Oorspronkelijk geplaatst door frack
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW e30: 25 jaar v.2
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door frack Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk BerichtenIk kan dat niet denk ik Ik zou het ook niet doen, banden zijn mij te duur
Clutchdumpkes doe ik wel
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gerritbuggenhout Bekijk Berichtenen een transmissie is niet duur ofwa
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk BerichtenAch dat kan daar wel tegen zeker. Zolang ik de Megane heb, 50k km, doe ik daar al clutchdumps mee en die rijdt nog Ik denk dat de motorsteunen er nog het meest van af zien.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk BerichtenBij een burnout moet ge toch ook een clutchdump doen alvorens ge kunt beginnen met smoren? Ben niet thuis in het burnen eigenlijk..
En een clutchdump is niet belastend voor de aandrijving ( tenzij je een clutch dump doet en de wielen hebben tractie, dan komen er wel veel krachten vrij. Maar wanneer je een clutchdump doet en de wielen spinnen dan is het enkel je koppelingsplaat die veel vlugger zal slijten )
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door McLovin Bekijk Berichten
of gwn op a4'kes printen?
Comment
-
lol, ik heb zojuist voor mayo een grote collage gemaakt daarvan om te laten drukkenCaptain Turbo
General Von Driftenstein
Oorspronkelijk geplaatst door C_XIk wil eens met een nieuwe z4 rijden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PJH Bekijk Berichtenlol, ik heb zojuist voor mayo een grote collage gemaakt daarvan om te laten drukken
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gerritbuggenhout Bekijk BerichtenHeb je posterpapier om te printen? en a3 printen?
of gwn op a4'kes printen?
Oorspronkelijk geplaatst door PJH Bekijk Berichtenlol, ik heb zojuist voor mayo een grote collage gemaakt daarvan om te laten drukken
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daxter Bekijk Berichtenhttp://www.2dehands.be:80/autos/auto...l=&pc_id=&afd=
Da laatste zinneke
Zelfs al zou dien auto de moeite zijn, dan nog zou'k m'n geld ni aan zo'n arrogant paljaske geven
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk BerichtenGewoon trek op de koppeling geven, remmen, bandjes op temperatuur brengen en rem lossen. Done.+ YouTube Video
En duimke omhoog steken!
Oorspronkelijk geplaatst door Daxter Bekijk Berichtenhttp://www.2dehands.be:80/autos/auto...l=&pc_id=&afd=
Da laatste zinneke
Zelfs al zou dien auto de moeite zijn, dan nog zou'k m'n geld ni aan zo'n arrogant paljaske geven
Comment
Comment