Oorspronkelijk geplaatst door Beau
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW e30: 25 jaar v.2
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door gerritbuggenhout Bekijk Berichtenallesinds niet iemand met een meisjesnaam en met een meisjesavatar?En mijn avatar is bezwaarlijk féminin te noemen.
Comment
-
http://www.chatzy.com/930511824588
Voor alle off-topic niet e-30 gerelateerde zevers?
room password: bmwe30
Comment
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ceke Bekijk BerichtenAnders moet ge eens een grote foto in uw onderschrift zetten?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beau Bekijk Berichten
Da's nu eens echt geld waard, een waarvan ge weet dat hij volledig roestvrij is + (hopelijk) technisch ok!
Halen die handel en de mistlampen aan mij verkopen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Geertt Bekijk BerichtenGerrit, vertel eens iets over uzelf, dan weten we tenminste wie de persoon is achter de peugeot 406 met de immer boeiende topicwendingen!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Geertt Bekijk BerichtenGerrit, vertel eens iets over uzelf, dan weten we tenminste wie de persoon is achter de peugeot 406 met de immer boeiende topicwendingen!
http://www.chatzy.com/433270966109
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beau Bekijk Berichten
Via zijn naam heb ik hem teruggevonden op facebook en daar zegt ie ergens dat ie €6500
voor de wagen wilt, anders blijft ie staan want hij staat niet in de weg..
Trouwens, is da wel goed. Al dieje plamuur? Gaat ge daar binnen een paar jaren geen last van krijgen dat da los gaat komen?
Comment
-
ik had hem ook al gezien ja...wat een kraam
en 6500 euro voor nen 'is uit papier maché en plamuur, nee merciCaptain Turbo
General Von Driftenstein
Oorspronkelijk geplaatst door C_XIk wil eens met een nieuwe z4 rijden
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door gerritbuggenhout Bekijk Berichtentoffer dan in oude merc topicje ziet het wel dat de merc-fans hun fun hier komen zoeken
Om ook eens iets positiefs te posten over gerrit
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk BerichtenIemand interesse in een klein Mtechnic 1 stuur, 37cm diameter, zeldzaam en in zeer goede staat...
115euro.
Oorspronkelijk geplaatst door Geertt Bekijk BerichtenJuist jammer dat er nog geen sportzetels bij zitten. Lijkt me niet zo makkelijk te vinden, de IS-sportzetels? Of ge betaalt u blauw...
Oorspronkelijk geplaatst door Geertt Bekijk Berichten't Is gebeurd!
Oorspronkelijk geplaatst door PJH Bekijk Berichtenik had hem ook al gezien ja...wat een kraam
en 6500 euro voor nen 'is uit papier maché en plamuur, nee merci
Comment
Comment