Oorspronkelijk geplaatst door Geertt
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW e30: 25 jaar v.2
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daxter Bekijk BerichtenEngels gaat uiteraard wel denk ik, maar Duits zou o zooo handig zijn!
Probleem is een beetje: Scudo heeft 1 + 2 zitplaatsen vooraan. De middelste zit dan nog redelijk krap.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gerritbuggenhout Bekijk BerichtenJe zoekt dus iemand die duits spreekt en E30-kenner is
En uiteraard is Duits handig, maar met Engels en een beetje moeite, moet dat haalbaar zijn
Al zou een Duits sprekende e30-kenner mooi meegenomen zijn
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Geertt Bekijk BerichtenEn hoe weet ge dat dat blok tiptop in orde is, gaat ge dat uiteen draaien daar?
Een inlaatcollector opnieuw spuiten kan ik ook he.
Vertel!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daan Bekijk BerichtenIk kan enkel met het Duits-sprekend aspect helpen, dus vermoedelijk is een E30-kenner wat belangrijker.
We zien wel waar ik kom, 'k heb hem nog niet hè
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maarten Bekijk BerichtenNummer uitslijpen, en dat van je 2.0 erin kloppen. Niemand die dan nog weet dat het een 25i is. Ik zou dit natuurlijk nooit doen, want het mag niet !
Is wel handig voor de lefgozers die een blok durven swappen en daarna nog hun auto willen verkopen!
edit zegt dat ik gehoord heb dat er slechts 1 nummer verschil in zit en dat ge dan just dat moet veranderen.
Comment
-
je ziet toch direct dat je die niet wil hebben :pCaptain Turbo
General Von Driftenstein
Oorspronkelijk geplaatst door C_XIk wil eens met een nieuwe z4 rijden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PJH Bekijk Berichtenje ziet toch direct dat je die niet wil hebben :p
Maar ik denk toch dat dat een betere koop is prijs-kwaliteit.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PJH Bekijk BerichtenIk begin te begrijpen waarom alexis zoveel heeft betaald voor mayo zijn kar...dat was gewoon de op één na properste E30 die ik ooit heb gezien.
Ik heb voor deze met 2 andere E30's gereden en er in totaal zes gehad, en weet dus wat zo'n kar in zo'n staat voor mij persoonlijk waard is. Het 'peace of mind' aspect, dat je weet dat je op die kar kan vertrouwen in goed of slecht weer, dat je zonder zorgen even 3000km kan gaan rijden zonder problemen, dat vind ik ook waardevol.
Oorspronkelijk geplaatst door gerritbuggenhout Bekijk BerichtenAls je dat niet weet dan ben je een EI
Verslag, dien e30 mtech is gaar, is vanalles mis mee.
Maar denk dat ik verliefd geworden ben op die e21. Zit een groote mogelijkheid in dat ik deze koop
En m'n pa ziet het ook zitten.
Zal wel op oldtimer plak komen.
Oorspronkelijk geplaatst door PJH Bekijk Berichten
Oorspronkelijk geplaatst door gerritbuggenhout Bekijk BerichtenWie was dat weer die iets zij van het rijdt ook als een 30 jaar oude wagen en niet als een 20 jaar oude wagen?
Oorspronkelijk geplaatst door gerritbuggenhout Bekijk BerichtenIS !! Waarom zou jij een touring nodig hebben. 't mag dan nog een sleeper zijn.
da ISje heeft een kortere wielbasis zeker?
Comment
-
dat zal wel zijn, zeker als je al van dat amateuristisch spuitwerk ziet enz blijf daar mooi van afCaptain Turbo
General Von Driftenstein
Oorspronkelijk geplaatst door C_XIk wil eens met een nieuwe z4 rijden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daxter Bekijk BerichtenWat mij enorm dwars zit nu, is: stel dat ik hier in de omgeving een b25 koop voor 700 euro, zoals hier aangegeven. Dan vind ik die 327i die ik voor 1000 euro kan scoren interessanter. En oké, da's een bieding en we zullen dan wel zien hoe dat verloopt.
Maar ik denk toch dat dat een betere koop is prijs-kwaliteit.
Comment
-
700 EURO voor een gedemonteerd blok? gelijk het er daar staat? Da's er een beetje over lijkt me.
op e30.de staan ook heel regelmatig b27's te koop. Tijd terug nog volledig opgemaakt blok met om en bij de 210 a 220 pk voor 1200 euro.
da's m'n doel nog ooit
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gerritbuggenhout Bekijk BerichtenDenk dat je voor een motor toch beter bent op het e-30.be forum
Comment
Comment