Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW e30: 25 jaar v.2

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexis Bekijk Berichten
    Ziet er echt een gare kist uit. Geloof niets van wat die verkoper zegt..

"wagen komt van een oude man dus nooit mee zot gedaan rijd zeer goed"
    Van een oude man? Daarom dat er zo een mooie zonneband voor & achter, zwarte nieren en booskijkers opzitten zeker...

"min prijs is 2000 euro staat in mijn weg "

Daarom dat de foto's aan een grote hangar getrokken zijn, wegens plaatsgebrek!
    De achterste lip is er ook afgevallen denk ik.
    1991 BMW E30 318is

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexis Bekijk Berichten
      Ziet er echt een gare kist uit. Geloof niets van wat die verkoper zegt..

"wagen komt van een oude man dus nooit mee zot gedaan rijd zeer goed"
      Van een oude man? Daarom dat er zo een mooie zonneband voor & achter, zwarte nieren en booskijkers opzitten zeker...

"min prijs is 2000 euro staat in mijn weg "

Daarom dat de foto's aan een grote hangar getrokken zijn, wegens plaatsgebrek!
      Lol, idd. Uiteindelijk komen al onze E30's van oude mannen en vrouwen, als we zo gaan beginnen.

E30SHOP.be
      - Alles voor uw BMW E30.
      Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
      En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk Berichten
        Lol, idd. Uiteindelijk komen al onze E30's van oude mannen en vrouwen, als we zo gaan beginnen.
        De mijne echt wel. Zalige kerel trouwens.

[Aantwaarps]
        "Mor menier, Ik kan veur een paar euro mee den traain nor de zee, wa moetekik na nog met dien otto doeng?"
        [/Aantwaarps]
        1991 BMW E30 318is

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DenDuvel Bekijk Berichten

[Aantwaarps]
          "Mor menier, Ik kan veur een paar euro mee den traain nor de zee, wa moetekik na nog met dien otto doeng?"
          [/Aantwaarps]
          Duidelijk iemand die geen echte rijdersauto verdient!

Probleem is dat veel mensen onterecht in hun advertentie zetten dat de wagen van 'een oude man of vrouw' afkomstig is. Mijn vorige 318is was van een oude vrouw (in de negentig, overleden in rusthuis, verkocht door kleinzoon), maar dat was allesbehalve iets om als verkoopsargument te gebruiken vind ik. Benzineleidingen waren verstorven: lek na op de keuring eens doorheen geschud te zijn. Thermostaat was kapot, wie weet hoe lang al. Werd enkel korte ritjes mee gedaan: nooit warmgereden mede door kapotte thermostaat.
          Met als gevolg dat de distributieketting ratelde, ondanks het blok nog maar 160000km had.

Om maar te zeggen dat 'van een oud vrouwtje' niet per sé beter is. Heb liever een kar die over het circuit gejaagd is maar waar alle slijtageonderdelen tijdig vervangen zijn dan ene die enkel rond de kerktoren gereden heeft maar weinig aan vervangen is geweest.
          Honda S2000 2002
          BMW E30 318is 1990

VW Polo 1.9TDI 2006

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gerritbuggenhout Bekijk Berichten
            GODVERDOMMME!!!!!!!

1€ geboden en overboden met 1€50

http://cgi.benl.ebay.be/ws/eBayISAPI...OIBUAA:BE:1123
            Ge moet daar gevoel voor hebben

Oorspronkelijk geplaatst door Geertt Bekijk Berichten
            Netjes
            Congrats man!
            Thnx !

Oorspronkelijk geplaatst door Geertt Bekijk Berichten
            Inderdaaad .
            Ik heb een jaar geleden een m20b20 verkocht voor... 125 EURO.
            Op zich doooodzonde, want dat blok draaide boterzacht en had 170 000km.
            175 had ik er van de zot ook nog voor gekregen denk ik, maar dan had het een pak langer online gestaan en ik wilde er graag vanaf.
            Die prijs was wel zonder aanbouwdelen.
            Had ook zoiets in gedachten... Als'k er gewoon vanaf ben, 'k heb geen zin om motorblokken in en uit de camionette te blijven sleuren tot ik nen hernia heb.
            hebbes-modus-on
            ge kunt natuurlijk ook nen auto kopen met al nen deftige moteur in, want dat is veel better
            hebbes-modus-off

Oorspronkelijk geplaatst door gerritbuggenhout Bekijk Berichten
            Zoals beloofd ging ik hier iets achterlaten.
            Wagen is gekeurd, vanmiddag er achter gaan

Ge kunt mij allemaal komen feliciteren op de chat
            Proficiat, eneuhm, ik denk dat Daxter dien chat een beetje gaat mijden

Oorspronkelijk geplaatst door DenDuvel Bekijk Berichten

[Aantwaarps]
            [/Aantwaarps]
            Ze mor zekerss !

Comment

• Okay, alles komt in de sakosj !

Nu nog 8 werkdagen, op 1 juli mag ik om de Vito gaan. Vanaf 2 juli heb ik een maand verlof, en diezelfde tweede juli ga ik om het blok, mét de nieuwe auto

Comment

• Maakt anders nen deal met die kerel dat ge 300 meer betaald als ie hem in uwe cabrio legt dan kunde der mee naar huis fahren

en zegt dat em gratis een b20 er bij krijgt
                Captain Turbo
                General Von Driftenstein

Oorspronkelijk geplaatst door C_X
                Ik wil eens met een nieuwe z4 rijden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PJH Bekijk Berichten
                  Maakt anders nen deal met die kerel dat ge 300 meer betaald als ie hem in uwe cabrio legt dan kunde der mee naar huis fahren

Op zich geen slecht plan, maar dan om de 50km stoppen om koelwater in de b20 te smijten zeker

Nene, ik neem het zeker voor het onzekere
                  'k Heb trouwens een internationale-tankkaart. Merendeel zijn autostrade kilometers, dus dan is de keuze snel gemaakt

Comment

• Ik weet niet wat het probleem met je koelwater is, maar kan je er zo geen additief in gooien als tijdelijke oplossing?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk Berichten

Magistraal.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PJH Bekijk Berichten
                        Maakt anders nen deal met die kerel dat ge 300 meer betaald als ie hem in uwe cabrio legt dan kunde der mee naar huis fahren

Trouwens, als ik tussen de lijntjes lees, dan zou jij dat doen voor 300 euro + B20

Oorspronkelijk geplaatst door BWS Bekijk Berichten
                        Ik weet niet wat het probleem met je koelwater is, maar kan je er zo geen additief in gooien als tijdelijke oplossing?
                        Zou een oplossing zijn, maar is niet helemaal vertrouwbaar heb ik via google gevonden.
                        Vito it will be
                        'k Heb nog heel de zomer om te cruisen met de cab !

Comment

• Zekers geen slecht plan van de PIJO man.

Comment

• mijn autootjes:

Volvo V60 D3 R-Design 2021
                            Bmw E30 racerken:http://www.autoforum.be/showthread.php?p=4566513#post4566513

Seat Ibiza TGI(not GTI ) voor mijn vrouwke en Audi A4 voor de dochter

Comment

• Witte pinkers

Zeer vette e30 !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Philken Bekijk Berichten
                                Ziet er bruut uit!

Comment

• Reeetevette ketel.

Gelieve hem nog een jaar of tien bij te houden en dan te verlappen aan mij, dank!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Geertt Bekijk Berichten
                                    Reeetevette ketel.

Gelieve hem nog een jaar of tien bij te houden en dan te verlappen aan mij, dank!
                                    is de bedoeling dat hij nog wa jaartjes meegaat, dan wil ik een 1M voor track use(maar hoe krijg ik da thuis verkocht.....
                                    mijn autootjes:

Comment

is de bedoeling dat hij nog wa jaartjes meegaat, dan wil ik een 1M voor track use(maar hoe krijg ik da thuis verkocht.....
                                      NIET jouw wil is wet je bent tenslotte al in uw forties

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gerritbuggenhout Bekijk Berichten
                                        NIET jouw wil is wet je bent tenslotte al in uw forties
                                        mid-life noemen ze dat... dan wil je weer diene stomme ezel uithangen die je op je 20e was maar dan heb je het idiote gedacht dat je het nu slimmer zal aanpakken
                                        mijn autootjes:

Comment

mid-life noemen ze dat... dan wil je weer diene stomme ezel uithangen die je op je 20e was maar dan heb je het idiote gedacht dat je het nu slimmer zal aanpakken
                                          Wat is er nu stom aan een 1M kopen?

Comment

Working...
                                          X