Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW e30: 25 jaar v.2

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Deze staat hier nog nergens meen ik

+ YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

En als ge goed kijkt, ziet ge dat die chromeline is
    Gekke amerikanen toch.

BMW E30 318iS '89
    BMW E28 520i '84
    BMW E34 535i '88

Comment

• Heeft er nog iemand een 4.10 of 3.91 diff in de weg liggen?

Comment

• Bedankt gerrit, ik ben er ook zelf heel tevreden mee.
        Merci voor de goeie service !
        En IRL ben je echt een toffe gast

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daxter Bekijk Berichten
          Nja, ik kan ook gewoon zelf tot de laatste minuut wachten om dan mijn maximumbod te geven. Of ik dat dan zelf doe, of via sniping maakt niet uit hè. 1500 is zowat mijn maximum.
          't Gaat erom dat als nu iemand die 1500 geeft, dan heb ik het sowieso niet. En daar verandert die sniping ook niets aan.

Bon, ik zal nog even wachten dan in de hoop dat het goed komt !
          Tip:
          Hou de pagina dubbel open.
          eentje om continu te refreshen en eentje om te bieden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jonass Bekijk Berichten
            Bedankt gerrit, ik ben er ook zelf heel tevreden mee.
            Merci voor de goeie service !
            En IRL ben je echt een toffe gast
            Ik spendeer gewoon teveel tijd op m'n pc.
            Wacht maar tot dat 6cyl. geweld hier in de garage staat, dan ben ik weg z mannen
            na mijn examens ga ik hier zeker zo actief niet meer zijn
            tot grote SPIJT voor sommigen waarschijnlijk ^^

Edith vraagt als je ze al eens getest hebt ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gerritbuggenhout Bekijk Berichten
              Tip:
              Hou de pagina dubbel open.
              eentje om continu te refreshen en eentje om te bieden
              Refresht toch automatisch de laatste minuten. Per seconde geloof ik zelfs.

Comment

• Shop voor lokale deals op tweedehands auto's. Ontdek lage prijzen op de grootste marktplaats van Belgià«. Shop stressvrij op 2dehands

Comment

• Mooie kleur!

E30SHOP.be
                  - Alles voor uw BMW E30.
                  Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
                  En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

Comment

• Ik wil fatsoenlijke 15" BBS'en en mijne pa ook
                    Iemand die de zijne verkoopt of er te koop heeft gezien ?
                    2012 E92 Bmw 335i DKG
                    1991 E30 320i

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gerritbuggenhout Bekijk Berichten
                      Ik spendeer gewoon teveel tijd op m'n pc.
                      Wacht maar tot dat 6cyl. geweld hier in de garage staat, dan ben ik weg z mannen
                      na mijn examens ga ik hier zeker zo actief niet meer zijn
                      tot grote SPIJT voor sommigen waarschijnlijk ^^

Edith vraagt als je ze al eens getest hebt ?
                      Nope, geen platen he

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ambi Bekijk Berichten
                        Ik wil fatsoenlijke 15" BBS'en en mijne pa ook
                        Iemand die de zijne verkoopt of er te koop heeft gezien ?
                        Ik zoek er ook.

Maar niet makkelijk te vinden. Denk dat Beau veel geluk gehad heeft met zijn set.

E30SHOP.be
                        - Alles voor uw BMW E30.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk Berichten
                          Ik zoek er ook.

Maar niet makkelijk te vinden. Denk dat Beau veel geluk gehad heeft met zijn set.
                          Ik dacht dat jij er grijze had gekocht ?
                          Beau zijn set had ik ook zien staan maar die hadden geen bmw centercaps en dat kost wel wat...
                          2012 E92 Bmw 335i DKG
                          1991 E30 320i

Comment

Ik zoek er ook.

In Duitsland moet dat toch te vinden zijn? Ik kijk dagelijks (meermaals zelfs) op ebay.de, wat je daar allemaal ziet. Ik moet mij fameus inhouden

Comment

Beau zijn set had ik ook zien staan maar die hadden geen bmw centercaps en dat kost wel wat...
                              Ik denk dat ik met max 40 euro gesettled ben bij de dealer voor BMW logo's. Je moet de centercaps zelf niet vervangen daarvoor hè.

Comment

• -> Niet meteen een prijsje, maar ziet er wel strak uit.

-> Spijtig dat er geen centercaps bijzijn. Als je de ad leest ziet dat er ok uit. Misschien wel wat details vragen voor ge aanzet naar DE

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Beau Bekijk Berichten
                                  Ik denk dat ik met max 40 euro gesettled ben bij de dealer voor BMW logo's. Je moet de centercaps zelf niet vervangen daarvoor hè.
                                  Ah dat wist ik niet...

Oorspronkelijk geplaatst door Daxter Bekijk Berichten
                                  http://cgi.ebay.de/205-55-R15-BBS-BM...#ht_3692wt_698
                                  -> Niet meteen een prijsje, maar ziet er wel strak uit.

[
                                  Zijn wel proper en niet overdreven duur als er fatsoenlijke banden op liggen.
                                  2012 E92 Bmw 335i DKG
                                  1991 E30 320i

Comment

Ah dat wist ik niet...

Zijn wel proper en niet overdreven duur als er fatsoenlijke banden op liggen.
                                    Pirelli cinturato P6 lijkt mij nu niet de grootste bagger dat er is

Comment

Ik heb er ja, maar zijn 14 inchers, en vind ik net wat te klein in combo met die ballonbanden en zonder verlaging.

Oorspronkelijk geplaatst door Daxter Bekijk Berichten
                                      In Duitsland moet dat toch te vinden zijn? Ik kijk dagelijks (meermaals zelfs) op ebay.de, wat je daar allemaal ziet. Ik moet mij fameus inhouden
                                      Mja, ik ben niet zo'n e-bay fan. En ik zie de velgen eigenlijk ook liefst in het echt voor ik ze koop.

Zin in een roadtrip?

E30SHOP.be
                                      - Alles voor uw BMW E30.

Comment

Mja, ik ben niet zo'n e-bay fan. En ik zie de velgen eigenlijk ook liefst in het echt voor ik ze koop.

Zin in een roadtrip?
                                        Ge doet uw bod, en ge gaat kijken. Is't niks, dan zijn er geen potten gebroken. Nadeel is wel dat het in Duitsland is.
                                        Banden kunde trouwens toch zomaar niet laten verzenden.

Enja, ik wil wel

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daxter Bekijk Berichten
                                          Pirelli cinturato P6 lijkt mij nu niet de grootste bagger dat er is
                                          Die set is volgens mij samengesteld uit reservewielvelgen. Dat bandenprofiel heb ik al veel gezien op een reservewiel...

Indien 't zo is zullen die banden wsl wel nog voldoende profiel hebben voor de keuring maar geen zak grip omdat ze verduurd zijn.

Vraag eens aan de verkoper of er een DOTNR op de banden staat: ziet er zo uit DOT### of DOT####. Indien 3 cijfers slaan de eerste 2 cijfers op de productieweek en het laatste cijfer op het productiejaar: 199#. Indien 4 cijfers eerste 2 cijfers productieweek en laatste 2 cijfers productiejaar: 20##.

Comment

Working...
                                          X