Oorspronkelijk geplaatst door Alexis
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW e30: 25 jaar v.2
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexis Bekijk BerichtenZiet er echt een gare kist uit. Geloof niets van wat die verkoper zegt..
"wagen komt van een oude man dus nooit mee zot gedaan rijd zeer goed"
Van een oude man? Daarom dat er zo een mooie zonneband voor & achter, zwarte nieren en booskijkers opzitten zeker...
"min prijs is 2000 euro staat in mijn weg "
Daarom dat de foto's aan een grote hangar getrokken zijn, wegens plaatsgebrek!
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk BerichtenLol, idd. Uiteindelijk komen al onze E30's van oude mannen en vrouwen, als we zo gaan beginnen.
[Aantwaarps]
"Mor menier, Ik kan veur een paar euro mee den traain nor de zee, wa moetekik na nog met dien otto doeng?"
[/Aantwaarps]
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DenDuvel Bekijk BerichtenDe mijne echt wel. Zalige kerel trouwens.
[Aantwaarps]
"Mor menier, Ik kan veur een paar euro mee den traain nor de zee, wa moetekik na nog met dien otto doeng?"
[/Aantwaarps]
Probleem is dat veel mensen onterecht in hun advertentie zetten dat de wagen van 'een oude man of vrouw' afkomstig is. Mijn vorige 318is was van een oude vrouw (in de negentig, overleden in rusthuis, verkocht door kleinzoon), maar dat was allesbehalve iets om als verkoopsargument te gebruiken vind ik. Benzineleidingen waren verstorven: lek na op de keuring eens doorheen geschud te zijn. Thermostaat was kapot, wie weet hoe lang al. Werd enkel korte ritjes mee gedaan: nooit warmgereden mede door kapotte thermostaat.
Met als gevolg dat de distributieketting ratelde, ondanks het blok nog maar 160000km had.
Om maar te zeggen dat 'van een oud vrouwtje' niet per sé beter is. Heb liever een kar die over het circuit gejaagd is maar waar alle slijtageonderdelen tijdig vervangen zijn dan ene die enkel rond de kerktoren gereden heeft maar weinig aan vervangen is geweest.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gerritbuggenhout Bekijk BerichtenGODVERDOMMME!!!!!!!
1€ geboden en overboden met 1€50
http://cgi.benl.ebay.be/ws/eBayISAPI...OIBUAA:BE:1123
Oorspronkelijk geplaatst door Geertt Bekijk BerichtenNetjes
Congrats man!
Oorspronkelijk geplaatst door Geertt Bekijk BerichtenInderdaaad .
Ik heb een jaar geleden een m20b20 verkocht voor... 125 EURO.
Op zich doooodzonde, want dat blok draaide boterzacht en had 170 000km.
175 had ik er van de zot ook nog voor gekregen denk ik, maar dan had het een pak langer online gestaan en ik wilde er graag vanaf.
Die prijs was wel zonder aanbouwdelen.
hebbes-modus-on
ge kunt natuurlijk ook nen auto kopen met al nen deftige moteur in, want dat is veel better
hebbes-modus-off
Oorspronkelijk geplaatst door gerritbuggenhout Bekijk BerichtenZoals beloofd ging ik hier iets achterlaten.
Wagen is gekeurd, vanmiddag er achter gaan
Ge kunt mij allemaal komen feliciteren op de chat
Oorspronkelijk geplaatst door DenDuvel Bekijk BerichtenDe mijne echt wel. Zalige kerel trouwens.
[Aantwaarps]
[/Aantwaarps]
Comment
-
Maakt anders nen deal met die kerel dat ge 300 meer betaald als ie hem in uwe cabrio legt dan kunde der mee naar huis fahren
en zegt dat em gratis een b20 er bij krijgtCaptain Turbo
General Von Driftenstein
Oorspronkelijk geplaatst door C_XIk wil eens met een nieuwe z4 rijden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PJH Bekijk BerichtenMaakt anders nen deal met die kerel dat ge 300 meer betaald als ie hem in uwe cabrio legt dan kunde der mee naar huis fahren
en zegt dat em gratis een b20 er bij krijgt
Nene, ik neem het zeker voor het onzekere
'k Heb trouwens een internationale-tankkaart. Merendeel zijn autostrade kilometers, dus dan is de keuze snel gemaakt
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door PJH Bekijk BerichtenMaakt anders nen deal met die kerel dat ge 300 meer betaald als ie hem in uwe cabrio legt dan kunde der mee naar huis fahren
en zegt dat em gratis een b20 er bij krijgt
Oorspronkelijk geplaatst door BWS Bekijk BerichtenIk weet niet wat het probleem met je koelwater is, maar kan je er zo geen additief in gooien als tijdelijke oplossing?
Vito it will be
'k Heb nog heel de zomer om te cruisen met de cab !
Comment
-
mijn autootjes:
Volvo V60 D3 R-Design 2021
Bmw E30 racerken:http://www.autoforum.be/showthread.php?p=4566513#post4566513
Seat Ibiza TGI(not GTI ) voor mijn vrouwke en Audi A4 voor de dochter
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Geertt Bekijk BerichtenReeetevette ketel.
Gelieve hem nog een jaar of tien bij te houden en dan te verlappen aan mij, dank!mijn autootjes:
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Philken Bekijk Berichtenis de bedoeling dat hij nog wa jaartjes meegaat, dan wil ik een 1M voor track use(maar hoe krijg ik da thuis verkocht.....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gerritbuggenhout Bekijk BerichtenNIET jouw wil is wet je bent tenslotte al in uw fortiesmijn autootjes:
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Philken Bekijk Berichtenmid-life noemen ze dat... dan wil je weer diene stomme ezel uithangen die je op je 20e was maar dan heb je het idiote gedacht dat je het nu slimmer zal aanpakken
Comment
Comment