Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW e30: 25 jaar v.2

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door gerritbuggenhout Bekijk Berichten
    Maar je hebt deze wagens wel al aangekocht?

Toen ik 16 was werkte ik nog maar pas voor m'n 2de jaar, dus echt ervoor gespaard zal jij ook nog niet gedaan hebben?

Ambi is ook 16 zeker?
    Die heeft ook een paar auto's in z'n sig...
    Ja ik heb die 330d betaald met mijn communiegeld en door op zondag te gaan werken
    Last edited by Ambi; 14/06/2011, 11:38.
    2012 E92 Bmw 335i DKG
    1991 E30 320i

Comment

• Dubbel.
      Last edited by ; 14/06/2011, 13:03. Reden: dubbelpost

Comment

• Ik ben drie dagen weg en ik kom hier terug kijken:

Jonas heeft een E30: Proficiat!
        Veel gepraat over E30's: Dat wil ik lezen se.
        Gerrit spamt het topic vol: Niet zo geweldig
        Geertt diende een aanvraag in: Proficiat!

Begint hier de laatste tijd meer op het "Grote Gerrit Buggenhout-topic" te lijken

Trouwens NineEleven, nu uw ketel rijdend is laat maar iets weten voor een sprintje

Comment

• Het is te veel moeite om de laatste bladzijden van dit topic te lezen, dus ik weet niet of dit hier al staat:

Shop voor lokale deals op tweedehands auto's. Ontdek lage prijzen op de grootste marktplaats van Belgià«. Shop stressvrij op 2dehands

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gl3nn Bekijk Berichten
            Ik ben drie dagen weg en ik kom hier terug kijken:

Jonas heeft een E30: Proficiat!
            Veel gepraat over E30's: Dat wil ik lezen se.
            Gerrit spamt het topic vol: Niet zo geweldig
            Geertt diende een aanvraag in: Proficiat!

Begint hier de laatste tijd meer op het "Grote Gerrit Buggenhout-topic" te lijken

Trouwens NineEleven, nu uw ketel rijdend is laat maar iets weten voor een sprintje
            Ik wil vanavond of donderdagavond afspreken. Geert moet maar iets laten weten en jij ook natuurlijk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten
              Ik wil vanavond of donderdagavond afspreken. Geert moet maar iets laten weten en jij ook natuurlijk
              Ik kan beide avonden. Laat maar horen.

Comment

• Just, vanavond wil ik evt wel, al weet ik niet hoe laat jullie dat just gewenst hadden? Negen is te laat?

Comment

• 9 is goed. Pak maar een fatsoenlijke kodak mee iemand Kheb hem pas gewassen

Comment

• Doe anders via mail of sms de rest? Ik heb jullie nummer niet meer.
                    Of we zeggen nu: om negen in Peer op het marktplein?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Yaqub Bekijk Berichten
                      Het is te veel moeite om de laatste bladzijden van dit topic te lezen, dus ik weet niet of dit hier al staat:

http://www.2dehands.be/autos/autos/b...-95302631.html
                      Denk het wel, maar niet zeker als't hier gepost is of niet.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gerritbuggenhout Bekijk Berichten
                        Denk het wel, maar niet zeker als't hier gepost is of niet.

Gerrit heeft nog 9 posts te gaan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Geertt Bekijk Berichten
                          Just, vanavond wil ik evt wel, al weet ik niet hoe laat jullie dat just gewenst hadden? Negen is te laat?
                          Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten
                          9 is goed. Pak maar een fatsoenlijke kodak mee iemand Kheb hem pas gewassen
                          Oorspronkelijk geplaatst door Geertt Bekijk Berichten
                          Doe anders via mail of sms de rest? Ik heb jullie nummer niet meer.
                          Of we zeggen nu: om negen in Peer op het marktplein?
                          Negen is goed. Wie komt nog? Peer is goed hoor voor mij.

Comment

• Geen idee, was al aan't denken wie nog kon mee gaan... Matertos en roox zijn werken, en als het donderdagavond goed weer is ben ik waarsch aan't werken. Dusja.
                            Zullen straks mini rondritje doen ofzo? Ander plan wat àltijd leuk is; afspraak in Bocholt en van daaruit kan'k wel een zalig toerke richting maaskant verzinnen, thorn, spaanjerd enz. Maar dat hangt van nine-eleven af. Om het topic niet langer te bevuilen kunnen we door te voeren wijzigingen misschien vastleggen via PM?

zie het straks wel verschijnen allemaal. grtz

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gl3nn Bekijk Berichten
                              Kom mss ook effe langs als de omstandigheden het toelaten.
                              1991 Mazda MX-5 NA
                              Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
                              www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

• Doen als dat gaat, zal deugd doen om weer effe wat automotive afleiding te hebben denk ik!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Geertt Bekijk Berichten
                                  Geen idee, was al aan't denken wie nog kon mee gaan... Matertos en roox zijn werken, en als het donderdagavond goed weer is ben ik waarsch aan't werken. Dusja.
                                  Zullen straks mini rondritje doen ofzo? Ander plan wat àltijd leuk is; afspraak in Bocholt en van daaruit kan'k wel een zalig toerke richting maaskant verzinnen, thorn, spaanjerd enz. Maar dat hangt van nine-eleven af. Om het topic niet langer te bevuilen kunnen we door te voeren wijzigingen misschien vastleggen via PM?

zie het straks wel verschijnen allemaal. grtz
                                  Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk Berichten
                                  Kom mss ook effe langs als de omstandigheden het toelaten.
                                  Klinkt niet slecht Geert! Stuur maar PM waar en hoelaat.
                                  Dennis, hopelijk tot straks dan!

Comment

• Om het dan snel hier nog te zetten: als het voor nine eleven ok zou zijn dan is't gewoon negen uur kerkplein bocholt ipv peer.

Comment

• Kak, zit thuis vast vanavond...

Anders konden er nog een paar peekaa's meer bij zijn.
                                      1991 BMW E30 318is

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten
                                        Oorspronkelijk geplaatst door gl3nn Bekijk Berichten
                                        Ik kan beide avonden. Laat maar horen.
                                        Just, vanavond wil ik evt wel, al weet ik niet hoe laat jullie dat just gewenst hadden? Negen is te laat?
                                        Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten
                                        9 is goed. Pak maar een fatsoenlijke kodak mee iemand Kheb hem pas gewassen
                                        Oorspronkelijk geplaatst door gl3nn Bekijk Berichten

Doe anders via mail of sms de rest?

Als ge wilt ja!
                                        Honda S2000 2002
                                        BMW E30 318is 1990

VW Polo 1.9TDI 2006

Comment

• 't is e30-gerelateerd he vriend :-p

Comment

Working...
                                          X