Oorspronkelijk geplaatst door Ian
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW e30: 25 jaar v.2
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
In vergelijking met mijn Polo 2 Coupé (45PK) en mijn Jetta (60PK) is het wel een stukje sneller ja.
Hoewel ik vind dat hij soms ook wat lomp aanvoelt (maar zal ook wel door de ophanging komen). Benieuwd hoe de 320i zal rijden.
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk BerichtenNee danku.
1. Mijn M10 blokje heeft ocharme nog geen 90.000km
2. Zo'n B20 zuipt veel meer dan mijn M10
3. Waarom zou ik nog kosten doen aan de 316 als hij hoogst waarschijnlijk weg gaat
4. Dat zou meteen opvallen op de keuring
Verkoop hem anders aan Gerrit voor in z'n 316 rally-project?
Hij dient om op te leren.
Dus als ik da een beetje mooi kan oplappen die kas.
Momenteel kan ik zelfs nog niet lassen. maar ga dit wel een keer leren van een maat.
Een 6cyl dient om te cruisen
'k zal zien wat er ooit ingelepeld kan worden
hangt af van de prijs. denk iets in de vorm van een V
'k laat hier ook wel weten hoe het verloopt met mijn oldtimer verzekering
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gerritbuggenhout Bekijk BerichtenDat is nog heel ver af.
Hij dient om op te leren.
Dus als ik da een beetje mooi kan oplappen die kas.
Momenteel kan ik zelfs nog niet lassen. maar ga dit wel een keer leren van een maat.
Een 6cyl dient om te cruisen
'k zal zien wat er ooit ingelepeld kan worden
hangt af van de prijs. denk iets in de vorm van een V
'k laat hier ook wel weten hoe het verloopt met mijn oldtimer verzekering
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daxter Bekijk BerichtenHoe zit dat met de aankoop van uw e21/e30?
voorschot is gestort.
Maandag wordt hij normaalgezien gekeurd, en maandagavond gaan we er achter.
(hopelijk past dit voor mijn pa anders wordt het dinsdag .. etc etc blabla)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gerritbuggenhout Bekijk Berichten'k zal wat kort en bondig antwoorden ^^, 'k kan maar moeilijk meer volgen met dit topic
voorschot is gestort.
Maandag wordt hij normaalgezien gekeurd, en maandagavond gaan we er achter.
(hopelijk past dit voor mijn pa anders wordt het dinsdag .. etc etc blabla)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichtenallez proficiat met uw e21 daar zou ook wel een topic van mogen zijn misschien?
Dag voor dat ik naar de keuring ging gaan met een e30 320i zegt hij af -,- (zal dus wel iets mis mee geweest zijn)
http://www.chatzy.com/433270966109
Voor de geïnteresseerde hier kunde wat chatten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gerritbuggenhout Bekijk BerichtenAangezien nog ingebouwd in kar. nu alreeds adverteren. zodat je hem nog draaiend kan tonen.
veel ga je er niet voor krijgen denk ik.. hopelijk 600-800 € ?
't zou wel dure salontafel zijn
Een B20 is 9/10 het vervangen niet waard. Als je daarmee rijd en je rijd je motor stuk dan ben je niet zoveel duurder af met een B25. Tenzij je natuurlijk iemand kent met een tip top B20 die hem niet meer moet hebben. Maar zelfs dan...
Zelfde geld voor die 1600cc motoren. Als die dan toch stuk gaan steek je toch beter een 1.8? Of zelfs een IS blok als je wat kennis hebt. Daarom dus dat een 1.6 of 2.0 gewoon geen geld kosten, daar is namenlijk zo goed als geen vraag naar.
Voordeel is wel zo, dat als je met een 1.6 rijd en je nokkenas is ingesleten, je gewoon de motor veranderd ipv er zotte kosten aan doet (uiteraard één met goeie nokkenas dan).
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door CAS Bekijk Berichten6 a 800euro voor een M20B20? Was dat maar waar...
Een B20 is 9/10 het vervangen niet waard. Als je daarmee rijd en je rijd je motor stuk dan ben je niet zoveel duurder af met een B25. Tenzij je natuurlijk iemand kent met een tip top B20 die hem niet meer moet hebben. Maar zelfs dan...
Zelfde geld voor die 1600cc motoren. Als die dan toch stuk gaan steek je toch beter een 1.8? Of zelfs een IS blok als je wat kennis hebt. Daarom dus dat een 1.6 of 2.0 gewoon geen geld kosten, daar is namenlijk zo goed als geen vraag naar.
Voordeel is wel zo, dat als je met een 1.6 rijd en je nokkenas is ingesleten, je gewoon de motor veranderd ipv er zotte kosten aan doet (uiteraard één met goeie nokkenas dan).
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gerritbuggenhout Bekijk BerichtenDaxter heeft nog maar pas 400€ geteld voor een nieuwe uitlaatcollector hé..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gerritbuggenhout Bekijk BerichtenDaxter heeft nog maar pas 400€ geteld voor een nieuwe uitlaatcollector hé..
Kosten aan een auto zie je nu eenmaal niet terug, tenzij in bepaalde omstandigheden.
Daarbij, een uitlaatcollector kan je nog overbouwen. Heb zelf met m'n 325i heel de tijd met een volledige 320i uitlaat gereden. Het ding was wel iets stiller dan een standaard 325i en klinkte ook iets scherper. Maar al bij al, maakte dat nog meer een sleeper van hem
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichtennee ik bedoel het e21 topic zoals dit topic
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daxter Bekijk BerichtenAls je sommige advertenties zag van e36 M3 motoren
Maar de zijne is toch oldtimer? Of heb ik dat hier mis?
maar 't rijdt fucking zalig zo'n S50 in een E30mijn autootjes:
Volvo V60 D3 R-Design 2021
Bmw E30 racerken:http://www.autoforum.be/showthread.php?p=4566513#post4566513
Seat Ibiza TGI(not GTI ) voor mijn vrouwke en Audi A4 voor de dochter
Comment
-
Unlimited space to host images, easy to use image uploader, albums, photo hosting, sharing, dynamic image resizing on web and mobile.
Unlimited space to host images, easy to use image uploader, albums, photo hosting, sharing, dynamic image resizing on web and mobile.
Dit onderdeel wordt dus gewisselt evenals de choke klep.
De en carburator heeft zo'n buisje, de andere niet
Het kutschroefje
Comment
-
GODVERDOMMME!!!!!!!
1€ geboden en overboden met 1€50
http://cgi.benl.ebay.be/ws/eBayISAPI...OIBUAA:BE:1123
Comment
Comment