Oorspronkelijk geplaatst door gerritbuggenhout
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW e30: 25 jaar v.2
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Ik ben drie dagen weg en ik kom hier terug kijken:
Jonas heeft een E30: Proficiat!
Veel gepraat over E30's: Dat wil ik lezen se.
Gerrit spamt het topic vol: Niet zo geweldig
Geertt diende een aanvraag in: Proficiat!
Begint hier de laatste tijd meer op het "Grote Gerrit Buggenhout-topic" te lijken
Trouwens NineEleven, nu uw ketel rijdend is laat maar iets weten voor een sprintje
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gl3nn Bekijk BerichtenIk ben drie dagen weg en ik kom hier terug kijken:
Jonas heeft een E30: Proficiat!
Veel gepraat over E30's: Dat wil ik lezen se.
Gerrit spamt het topic vol: Niet zo geweldig
Geertt diende een aanvraag in: Proficiat!
Begint hier de laatste tijd meer op het "Grote Gerrit Buggenhout-topic" te lijken
Trouwens NineEleven, nu uw ketel rijdend is laat maar iets weten voor een sprintje
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk BerichtenIk wil vanavond of donderdagavond afspreken. Geert moet maar iets laten weten en jij ook natuurlijk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Yaqub Bekijk BerichtenHet is te veel moeite om de laatste bladzijden van dit topic te lezen, dus ik weet niet of dit hier al staat:
http://www.2dehands.be/autos/autos/b...-95302631.html
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gerritbuggenhout Bekijk BerichtenDenk het wel, maar niet zeker als't hier gepost is of niet.
Gerrit heeft nog 9 posts te gaan.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Geertt Bekijk BerichtenJust, vanavond wil ik evt wel, al weet ik niet hoe laat jullie dat just gewenst hadden? Negen is te laat?Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten9 is goed. Pak maar een fatsoenlijke kodak mee iemand Kheb hem pas gewassenOorspronkelijk geplaatst door Geertt Bekijk BerichtenDoe anders via mail of sms de rest? Ik heb jullie nummer niet meer.
Of we zeggen nu: om negen in Peer op het marktplein?
Comment
-
Geen idee, was al aan't denken wie nog kon mee gaan... Matertos en roox zijn werken, en als het donderdagavond goed weer is ben ik waarsch aan't werken. Dusja.
Zullen straks mini rondritje doen ofzo? Ander plan wat àltijd leuk is; afspraak in Bocholt en van daaruit kan'k wel een zalig toerke richting maaskant verzinnen, thorn, spaanjerd enz. Maar dat hangt van nine-eleven af. Om het topic niet langer te bevuilen kunnen we door te voeren wijzigingen misschien vastleggen via PM?
zie het straks wel verschijnen allemaal. grtz
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gl3nn Bekijk BerichtenNegen is goed. Wie komt nog? Peer is goed hoor voor mij.1991 Mazda MX-5 NA
Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
www.dennisnoten.com - Flickr
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Geertt Bekijk BerichtenGeen idee, was al aan't denken wie nog kon mee gaan... Matertos en roox zijn werken, en als het donderdagavond goed weer is ben ik waarsch aan't werken. Dusja.
Zullen straks mini rondritje doen ofzo? Ander plan wat àltijd leuk is; afspraak in Bocholt en van daaruit kan'k wel een zalig toerke richting maaskant verzinnen, thorn, spaanjerd enz. Maar dat hangt van nine-eleven af. Om het topic niet langer te bevuilen kunnen we door te voeren wijzigingen misschien vastleggen via PM?
zie het straks wel verschijnen allemaal. grtzOorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk BerichtenKom mss ook effe langs als de omstandigheden het toelaten.
Dennis, hopelijk tot straks dan!
Comment
-
Kak, zit thuis vast vanavond...
Anders konden er nog een paar peekaa's meer bij zijn.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk BerichtenIk wil vanavond of donderdagavond afspreken. Geert moet maar iets laten weten en jij ook natuurlijkOorspronkelijk geplaatst door gl3nn Bekijk BerichtenIk kan beide avonden. Laat maar horen.Oorspronkelijk geplaatst door Geertt Bekijk BerichtenJust, vanavond wil ik evt wel, al weet ik niet hoe laat jullie dat just gewenst hadden? Negen is te laat?Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten9 is goed. Pak maar een fatsoenlijke kodak mee iemand Kheb hem pas gewassenOorspronkelijk geplaatst door gl3nn Bekijk BerichtenNegen is goed. Wie komt nog? Peer is goed hoor voor mij.
Oorspronkelijk geplaatst door Geertt Bekijk BerichtenDoe anders via mail of sms de rest?
Als ge wilt ja!
Comment
Comment