Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
True. Gerrit gaat rap moeten beslissen wat hij gaat doen, of ik ga die E21 kopen.
Dit zou het dan moeten doen op voorwaarde dat de radiator gaar is? En dan kan ik op naar de volgende brokken
Zou mij verbazen als je met zo'n radiator zit. Ga gewoon bij zo'n autoonderdelenverkooppunt waar ze bosh en dergelijke verkopen. Vraag daar dan hoeveel zo'n radiator kost en hoeveel korting je krijgt. Normaal moet je wel een 20% kunnen krijgen, maar of ze dat direct gaan doen en voor 1 onderdeel... Maar vragen staat vrij.
Vraag ook van welk merk die radiator is.
En het is niet zeker dat dat het is é. Uw koelvloeistof peil zakt? Ligt er een plas onder de auto? Of staat die ergens nat na een rit? Ligt er koelvloeistof op die plaat die onder de radiator zit?
Zou mij verbazen als je met zo'n radiator zit. Ga gewoon bij zo'n autoonderdelenverkooppunt waar ze bosh en dergelijke verkopen. Vraag daar dan hoeveel zo'n radiator kost en hoeveel korting je krijgt. Normaal moet je wel een 20% kunnen krijgen, maar of ze dat direct gaan doen en voor 1 onderdeel... Maar vragen staat vrij.
Vraag ook van welk merk die radiator is.
En het is niet zeker dat dat het is é. Uw koelvloeistof peil zakt? Ligt er een plas onder de auto? Of staat die ergens nat na een rit? Ligt er koelvloeistof op die plaat die onder de radiator zit?
Ik heb gisteren bijgevuld op een wegresto langs de e17. 't Had net geregend, dus veel zag ik niet op de grond. Ik heb ook maar snel snel gekeken. Ik wou gewoon snel thuis zijn. Ik zal er sebiet eens naar kijken hoe het waterpeil nu staat en waar het zou kunnen lekken.
Anyway, als er iemand op dit ogenblik nen deftige prijs voor geeft, mag hij gaan.
Heeft mij 150euro gekost, maar is wel al hele tijd geleden. Standaard radiator is nog iets goedkoper, maar scheelt niet veel en hiermee heb je iets betere koeling.
Heeft mij 150euro gekost, maar is wel al hele tijd geleden. Standaard radiator is nog iets goedkoper, maar scheelt niet veel en hiermee heb je iets betere koeling.
100% zeker dat die 324td radiator ook in die 320i cab gaat? Want ALS ik het doe, doe'k het meteen wel goed
100% zeker dat die 324td radiator ook in die 320i cab gaat? Want ALS ik het doe, doe'k het meteen wel goed
JA enige wat je 'extra' nodig hebt: voetje zoals rechts voor de radiator en je moet een 'tussenstukje' tussen je darm steken(of een andere darm kopen)
als je eerst zeker wilt zijn dat het de radiator is: ik heb -denk ik- nog een goede liggen van een 325i, kan je eerst kijken of je probleem daarmee opgelost is voor je een nieuwe koopt
leg het lam,
't is gelijk een nieuw lief die wagen, kan niet stoppen van er aan te denken
Ik gun het je wel hoor. Maar als hij tegen volgende week niet weg is, ga ik ook eens gaan kijken. Ik wil wel eens weten hoe dat rijdt.
Comment