Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW e30: 25 jaar v.2

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ik ga dan mijn bod gaan ingeven

Comment

• Comment

• Denk dat je met uw 1000euro wel kans maakt hoor. Is een 129pk eta blok met 885i kop. Das niet zooooo uitzonderlijk. Wel een goeie basis om op te beginnen (kan je toch boven 200pk met uitkomen) en deze staat in goeie staat. Maar denk dat de meeste dat wel zelf in elkaar steken. Voor 4 a 500euro heb je een 325e. Als je al een 885i kop liggen hebt dan... Tuurlijk kom je er dan niet voor hetzelfde geld. Maar dan heb je wel alles zelf gedaan en ben je 100% zeker.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door CAS Bekijk Berichten
          Ik ga dan mijn bod gaan ingeven
          Gaaast !

Oorspronkelijk geplaatst door CAS Bekijk Berichten
          Denk dat je met uw 1000euro wel kans maakt hoor. Is een 129pk eta blok met 885i kop. Das niet zooooo uitzonderlijk. Wel een goeie basis om op te beginnen (kan je toch boven 200pk met uitkomen) en deze staat in goeie staat. Maar denk dat de meeste dat wel zelf in elkaar steken. Voor 4 a 500euro heb je een 325e. Als je al een 885i kop liggen hebt dan... Tuurlijk kom je er dan niet voor hetzelfde geld. Maar dan heb je wel alles zelf gedaan en ben je 100% zeker.
          Komt goe

Comment

• 1m39s

Comment

• Best spannend.

Comment

• Al overboden Man man man, hoeveel zouden er dat niet volgen? Jij hebt het wel als ik mij niet vergis?

Comment

• Manne manne manne.. Mijn hart !

Sie waren der Höchstbietende bei dieser Auktion.

1511,99

Comment

• Proficiat

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wouterr Bekijk Berichten
                      Proficiat
                      Dank je !

Nu nog gaan afhalen natuurlijk.

Mijn maximumbod was 1500, nuja, die 11,99 kon er nog wel af

Sie möchten den Betrag von EUR 1.511,99 bei Abholung zahlen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daxter Bekijk Berichten
                        Manne manne manne.. Mijn hart !

Sie waren der Höchstbietende bei dieser Auktion.

1511,99
                        Mooizo. Altijd een beetje meer dan je maximum ingeven.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Beau Bekijk Berichten
                          Mooizo. Altijd een beetje meer dan je maximum ingeven.
                          Heb ik gedaan, op de valreep !

Comment

• Proficiat daxter!
                            Ihr guter stern auf allen straßen, Mercedes-Benz.
                            Current:
                            1987 Mercedes-Benz W124 200D
                            1979 Mercedes-Benz W123 280E
                            1985 Mercedes-Benz 190E 2.3-16
                            Ex:
                            1994 Mercedes-Benz W124 E200 Diesel
                            1976 Mercedes-Benz W123 250
                            1987 Mercedes-Benz W124 230E

1979 Mercedes-Benz W123 300d
                            1992 Mercedes-Benz W201 190E 2.0
                            1973 Mercedes-Benz W115 /8 230
                            1993 Mercedes-Benz W202 C200 Diesel
                            2003 Mercedes-Benz W211 E220 CDI

1990 Mercedes-Benz C124 300CE
                            1980 Mercedes-Benz W123 280
                            1989 Mercedes-Benz W124 230E

Comment

• Well done!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door benzfreak Bekijk Berichten
                                Proficiat daxter!
                                Oorspronkelijk geplaatst door Bairy Bekijk Berichten
                                Well done!
                                Thnx gaste

Comment

• proficiat! Hopelijk is het de moeite waard. Eind deze zomer dus een 327i cabrio die naar de e30 summermeet trekt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten
                                    proficiat! Hopelijk is het de moeite waard. Eind deze zomer dus een 327i cabrio die naar de e30 summermeet trekt
                                    Als alles meezit wel hè.

't Gaat vetjes worden als alles voor één keertje eens gesmeerd loopt

Comment

• Proficiat, 'k geloof daj véél sjans gehad hebt

Wanneer ga je er om?

Wanneer laat je dat in uw karreke steken ?

Pff, kdenk dak een duitse cursus ga volgen.
                                      Last edited by ; 19/06/2011, 15:59.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gerritbuggenhout Bekijk Berichten
                                        Proficiat, 'k geloof daj véél sjans gehad hebt

Wanneer ga je er om?

Wanneer laat je dat in uw karreke steken ?
                                        Hopelijk komend weekend, maar ik vrees het weekend daarop volgend. 2/3 juli dus.
                                        Wanneer de eigenlijke swap zal plaatsvinden weet ik niet. Eerst nog iemand zoeken die dat wilt doen voor "een prijsje". Ik ga nu ook geen 1000 euro neertellen voor de swap.

Besides: iemand een b20 kopen met 260xxx km op? Ge moogt hem ook hebben als ge mijn b27 kunt inbouwen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daxter Bekijk Berichten
                                          Hopelijk komend weekend, maar ik vrees het weekend daarop volgend. 2/3 juli dus.
                                          Wanneer de eigenlijke swap zal plaatsvinden weet ik niet. Eerst nog iemand zoeken die dat wilt doen voor "een prijsje". Ik ga nu ook geen 1000 euro neertellen voor de swap.

Besides: iemand een b20 kopen met 260xxx km op? Ge moogt hem ook hebben als ge mijn b27 kunt inbouwen
                                          hmm, een e21 met een e30 blok dat klinkt niet correct
                                          't zijn wel dezelfde, maar mijne is carbu

Comment

Working...
                                          X