk Berichten
                    Sinds Ambi alcohol meekrijgt in de nachtwinkel is er een heel nieuwe wereld voor hem open gegaan.
                    Bwa, ik drink liever op café, of een goeie trappist lekker lui voor de tv
                    Alé ja mijne pa is ook liefhebber dus...
                    2012 E92 Bmw 335i DKG
                    1991 E30 320i

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten
                      Gewone pintjes, das fijn als er niks anders is of om zat te worden. Echt goed bier, dat is hoegaarden, grimbergen, tongerlo, karmeliet. Eigenlijk zo goed als alles dat geen gewone pils is. Meestal is dat niet zo lekker
                      Ik ben soms echt het tegenovergestelde van u qua smaak
                      Van al de die zwaardere bieren die je opnoemt vind ik alles buiten de karmeliet minder goed.
                      En een goeie getapte frisse pils kan toch soms zo smaken
                      Maar op 1 bij mij nog altijd sint bernardus 12 en chimay blauw.

soit nu terug on topic ! :

2012 E92 Bmw 335i DKG
                      1991 E30 320i

Comment

• Leuke, unieke velgjes

Comment

• mudflaps zijn geil :o
                          Captain Turbo
                          General Von Driftenstein

Comment

• Het topic laat weten deugd te hebben van de foto's van post 2530.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ambi Bekijk Berichten
                              soit nu terug on topic ! :

Owla.. dikheid!

Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten
                              Leuke, unieke velgjes

Coole velgen idd!

Oorspronkelijk geplaatst door PJH Bekijk Berichten
                              mudflaps zijn geil :o
                              +1

E30SHOP.be
                              - Alles voor uw BMW E30.
                              Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
                              En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

Comment

• kheb nog versleten mudflaps liggen van m'n 316 :'D

ik drink export, omdat het anders primus is, (bah primus) om nog even verder off-topic te gaan.

16jaar en da klapt al azo over pintjes ^^

Comment

• 20 voor 7, Daxter is thuis aangekomen en eigenlijk bitter weinig alcohol in het bloed, maar 't was gezellig !

Ik heb iedereen ook toegevoegd

Net terug van een toerke. 40km probleemloos gedaan. Soundfile is opgenomen. Ik heb gereden op steelies met 0 grip (ondanks nog dik 6 mm profiel). In eerste aan de lichten doen slippen, hop naar 2 en nog steeds geen grip Daarna in 2de een keer geplankt en toen ging hij ook een stapje opzij. Toch maar rap die schnitzers eronder steken. K&N echt dikke sound
                                  Ik zie het, 'k zal sebiet eens accepteren.
                                  Gisteravond ook, het viel me op hoe snel de cab wheelspin aan de lichten had toen het nat lag. Ge moest er echt nog niet te gek voor doen... 't Was zowat de eerste keer dat hij buiten kwam in regenweer dus

Oorspronkelijk geplaatst door gerritbuggenhout Bekijk Berichten
                                  ik draai door op droog wegdek met mijn 1900cc dieselstoof -,- in 2de versnelling
                                  Haha, maar als we zo beginnen, mijn dieselstoof kan beter hoor

Oorspronkelijk geplaatst door Alexis Bekijk Berichten
                                  Zalige oplijsting van wijvendrank
                                  'k Weet het, maar de grietjes komen al eens gemakkelijker aan uw strooike hangen dan eh

Oorspronkelijk geplaatst door Geertt Bekijk Berichten

dat staat in schril contrast met uw

Zwijggg! Ik heb al 2 weken niet meer gerookt, en gisteravond ook karakter genoeg gehad om er geen te kopen. Ik ben goed bezig! Ik kwam toch van een pakje per dag ongeveer dus

Oorspronkelijk geplaatst door Ambi Bekijk Berichten
                                  Meen je dat ?
                                  Lust je de smaak gewoon niet ?

Bier
                                  Het is moeilijk om er 2 weken vanaf te blijven tijdens die examens al is het maar een stom pintje
                                  Nu ga ik commentaar krijgen hè, maareuhm, voor mazoutjes maak ik nog een uitzondering

EDIT: ik vergeet nog kriek lindemans & hoegaarde rosé

Gewone pintjes, das fijn als er niks anders is of om zat te worden. Echt goed bier, dat is hoegaarden, grimbergen, tongerlo, karmeliet. Eigenlijk zo goed als alles dat geen gewone pils is. Meestal is dat niet zo lekker

Oorspronkelijk geplaatst door Ambi Bekijk Berichten

soit nu terug on topic !

Als ik dat zie, dan denk ik: "die Alpina's zijn toch zo geil."

Leuke, unieke velgjes

Zeer schön
                                  Last edited by ; 11/06/2011, 06:46.

Comment

• Ziet die uitgestoken lucky er niet verleidelijk uit neen

kriek etc. nog meer wijvendrank

Mazout... ik doe da in mijn peugeot =/

't is geedit om 5:40 hoe kan je dan om 6u40 thuis zijn

't was hier ook een gezellige avond (lang geleden dak nog zo gelachen heb)

Vanmiddag gaan kijken naar:

ipv naar de e21

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gerritbuggenhout Bekijk Berichten
                                      't is geedit om 5:40 hoe kan je dan om 6u40 thuis zijn
                                      Ik heb dat ook gezien ja. Volgens mij staat de klok op de forumserver niet juist ofzo?

Comment

• GMT+1

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Beau Bekijk Berichten
                                          GMT+1
                                          Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:55.

Comment

Working...
                                          X